התלבטות בקניית מסך גיימינג - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בקניית מסך גיימינג


defy

Recommended Posts

אהלן,
חשבתי לקנות מסך מחשב חדש. עברתי קצת על מסכים קראתי כל מיני סקירות על מסכים הגעתי ל3 אופציות סופיות ואני די מתלבט ואשמח שתעזרו לי.
ראיתי כל מיני חסרונות ויתרונות של כל אחד ולא הכי הבנתי מה מדובר.

alienware 25 monitor AW2518H -
לגביו מבחינת נתונים אני די הכי בטוח. גם יש לו G-SYNC, גם אך הבנתי שהזוויות צפייה שלו די מוגבלות.. זאת אומרת אם אני מזמין חברים זה יהיה בעייתי לשבת ביחד על פיפא לדוגמה. בנוסף, הוא 25 אינץ'. האם זה משהו שיכול לפגום בתמונה כשמדובר ברזולוציית 1920:1080?

Asus Swift PG258Q 
מסך מחשב שיש לאחי. ראיתי שיותר יקר מה2 האחרים שחשבתי עליהם. בנוסף גם החיבורים מאחורה לא נוחים, וגם באחד מהסקירות נאמר ואני מצטט "240Hz of debatable benefit". האם הכוונה שבאמת מה שהוא מפיק שנוי במחלוקת? אני כן רואה על המסך של אחי את ההבדל בין 240 ל60 הרץ מן הסתם, אך לאחרונה בזמן משחק שמתי לב שיש מדי פעם קרטוע קטן(יש לו GTX 1080 אז לא חושב שהכרטיס מסך חלש)

Gigabyte Aorus Gaming monitor KDF25F - https://www.monitornerds.com/aorus-kd25f-review
האחרון וזה שהאכיל אותי הכי הרבה תסביכים(הבנתי שמדובר במסך חדש). 
מבחינת נתונים הוא נשמע מעולה אבל יש משהו שלא הבנתי.
באתר היצרן של המסך רשום שתומך גם ב וגם בFree Sync. לא הייתי בטוח אם זה משהו דומה, אם משהו שצריך להתקין.כדי לוודא את העניין נכנסתי לאתר של (יש להם רשימת מסכים שתומכים בG-Sync, המסך לא מופיע שם. כרגע מצד אחד יצרן המסך רושם בוודאות שיש את טכנלוגיית הG-Sync אבל בNvidia הוא לא מופיע.. האם יש סיכוי שבגלל שהמסך חדש עוד לא רשמו אותו? אולי זה לא נחשב רשמי? קשה לי להבין ואשמח לעזרתכם.. בכל מקרה התקשרתי לחנות שממנה אני רוצה לקנות את המסך וגם הנציג שענה לי ראה את מה שאני ראיתי והאמת די התקשה לענות לי תשובה חד משמעית.. אני כמובן רוצה להיות בטוח לפני שעושה את הקנייה.
דבר שני, באחד מהסקירות שקראתי נרשם: 

the exceptionally high refresh rate can, at times induce blurring since the pixels cannot catch up. We recommend choosing the “Balance” "setting out of the three since setting screen to its maximum speed will induce massive amounts of overshoot. (הציטוט נלקח מהקישור למעלה)
ראשית, האם טשטוש עקב Refresh Rate גבוה זה משהו שנאמר על מסכים כאלה בכללי? או על המסך הזה ספציפית? 
ואם על המסך ספציפית, מה הכוונה בלבחור בהגדרות balance? ומתוך איזה 3 אופציות?
בנוסף באותה סקירה שעשו למסך נכתב שב240Hz יש input lag של 6ms. גם כששאלתי על זה את אותו נציג הוא לא כל כך הבין על מה אני מדבר כי בנתונים שלו רשום שהזמן תגובה שלו 0.5 MS. האם יש משהו שהבנתי לא נכון?

תוך כדי שכתבתי שמתי לב שכולם רשומים באותה קבוצה גודל מסכים- 25 אינץ'. אז שוב נשאלת השאלה- האם זה יכול לפגום בתמונה כשמדובר ב1920:1080?

לסיכום, מדובר פה בתקציב שנע בין 2100 ל-2600.. לכן מקווה שלא תכעסו על החפירה wink_5.gif
אשמח לכל עזרה, ייעוץ, וגם לעוד נקודות שאולי לא נגעתי בהן ויעזרו לי.
תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...