Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

yonatan.mendelson

מחשב גיימינג במחיר אדיר: מבצעי החומרה ברשת

Recommended Posts

בואו לנצל הזדמנות לרכוש נייד גיימינג עם מעבד משושה וכרטיס GeForce GTX 1060 בהנחה של 200 דולר מהמחיר הסטנדרטי - וגם כרטיסי microSD בנפח גדול במיוחד

לכתבה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
אורח גל
קניתי את הדגם הקודם של ההיליוס 300 בסוף 2017, גם אז הוא היה באלף דולר במקום 1200 D: אני יכול להמליץ בחום.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
אורח לידור
שאלה כללית - עם כל הקניות האלה באמזון, ובאמת שיש פה דילים מטורפים, במידה ונדפק לי המחשב או כל מוצר טכנולוגי כזה או אחר, יש למי לפנות ? או שזה בעיקרון החיסרון של קנייה מחו"ל ?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
מהניסיון האחרון שלי בקנייה מאמזון - רכשתי דיסק קשיח חיצוני של WD שעבד בלי שום בעיה למעט אחת שהתבררה רק כאשר העברתי המון קבצים אליו : כאשר ניסיתי לכבות את המחשב בסוף היום הוא פשוט סרב. לקח לי קצת זמן להבין שזה נובע מהחיבור של הדיסק החדש ל-. פניתי לשרות הלקוחות שלהם והם הציעו לי מיידית לשלוח להם את הדיסק ולקבל עבורו אחד חדש (משלוח על חשבונם), או להשאיר את הדיסק ולקבל החזר של 15% מהמחיר ששולם, או להחזיר את הדיסק ולקבל את כל הסכום חזרה. העדפתי את ה-15%, כי לא היה לי לאן להעביר את כל מה שכבר היה בכונן. כמובטח, זיכו את חשבון האשראי שלי בסכום האמור. אלא שכעבור שבוע התברר לי שהבעיה לא היתה בכלל בדיסק אלא בעובדה שחיברתי את הדיסק דרך מפצל. פניתי אליהם שוב וביקשתי להחזיר להם את הזיכוי. הם אמרו לי שאני לקוח מאד ישר והם מעריכים את הפנייה הכנה, לכן הם מעדיפים להשאיר את הזיכוי על כנו. פשוט עולם אחר של שרות לקוחות מזה שאני מורגל לו בארץ.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
אורח גל
גם אני נדהם כל פעם מחדש הזמנתי עכבר לבית של חבר בארהב שהיה אמור לטוס לארץ ביום שני. הדואר האמריקני פישלו והביאו את המוצר רק ביום שלישי, אחרי שהוא כבר טס. שלחתי מייל לאמזון, והם זיכו אותי על העכבר וגם נתנו לי פיצוי, גיפט קארד בסכום של 15 דולר. הייתי בטוח שהם יבקשו שהחבר יחזיר את העכבר כשישוב לארהב, אבל לא! בסופו של דבר קיבלתי את העכבר כחצי שנה אחרי כשהחבר בא לארץ שוב, למעשה בלי ששילמתי עליו, ועוד קיבלתי כ50 שקל לקניה הבאה באמזון. הלוואי שבארץ הייתה אפילו רבע מתודעת השירות הזו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
אורח מישהו
למקרה שזה מעניין מישהו את המחשב אפשר לקחת במחיר שמצויין בכתבה בתוספת עכבר ופד גיימינג של אותה סדרה Predator

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...