מעבדת לנובו ישראל - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעבדת לנובו ישראל


Recanati

Recommended Posts

יש ברשותי מחשב נייד לנובו 13' אינץ, מהדגמים היקרים שלהם, לאחר זמן מה הופיע תקלה במצלמה במובנית במחשב, לא היה ניתן לנהל שיחות דרך המחשב, לא הצלחנו לטפל בתקלה מול התמיכה הטלפונית של , והנייד נאסף מביתי למעבד (עדיין באחריות), לאחר כשבוע חזרו אליי מהמעבדה והציעו לשלוח לי הצעת מחיר לתיקון המחשב - על החלקים השבורים (מסך, מקלדת, פאנל וכו'), הסברתי להם שמחשב נשלח במצב מושלם (חוץ מהתקלה במצלמה) ואפילו ללא שריתות, לאחר בירורים הם הבינו שהמחשב נשבר כשהיה ברשותם. ביקשתי ממספר נציגים להחליף את המחשב באחד חדש ולא לתקן אותו בשום אופן, הם סירבו להחליף, ולמרות שביקשתי טלפונית מכמה נציגים וגם שלחתי מייל בקשה להנהלה החברה שלא לתקן את המחשב, אלא לשלוח אותו חזרה כמו שהוא, הם החליפו חלקים והחזירו את המחשב עם שליח לאחר כ 20 יום. למרות שהם "תיקנו" את המחשב, הוא חזר עם פנלים עקומים שלא יושבים במקומם ויש מרווחים של כמה מילימטרים בינהם, חוץ מזה, המחשב חזרה עם תקלה בכרטיס המסך (כנראה) של המחשב, התמונה קופצת ומרצדת כל כמה שניות (גם כאשר מחברים אותו למסך חיצוני). בפנייה הנוספת למעבדת ביקשתי שוב שיחליפו את המחשב מחדש, חזרי אליי מישהו מהנהלת החברה (כפי שהציג את עצמו) והבטיח לשלוח בקשה ללנובו העולמית להחלפת המחשב לאחר שאשלח להם במייל את התמונות והסרטונים המציגים את המצב המחשב לאחר חזרה ממעבדה, לאחר ששלחתי להם וסרטונים אותו נציג ההנהלה חזרה אליי, וביקש לשלוח את המחשב שוב למעבדה, והסביר שהם "מוכנים" לתקן אותו שוב, והתנער מזה שדיבר איתי יום קודם על החלפה.

 

בקיצור ולעניין, זה הוא שירות של לנובו , היו ברשותי מחשבים של הרבה יצרנים, ולעולם לא ניתקלתי בשירות כל כך גרוע, בDell לדוגמה מציעים בעצמם להחליף את המוצר באחד חדש בלי לדבר יותר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...