Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

WiSe-Man

קצת בהלם מ TMS

Recommended Posts

ציטוט של QttP

TMS ממש לא יחידים שעושים את זה. אני בזמנו קניתי מWellcom וגם לי שלחו ככה.

TMS ו- Wellcom זו אותה או משהו כזה לפי מה שאני יודע. לכן כנראה הנהלים דומים. אז זו לא דוגמא כלכך טובה.

 

ציטוט של Kirill-TMS

במהלך ההובלה בעבר נתקלנו במקרים שמשלוח מקבל זעזוע ודבר היחד מחזקי את הכרטיס מסך במקום זה סלוט דק של PCI+E.

ומה עם עוד 2-3 ברגים שאפשר לחבר את הכרטיס למארז?

 

מצד אחד כל הכבוד לחנות שלוקחת אחריות ועושה מאמצים לבדוק, לפרק, להסביר ללקוח וכו'. מצד שני, ברור שזה משהו שצריך ליידע את הלקוח ובזה הוא צודק. אני אישית חושב שאם מחברים את הכרטיס כמו שצריך עם ברגים אז לא צריכה להיות בעיה, אבל אולי החנות יודעת טוב יותר ממני מהנסיון שלהם.

נערך על-ידי --- The King ---

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קיריל אני חושב שכחנות שמספקת מחשבים לכלל הצרכנים ולא רק לכאלה שמבינים, אתם צריכים למצוא פתרון יותר טוב.

האשכול הזה מתחבר לי עם אשכול נוסף על בחור שהתלונן על ושם אתם טענתם שאתם לא שולחים קירורים כבדים מורכבים כי הם עלולים לגרום נזק.

בשני המקרים אני מסכים שלא ניתן לשלוח מערכות מחשב עם רכיבים כבדים כאשר לא דואגים לאבטח אותם בצורה כזאת או אחרת.

 

יצא לי לראות סירטונים שבחו"ל שולחים מחשבים מוכנים קומפלט עם והלקוח רק צריך להוציא שקיות אוויר\פצפצים.

 

השיטה הנוכחית היא לא גרועה היא עדיפה על פני לשלוח הכל מחובר ובמקרה שיש נזק יש ללקוח מפח נפש, אבל אני מציע לכם למצוא שיטה עדיפה.

אולי בתוספת תשלום שתכסה את העלויות לשלוח אליו טכנאי שירכיב את הקירור+והכרטיס מסך בבית הלקוח? או למצוא דרך לקבע את הרכיבים כך שהם לא יזוזו כמו בחו"ל?

 

אני בטוח שיש לכם יותר ניסיון וידע בנושא ממני ומרוב חברי הפורום, אבל אני חושב שהפתרון הנוכחי הוא פשוט לא מספיק טוב לכל הצרכנים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Idanbs

 

 

TMS - ניסיתם משהו בסגנון instapak? ראיתי שבארה"ב הרבה חברות שמוכרות מחשבים משתמשות בזה בהצלחה.

 

אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Kirill-TMS

 

אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:)

השאלה כמה זה אקסטרא?

בסוף על שירות משלמים וזה לגטימי להתנות משלוח של רכיבים מסוימים במשלוח יקר יותר.

השאלה היא כמה זה יותר יקר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Kirill-TMS

 

אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:)

 

אני רוצה להאמין שמי שקונה מחשב באלפי שקלים כנראה יהיה מוכן להשקיע עוד כמה שקלים/עשרות שקלים על מנת לוודא שהמחשב יגיע בריא ושלם. (כמובן שזה לא יהיו כל הלקוחות ואולי אפילו לא רוב הלקוחות אבל עדיין נחמד שתהיה אופציה למי שכן מוכן).

כרגע אתם משלמים על טכנאי שיושב ומסביר לאנשים איך להרכיב ואולי גם קירורי אוויר כבדים לפי אחת התגובות כאן אז זה כבר עניין שלכם מה משתלם יותר :)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מישהו הזכיר את העניין, ולא ראיתי שענו לו - קיריל רשמת שהכרטיס מוחזק רק ע"י סלוט הPCI-E, ומה עם הברגה למארז?

זה גם לא שכרטיסים גדולים וכבדים זה משהו חדש...

ומסכים לגמרי לגבי להודיע ללקוח מראש - אני לא ראיתי תגובה לגבי זה, אבל במידה ובאמת לא הוסבר ללקוח מראש שאת המחשב הוא יקבל עם כרטיס מסך בצד לדעתי זה משהו ללמוד ממנו. לקחת את זה כהערה בונה, לא תלונה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כל בן אדם עם IQ מעל 75 יכול להרכיב כרטיס מסך עם הדרכה בלי קשר עם הוא יודע מחשבים או לא 

 

תלונה די קטנונית לדעתי וזה רעיון טוב שהמחשב נשלח ללא כרטיס מסך מורכב

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של BenderTheOffender

מישהו הזכיר את העניין, ולא ראיתי שענו לו - קיריל רשמת שהכרטיס מוחזק רק ע"י סלוט הPCI-E, ומה עם הברגה למארז?

זה גם לא שכרטיסים גדולים וכבדים זה משהו חדש...

ומסכים לגמרי לגבי להודיע ללקוח מראש - אני לא ראיתי תגובה לגבי זה, אבל במידה ובאמת לא הוסבר ללקוח מראש שאת המחשב הוא יקבל עם כרטיס מסך בצד לדעתי זה משהו ללמוד ממנו. לקחת את זה כהערה בונה, לא תלונה.

הבורג שמקבע את מסגרת חריץ ה-PCI למארז לא נושא את משקל הכרטיס ולא מונע מהכרטיסףחריץ בלוח להישבר תחת טלטלה חריגה. כרטיסים כבדים הם בהחלט לא דבר חדש אבל גם לוחות/כרטיסים שנשברים במשלוח אינם דבר חדש.

 

אני מבין את החנות ומבין גם את מי שרוצה לקבל מחשב שרק צריך לחבר לחשמל.

מן הסתם חשוב ליידע על כך את הלקוח (ולהסביר מדוע זה כך) לפני סגירת ההזמנה, וזה גם יכול להיות עיתוי טוב להציע אפשרויות: הוספת פתרון אריזה בתוך המארז בתוספת תשלום, איסוף עצמי, שליחת הכרטיס בנפרד וכו'.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שחנות כזו גדולה יכולה למצוא טכנאי בכל עיר ולתת לו 50 שקל שיעזור ללקוח אם הוא מסתבך.

זה WIN WIN.

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

המחשב נלקח לסניף וולקאם והכרטיס הותקן שם.

 

קטנוני או לא קטנוני חובה ליידע את הלקוח @Knopix

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...