מחשב גיימינג במחיר אדיר: מבצעי החומרה ברשת - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב גיימינג במחיר אדיר: מבצעי החומרה ברשת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

קניתי את הדגם הקודם של ההיליוס 300 בסוף 2017, גם אז הוא היה באלף דולר במקום 1200 D: אני יכול להמליץ בחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח לידור

שאלה כללית - עם כל הקניות האלה באמזון, ובאמת שיש פה דילים מטורפים, במידה ונדפק לי המחשב או כל מוצר טכנולוגי כזה או אחר, יש למי לפנות ? או שזה בעיקרון החיסרון של קנייה מחו"ל ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהניסיון האחרון שלי בקנייה מאמזון - רכשתי דיסק קשיח חיצוני של WD שעבד בלי שום בעיה למעט אחת שהתבררה רק כאשר העברתי המון קבצים אליו : כאשר ניסיתי לכבות את המחשב בסוף היום הוא פשוט סרב. לקח לי קצת זמן להבין שזה נובע מהחיבור של הדיסק החדש ל-. פניתי לשרות הלקוחות שלהם והם הציעו לי מיידית לשלוח להם את הדיסק ולקבל עבורו אחד חדש (משלוח על חשבונם), או להשאיר את הדיסק ולקבל החזר של 15% מהמחיר ששולם, או להחזיר את הדיסק ולקבל את כל הסכום חזרה. העדפתי את ה-15%, כי לא היה לי לאן להעביר את כל מה שכבר היה בכונן. כמובטח, זיכו את חשבון האשראי שלי בסכום האמור. אלא שכעבור שבוע התברר לי שהבעיה לא היתה בכלל בדיסק אלא בעובדה שחיברתי את הדיסק דרך מפצל. פניתי אליהם שוב וביקשתי להחזיר להם את הזיכוי. הם אמרו לי שאני לקוח מאד ישר והם מעריכים את הפנייה הכנה, לכן הם מעדיפים להשאיר את הזיכוי על כנו. פשוט עולם אחר של שרות לקוחות מזה שאני מורגל לו בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני נדהם כל פעם מחדש הזמנתי עכבר לבית של חבר בארהב שהיה אמור לטוס לארץ ביום שני. הדואר האמריקני פישלו והביאו את המוצר רק ביום שלישי, אחרי שהוא כבר טס. שלחתי מייל לאמזון, והם זיכו אותי על העכבר וגם נתנו לי פיצוי, גיפט קארד בסכום של 15 דולר. הייתי בטוח שהם יבקשו שהחבר יחזיר את העכבר כשישוב לארהב, אבל לא! בסופו של דבר קיבלתי את העכבר כחצי שנה אחרי כשהחבר בא לארץ שוב, למעשה בלי ששילמתי עליו, ועוד קיבלתי כ50 שקל לקניה הבאה באמזון. הלוואי שבארץ הייתה אפילו רבע מתודעת השירות הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח מישהו

למקרה שזה מעניין מישהו את המחשב אפשר לקחת במחיר שמצויין בכתבה בתוספת עכבר ופד גיימינג של אותה סדרה Predator

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...