קצת בהלם מ TMS - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קצת בהלם מ TMS


WiSe-Man

Recommended Posts

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מצד אחד אני מבין את הטענה שלך, ומסכים שהחנות צריכה לציין בפרטי ההזמנה הערה כגון 'יתכן והלקוח יצטרך להרכיב חלקים'.

 

אבל מצד שני אתה יכול להבין את החנות.

כרטיסי מסך יכולים בלי שום בעיה לגרום לנזק בלתי הפיך ללוח אם, ובמקרה של נזק בזמן הובלה החנות היא זאת שתצטרך, כנראה, לכסות את עלות הנזקים ומדובר בסכומים גדולים ככל שמתבצעים יותר משלוחים.

לי זכור שהייתי צריך לשלוח מערכת לTMS, ולפני השליחה התקשר אליי נציג מTMS וביקש ממני לנתק את הכרטיס ולשים בקופסה נפרד, בדיעבד לא חשבתי על זה ושמחתי דווקא שאותו הנציג השב את תשומת ליבי לכך.

 

יודע מה עוד זכור לי? מערכת אחרת ששלחתי לחברה אחרת חטפה נזק עצום, כשהגעתי לבחון את הנזק לא יכולתי שלא להבחין בסימן הכף נעל שהייתה על הקופסה. שליחים יכולים להיות מאוד אגרסיבים, ולכן טוב מאוד שTMS עושים לעצמם כיסוי תחת, אם כי היה נחמד אילו היו מציעים את האפשרות להשתמש בשקיות המתנפחות שיכולות לקבע את החלקים בזמן ההובלה.

 

ודבר אחרון שאני רוצה לציין זה שהדור הצעיר של היום צופה ביוטיוב בכל סרטון שנקלע לדרכו, בקלות אפשר לשים סרטון איך להרכיב כרטיס מסך ולעשות את זה. זה החלק שהכי קל להתקין במערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Guy950

מצד אחד אני מבין את הטענה שלך, ומסכים שהחנות צריכה לציין בפרטי ההזמנה הערה כגון 'יתכן והלקוח יצטרך להרכיב חלקים'.

 

אבל מצד שני אתה יכול להבין את החנות.

כרטיסי מסך יכולים בלי שום בעיה לגרום לנזק בלתי הפיך ללוח אם, ובמקרה של נזק בזמן הובלה החנות היא זאת שתצטרך, כנראה, לכסות את עלות הנזקים ומדובר בסכומים גדולים ככל שמתבצעים יותר משלוחים.

לי זכור שהייתי צריך לשלוח מערכת לTMS, ולפני השליחה התקשר אליי נציג מTMS וביקש ממני לנתק את הכרטיס ולשים בקופסה נפרד, בדיעבד לא חשבתי על זה ושמחתי דווקא שאותו הנציג השב את תשומת ליבי לכך.

 

יודע מה עוד זכור לי? מערכת אחרת ששלחתי לחברה אחרת חטפה נזק עצום, כשהגעתי לבחון את הנזק לא יכולתי שלא להבחין בסימן הכף נעל שהייתה על הקופסה. שליחים יכולים להיות מאוד אגרסיבים, ולכן טוב מאוד שTMS עושים לעצמם כיסוי תחת, אם כי היה נחמד אילו היו מציעים את האפשרות להשתמש בשקיות המתנפחות שיכולות לקבע את החלקים בזמן ההובלה.

 

ודבר אחרון שאני רוצה לציין זה שהדור הצעיר של היום צופה ביוטיוב בכל סרטון שנקלע לדרכו, בקלות אפשר לשים סרטון איך להרכיב כרטיס מסך ולעשות את זה. זה החלק שהכי קל להתקין במערכת.

 

אתה מפספס פה נקודה....

אני יכול להבין את החנות? ברור שאני יכול. אבל אני הלקוח. זה לא מעניין אותי. שילמתי על מחשב ולא על 3/4 מחשב פלוס כרטיס בצד.

שוב אני אומר, זה נראה לי התנערות ממציאת פתרון אמיתי.

עשרות אלפי מחשבים ברחבי העולם נשלחים ללקוחות. רק בישראל נתקלו בבעיה הזאת?

 

זה שאנשי שילוח אגרסיביים עם הארגזים, שוב, זה לא מעניין אותי. איך מובילים טלויזיות?

שהחנות תתמודד עם חברת השילוח. בין אם זה מציאת חברה אחרת ובין אם זה ביטוח שיעלה לחנות עוד כמה שקלים (שאפשר לגלג את זה ללקוח - בידיעה כמובן).

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של TheHwGeek

מה עלות של הכרית המתנפחת שמתקשה בסוף כמו שJAYS2CENT משתמש? זה ממש מייקר בכל מישלוחה או שזה לא ממש אפקטיבי?

 

בוא שניה אסכם את הדיון לפני שבאים עוד משתמשים שהיה להם שבוע קשה ויתחילו לרשום שטיות

 

כמה נק:

 

* ככה אנו עובדים כבר מעל 5 שנים

* אנו אומרים ללקוח שכרטיס מסך מגיע בנפרד , אם במקרה זה ספציפי  לא נאמר, מצטער בשם החנות טעות שלנו, ההינו יכולים לאסוף את המחשב חזרה ולשלוח אותו מורכב. 

* לאלה שעדיין מתקשים (אחד ל 30+ ) אנו נותנים פתרון (ללא תשלום)

 

יש פתרון להכל. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע לtms היקרים פיתרון מאוד פשוט,לתת ללקוח לבחור אחת מ2 אופציות,משלוח חינם כשכרטיס המסך מפורק,משלוח בתשלום כשכרטיס המסך מורכב עם הגנה של הפצפצים או איך שקוראים לזה.

זה יעשה לכם רק טוב,לקוח שאין לו שמץ של מושג במחשבים גם יוכל לקנות ממכם בכייף.

יש לכם מחירים מצוינים ושם טוב,אני משוכנע במיליון אחוז שתוספת של 15 ש"ח או 25 ש"ח למשלוח מוגן ממש לא יבריח ממכם לקוחות.ומבחינה מקצועית ושירותית תיתנו מענה בהרבה יותר טוב מהסברים של טכנאי שלכם שלחלק גדול מהאנשים ישמע כמו מדעי טילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שלא, אכן זה חנות מאד מקצועית עם מחירים טובים, אבל העניין הנ"ל אינו היחיד, הם חייבים לשפר את שירות הלקוחות ודחוף, לי קרה גם הנ"ל וגם פלוס שכחו להתקין לי כמה דברים, ולא קיבלתי מענה נאות

 

ואני כן חושב אולי לקנות מהם בעתיד אבל הם חייבים לשפר את שירות הלקוחות ודחוף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Eric Hi

לא אמרתי שלא, אכן זה חנות מאד מקצועית עם מחירים טובים, אבל העניין הנ"ל אינו היחיד, הם חייבים לשפר את שירות הלקוחות ודחוף, לי קרה גם הנ"ל וגם פלוס שכחו להתקין לי כמה דברים, ולא קיבלתי מענה נאות

 

ואני כן חושב אולי לקנות מהם בעתיד אבל הם חייבים לשפר את שירות הלקוחות ודחוף

 

אשמח לדעת במה מבודבר:)

 

אתה יכול לפרט פברטי

 

במיוחד אם מתסכלים על זה: נרשמם לפני כמה שעות ויש לך 3 הודעות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של daniel2828

אני מציע לtms היקרים פיתרון מאוד פשוט,לתת ללקוח לבחור אחת מ2 אופציות,משלוח חינם כשכרטיס המסך מפורק,משלוח בתשלום כשכרטיס המסך מורכב עם הגנה של הפצפצים או איך שקוראים לזה.

זה יעשה לכם רק טוב,לקוח שאין לו שמץ של מושג במחשבים גם יוכל לקנות ממכם בכייף.

יש לכם מחירים מצוינים ושם טוב,אני משוכנע במיליון אחוז שתוספת של 15 ש"ח או 25 ש"ח למשלוח מוגן ממש לא יבריח ממכם לקוחות.ומבחינה מקצועית ושירותית תיתנו מענה בהרבה יותר טוב מהסברים של טכנאי שלכם שלחלק גדול מהאנשים ישמע כמו מדעי טילים.

 

 

כבר ציינתי:)

 

בוא שניה אסכם את הדיון לפני שבאים עוד משתמשים שהיה להם שבוע קשה ויתחילו לרשום שטיות

 

כמה נק:

 

* ככה אנו עובדים כבר מעל 5 שנים

* אנו אומרים ללקוח שכרטיס מסך מגיע בנפרד , אם במקרה זה ספציפי  לא נאמר, מצטער בשם החנות טעות שלנו, ההינו יכולים לאסוף את המחשב חזרה ולשלוח אותו מורכב. 

* לאלה שעדיין מתקשים (אחד ל 30+ ) אנו נותנים פתרון (ללא תשלום)

 

יש פתרון להכל.

 

 

זה עובד עובד טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

 

אשמח לדעת במה מבודבר:)

 

אתה יכול לפרט פברטי

 

במיוחד אם מתסכלים על זה: נרשמם לפני כמה שעות ויש לך 3 הודעות.

 

 

 

תודה על ההתייחסות שלחתי הודעה פרטיתא

(מה זה חשוב כמה זמן אני בפורום פה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...