ohad340 פורסם 2019 ביולי 5 Share פורסם 2019 ביולי 5 שלום, ישלי מחשב נייד לנובו 530s בזמן האחרון מלא ניתוקים פתאומיים בויפי, אני גולש ופתאום לא עובד, זה רק במחשב הנייד כי שאני גולש מהפלאפון על הויפי זה עובד חלק, בדקתי ואין לי עדכון גרסא לדרייבר של הרשת, מה עושים? תודה מראש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2019 ביולי 5 Share פורסם 2019 ביולי 5 זה קורה ברשת 2.4Ghz, 5Ghz או בשתיהן? הייתי מתחיל בפנייה לתמיכה של לנובו. אולי יש להם מנהל התקן חדש יותר שלא זמין באופן רשמי. מה הדגם המדויק של המחשב ומתי קנית אותו? אםהמחשב עדיין באחריות, פנה לתמיכה ובקש פתרון. אפילו החלפה של המחשב אם זה מגיע לידי כך. מעבר לכך, הייתי מנסה לשנות בהגדרת תוכנית צריכת האנרגיה את הערך של מתאם הרשת האלחוטי ל-Maximun Performance כפי שמוסבר כאן. לפחות לתקופה מסוימת לשם בדיקה. בחלק מהלפטופים יש מתאמי רשת לא משהו ולפעמים אין פתרון רבת מנהל ההתקן או הגדרות. במקרה כזה או שמחליפים את מתאם הרשת שבמחשב (בדרך כלל לאחד של Intel. אבל זה דורש הבנה באיך בנוי לפטופ וקצת מיומנות טכנית) או שקונים מתאם רשת אלחוטית בממשק USB ומחברים למחשב (פתרון קצת פחות אלגנטי אבל הרבה יותר פשוט). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ohad340 פורסם 2019 ביולי 6 מחבר Share פורסם 2019 ביולי 6 ציטוט של About:blank זה קורה ברשת 2.4Ghz, 5Ghz או בשתיהן? הייתי מתחיל בפנייה לתמיכה של לנובו. אולי יש להם מנהל התקן חדש יותר שלא זמין באופן רשמי. מה הדגם המדויק של המחשב ומתי קנית אותו? אםהמחשב עדיין באחריות, פנה לתמיכה ובקש פתרון. אפילו החלפה של המחשב אם זה מגיע לידי כך. מעבר לכך, הייתי מנסה לשנות בהגדרת תוכנית צריכת האנרגיה את הערך של מתאם הרשת האלחוטי ל-Maximun Performance כפי שמוסבר כאן. לפחות לתקופה מסוימת לשם בדיקה. בחלק מהלפטופים יש מתאמי רשת לא משהו ולפעמים אין פתרון רבת מנהל ההתקן או הגדרות. במקרה כזה או שמחליפים את מתאם הרשת שבמחשב (בדרך כלל לאחד של Intel. אבל זה דורש הבנה באיך בנוי לפטופ וקצת מיומנות טכנית) או שקונים מתאם רשת אלחוטית בממשק USB ומחברים למחשב (פתרון קצת פחות אלגנטי אבל הרבה יותר פשוט). זה קורה ברשת 5ghz, לשניה אני לא מצליח להתחבר, שיניתי את ההגדרות צריכת חשמל נקווה שזה יעזור המחשב עדיין באחריות האם החברה אמורה להחליף לי את המתאם רשת לאחד יותר טוב? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2019 ביולי 6 Share פורסם 2019 ביולי 6 לא יחליפו לך (כנראה) את מתאם הרשת. עדיף קודם לברר אם יש להם מנהל התקן חדש יותר ממה שזמין באתר. אולי זה יפתור את הבעיה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2019 ביולי 6 Share פורסם 2019 ביולי 6 אם המחשב באחריות ויגיעו למסקנה שהכרטיס תקול, וודאי שיחליפו. רק לא ליותר טוב, אלא לכזה בדיוק. ובהנחה שהוא תקול. כשמדובר בניתוקים אקראיים קשה לאבחן זאת חד-משמעית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ohad340 פורסם 2019 ביולי 6 מחבר Share פורסם 2019 ביולי 6 אם אני יקנה בעצמי מתאם איכותי יותר זה יעזור? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2019 ביולי 6 Share פורסם 2019 ביולי 6 ציטוט של QttP אם המחשב באחריות ויגיעו למסקנה שהכרטיס תקול, וודאי שיחליפו. רק לא ליותר טוב, אלא לכזה בדיוק. לזה התכוונתי (הוא שאל לגבי החלפה למתאם יותר טוב). לנובו משתמשים בסדרת Ideapad/Yoga במתאמי רשת אלחוטית של Realtek ואלה ידועים בלא מעט בעיות (חומרה לא משהו ודרייברים עוד פחות). כך שקיימת אפשרות סבירה שהבעיה היא לא מתאם תקול כי אם מתאם בעייתי מלכתחילה. החדשות הטובות הן שיש הרבה פעמים דרייברים ניסיוניים שהתמיכה הטכנית יכולה לספק ובמקרים מסוימים זה פותר את הבעיה. שווה לנסות את זה קודם כל. אחר כך לממש אחריות ורק אם שום דבר מאלה לא עוזר – לשקול החלפת מתאם/הוספת מתאם USB. קשה לענות על השאלה אם החלפת מתאם לכזה יותר אמין תעזור כי קודם כול צריך לאבחן את הבעיה ובניתוקים אקראיים מאוד קשה לאבחן אותה באופן חד-משמעי. מניסיוני עם מחשבי לנובו, סביר להניח שהתשובה היא חיובית אבל אני ממליץ מאוד להתחיל מההתחלה מבחינת תהליך פתרון הבעיות ולא לקפוץ ישר להחלפת מתאם. אתה מצליח להתחבר מהטלפון לרשת 2.4Ghz אבל מהמחשב לא, או לא מצליח להתחבר בכלל משום מכשיר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ohad340 פורסם 2019 ביולי 6 מחבר Share פורסם 2019 ביולי 6 ציטוט של About:blank לזה התכוונתי (הוא שאל לגבי החלפה למתאם יותר טוב). לנובו משתמשים בסדרת Ideapad/Yoga במתאמי רשת אלחוטית של Realtek ואלה ידועים בלא מעט בעיות (חומרה לא משהו ודרייברים עוד פחות). כך שקיימת אפשרות סבירה שהבעיה היא לא מתאם תקול כי אם מתאם בעייתי מלכתחילה. החדשות הטובות הן שיש הרבה פעמים דרייברים ניסיוניים שהתמיכה הטכנית יכולה לספק ובמקרים מסוימים זה פותר את הבעיה. שווה לנסות את זה קודם כל. אחר כך לממש אחריות ורק אם שום דבר מאלה לא עוזר – לשקול החלפת מתאם/הוספת מתאם USB. קשה לענות על השאלה אם החלפת מתאם לכזה יותר אמין תעזור כי קודם כול צריך לאבחן את הבעיה ובניתוקים אקראיים מאוד קשה לאבחן אותה באופן חד-משמעי. מניסיוני עם מחשבי לנובו, סביר להניח שהתשובה היא חיובית אבל אני ממליץ מאוד להתחיל מההתחלה מבחינת תהליך פתרון הבעיות ולא לקפוץ ישר להחלפת מתאם. אתה מצליח להתחבר מהטלפון לרשת 2.4Ghz אבל מהמחשב לא, או לא מצליח להתחבר בכלל משום מכשיר? מהפלאפון אני כן מצליח להתחבר ל2.4, במחשב הנייד זה דורש pin שאני לא מוצא, דבר נוסף לא בא לי להתחיל לחבר מתאם חיצוני, אם יש אחריות לא כדאי להפעיל אותה? ומאיפה אני מביא את הדרייברים הניסניונים האלו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2019 ביולי 6 Share פורסם 2019 ביולי 6 תפנה לתמיכה הטכנית של לנובו. תסביר להם בקצרה מה הבעיה. תן את גרסת הדרייבר, מערכת ההפעלה וה-BIOS/UEFI. הייתי מזכיר שזה הדרייבר העדכני ביותר מהאתר ושואל אם יש אחד חדש יותר. עוד לפני זה, אם אתה רוצה ממש לכסות את כל האפשרויות, היכנס למנהל ההתקנים ותסיר את מתאם הרשת האלחוטית, כולל מחיקת הדרייבר (סימון תיבה בחלון אישור המחיקה). לאחר מכן הפעל את המחשב מחדש ותן שווינדוס להתקין את הדרייבר. בהנחה שווינדוס התקינה דרייבר (וליתר ביטחון הכן מראש את מנהל ההתקן מאתר היצרן רק למקרה שלווינדוס אין דרייבר עבור מתאם הרשת כדי שלא תיתיקע בלי חיבור לרשת) נסה לעבוד איתו כמה ימים כדי לראות אם יש שינוי. אם זה לא עוזר או אם לא מתחשק לך להתעסק עם זה, אז תפנה לקבלת שירות במסגרת האחריות. אולי המתאם עצמו בכל זאת תקול והחלפתו לאחד תקין, אפילו מאותו סוג, תפתור את הבעיה. ורק אם אף אחד מאלה לא עזר, הייתי שוקל החלפה של המתאם עצמו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
andralamusya פורסם 2019 ביולי 6 Share פורסם 2019 ביולי 6 זה לא חייב להיות דרייבר או כרטיס תקול. יכול להיות בעיות בראוטר כמו שקורה בנטגיר של בזק. חיבור בטלפונים עובד מעולה 5GHZ אבל במחשב הנייד+הנייח ניתוקים מעצבנים גם כשההתקן סמוך אליהם. כנל גם מניסיון קודם לפניו בראוטר truecolor של פרטנר ממליץ לך לעדכן קושחה במידה ואפשרי בציוד שלך, לשחק בצאנל ולקוות לטוב אם אתה רוצה לבודד את הבעיה תנסה להתחבר לרשת 5GHZ של חבר או נקודת גישה של 5GHZ בטלפון כשהוא לא מחובר לWIFI ותראה אם הבעיה נעלמת. נעלמה הבעיה בחיבור אחר? הבעיה לא בדרייבר ולא בכרטיס רשת שלך ידידי אלה בראוטר\נקודת הגישה לאינטנרט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.