napoleon45 פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 או כך מאמינים המומחים .... https://themove.co.il/2019/07/10/מותו-של-מנוע-הבעירה-הפנימית-מזעזע-את-תע/?fbclid=IwAR3YhwISk1Ojf4I4_aHnjAdsOpcN0iY-YYFSFuBIEfHWyShfsZoCQQFzscg קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 כן, טסלה עוד מעט בפשיטת רגל, ומכוניות מימן עולות כמו דירה קטנה. רשת החשמל לא ערוכה לטעינה המונית של מכוניות חשמליות, אבל מנוע הבעירה הפנימי בדרך החוצה => שטויות. חלק מהמחקר שלי הוא בהוזלת עלויות של תא דלק מימני, לדעתי לפחות עוד עשור או שניים לתא דלק בעלות סבירה לרכב, לפני השקעה (מאסיבית) בתשתיות לתדלוק. ד"א השפיץ של הרכבים החשמליים, טסלה, מצריך טונה של סוללות למכונית ומחייב פריקה מקסימלית של 20% , 800 ק"ג של משקל סוללה מיותר. אמריקאים יאכלו הכל אם תארוז להם יפה + גבינה למעלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2019 ביולי 10 ציטוט של napoleon45 או כך מאמינים המומחים ... אני לא נמנה עימם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 עם המומחים או המאמינים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2019 ביולי 10 חחח עם המומחים, כמובן. אם זה ( מותו של מנוע הבעירה ) לא יקרה בקרוב, זה בטח פחות מהסיבות שמנית ויותר בגלל כל הלובי שיש לתעשיה וההשפעה שלו על ההחלטות. משהו גדול עשרות מונים מהלובי של תעשיית הרובים. מנגד, לא הייתי מבטל בהינף יד את התחזיות. אבל ... מה אני מבין..... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 זה עדיין, נטו, לא מפחית פליטות לסביבה! את החשמל/מימן צריך לייצר בתחנות כח שמונעות בדלק על בסיס פחמן. וליתיום לסוללות זה תהליך מזהם עם חומרים רעילים ומסוכנים לסביבה, רובו מתבצע בסין ולא במערב. לא רק לובי, אלא הרבה NIMBY ברמה גלובלית, המערב רוצה את המוצר המוגמר ולא את הפסולת שנלוות לו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2019 ביולי 10 כפי שאמרתי, מבלי להפחית מרמת הטענות שלך, קטונתי מלהתחשב בכל מרכיבי הנוסחה, או בכל המנופים המשפיעים בקלחת הזאת. לכן, כבר בפוסט הראשון הבאתי את הדברים לא כהווייתם, כי אין לי מושג מה ההוויה בעצם, אלא כפי שהם מוצגים בכתבה. בטוח שהכותב מבין בתחום הרבה יותר ממני. גם בטוח, או בסבירות גבוהה שיש לו דיעה ועמדה בסוגיה. עד כמה זה בא לידי ביטוי בהצגת הדברים , אם בכלל ? אין לי מושג. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 ציטוט של Sheik Yerbouti המערב רוצה את המוצר המוגמר ולא את הפסולת שנלוות לו. בדיוק. איזה היפסטר נודניק החליט להעביר לי הרצאהנ עד כמה הוא שומר על הסביבה וכו' וכו'. כשהסברתי לו שאת החשמל של המכונית שלו מייצרים איפהשהו הוא נכנס למצב קטטוני. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 גיל מלמד הוא עיתונאי רכב ישראלי, שלושה מרכיבים שהאפקט שלהם אסינרגי - בישראל אין עיתונאות ואין תעשיית רכב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 ציטוט של ag43 בדיוק. איזה היפסטר נודניק החליט להעביר לי הרצאהנ עד כמה הוא שומר על הסביבה וכו' וכו'. כשהסברתי לו שאת החשמל של המכונית שלו מייצרים איפהשהו הוא נכנס למצב קטטוני. לחלוטין, בתרחיש של ייצור חשמל בפחם, הזיהום למחזור חיים של רכב חשמלי הוא אפילו גבוה יותר מרכב רגיל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2019 ביולי 10 רגע, רגע שניכם ..... פחם, מאזוט ... דינוזאורים .... כאילו אין בארץ מאגר לווייתן ובעולם כורים גרעיניים. אז בואו, לא שחור ולבן.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 גם גז וגם כורי ביקוע קיימים הם לא אנרגיה מתחדשת. רק פתרון זמני. לגבי כורים גרעינים, יש טכנולוגיה שנקראת FBR, שבה מוטות הדלק ממוחזרים וניתן להגיע לניצולת גבוהה שגוררת פחות פסולת להטמנה. יש גם קונספט של ניצול הפרשי טמפרטורת מי ים באוקינוס ההודי/קריבי OTEC, תיאורטית יספיק לכולנו + אפס זיהום + מים מותפלים כתוצר לוואי. מעשית הוצאות הקמה של מתקנים כאלו מביאת להחזר השקעה ROI שהוא חמישית מתחנת כח שמבוססת על טורבינת גז. ללא מימון גלובלי (או"מ, ארה"ב, סין, גרמניה וכ"ו) אין יתכנות מסחרית לפרוייקטים כאלו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2019 ביולי 10 לו רק היו מצליחים עם כורי מימן ....( היתוך גרעיני ), שזה בתכל'ס הרכב ממונע המימן כפול XXXXXXXX/ בכל מקרה, אם יוחלט ברמה העולמית לעבור פאזה להנעה חשמלית, ימצא כל מה שחסר כרגע, הכוונה מבינת מימון. הסיכוי שזה באמת יקרה ? ראה הסייגים לגבי הנפשות הפועלות ..... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Sheik Yerbouti פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 אני עדיין מחכה לכור של הדלוריאן. פחית קולה משומשת מסביב לעולם, רק שהאירנים לא יתפסו אותנו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Buck פורסם 2019 ביולי 10 Share פורסם 2019 ביולי 10 ציטוט של Sheik Yerbouti זה עדיין, נטו, לא מפחית פליטות לסביבה! את החשמל/מימן צריך לייצר בתחנות כח שמונעות בדלק על בסיס פחמן. וליתיום לסוללות זה תהליך מזהם עם חומרים רעילים ומסוכנים לסביבה, רובו מתבצע בסין ולא במערב. לא רק לובי, אלא הרבה NIMBY ברמה גלובלית, המערב רוצה את המוצר המוגמר ולא את הפסולת שנלוות לו. לדעתי, אתה טועה לגבי החלק הראשון בהודעה שלך כי רוב העולם עובר היום לאנרגיית ביקוע גרעיני שהיא נקייה מאוד ויש חברות פרטיות שטוענות שהן מתקדמות גם עם מיזוג גרעיני ואולי גם יצליחו לבנות תחנה עוד כמה שנים. החלק השני קשור אולי לאחת הבעיות הכי בוערות בשני העשורים האחרונים והיא שהטכולוגיה של הסוללות הניידות לא השתנתה מאז שוולטה המציא אותן. אולי אם ישתמשו באנרגיה גרעינית כדי לקבע פחמן דו חמצני מהאוויר לדלק פחמני זה יפתור את הבעיה כי אפשר יהיה להשתמש באותה הטכנולוגיה של היום אבל בסך הכל לא ישתחרר פחמן חדש לאטמוספירה, כי הדלק יהווה את מאגר האנרגיה, אני יודע שביל גייטס השקיע במיזם שכזה הרבה כסף. אגב, ראיתי סרטון של חברה אירופאית שיש לה בטריות שמבוססות על תהליכי חמצון-חיזור של יוני ברזל בתמיסה, הבעיה שהסוללות שלה ענקיות והן נמצאות על משאיות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.