Jabberwock פורסם 2019 ביוני 11 Share פורסם 2019 ביוני 11 פעם ראשונה שאני שומע על זה. זכור לי כרטיס כבר מותקן על גבי המחשב שהמלצתי לחבר. אבל זה כנראה זה היה מלפני יותר מ-5 שנים. בכל מקרה עדיף שיהיה רשום באתר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Idanbs פורסם 2019 ביוני 11 Share פורסם 2019 ביוני 11 רוב האנשים יצליחו להתמודד עם התקנה של כרטיס מסך לאחר קצת הדרכה בעוד שלכל האנשים (כולל המנוסים ביותר) לא יהיה נעים להתמודד עם סלוט pci-e שבור ולכן לדעתי הגישה של החנות נכונה. צריך כמובן ליידע את הלקוח מראש. TMS - ניסיתם משהו בסגנון instapak? ראיתי שבארה"ב הרבה חברות שמוכרות מחשבים משתמשות בזה בהצלחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2019 ביוני 11 Share פורסם 2019 ביוני 11 ציטוט של QttP TMS ממש לא יחידים שעושים את זה. אני בזמנו קניתי מWellcom וגם לי שלחו ככה. TMS ו- Wellcom זו אותה רשת או משהו כזה לפי מה שאני יודע. לכן כנראה הנהלים דומים. אז זו לא דוגמא כלכך טובה. ציטוט של Kirill-TMS במהלך ההובלה בעבר נתקלנו במקרים שמשלוח מקבל זעזוע ודבר היחד מחזקי את הכרטיס מסך במקום זה סלוט דק של PCI+E. ומה עם עוד 2-3 ברגים שאפשר לחבר את הכרטיס למארז? מצד אחד כל הכבוד לחנות שלוקחת אחריות ועושה מאמצים לבדוק, לפרק, להסביר ללקוח וכו'. מצד שני, ברור שזה משהו שצריך ליידע את הלקוח ובזה הוא צודק. אני אישית חושב שאם מחברים את הכרטיס כמו שצריך עם ברגים אז לא צריכה להיות בעיה, אבל אולי החנות יודעת טוב יותר ממני מהנסיון שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
k534d פורסם 2019 ביוני 12 Share פורסם 2019 ביוני 12 קיריל אני חושב שכחנות שמספקת מחשבים לכלל הצרכנים ולא רק לכאלה שמבינים, אתם צריכים למצוא פתרון יותר טוב. האשכול הזה מתחבר לי עם אשכול נוסף על בחור שהתלונן על קירור ושם אתם טענתם שאתם לא שולחים קירורים כבדים מורכבים כי הם עלולים לגרום נזק. בשני המקרים אני מסכים שלא ניתן לשלוח מערכות מחשב עם רכיבים כבדים כאשר לא דואגים לאבטח אותם בצורה כזאת או אחרת. יצא לי לראות סירטונים שבחו"ל שולחים מחשבים מוכנים קומפלט עם כרטיסי מסך והלקוח רק צריך להוציא שקיות אוויר\פצפצים. השיטה הנוכחית היא לא גרועה היא עדיפה על פני לשלוח הכל מחובר ובמקרה שיש נזק יש ללקוח מפח נפש, אבל אני מציע לכם למצוא שיטה עדיפה. אולי בתוספת תשלום שתכסה את העלויות לשלוח אליו טכנאי שירכיב את הקירור+והכרטיס מסך בבית הלקוח? או למצוא דרך לקבע את הרכיבים כך שהם לא יזוזו כמו בחו"ל? אני בטוח שיש לכם יותר ניסיון וידע בנושא ממני ומרוב חברי הפורום, אבל אני חושב שהפתרון הנוכחי הוא פשוט לא מספיק טוב לכל הצרכנים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2019 ביוני 12 Share פורסם 2019 ביוני 12 ציטוט של Idanbs TMS - ניסיתם משהו בסגנון instapak? ראיתי שבארה"ב הרבה חברות שמוכרות מחשבים משתמשות בזה בהצלחה. אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
k534d פורסם 2019 ביוני 12 Share פורסם 2019 ביוני 12 ציטוט של Kirill-TMS אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:) השאלה כמה זה אקסטרא? בסוף על שירות משלמים וזה לגטימי להתנות משלוח של רכיבים מסוימים במשלוח יקר יותר. השאלה היא כמה זה יותר יקר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Idanbs פורסם 2019 ביוני 12 Share פורסם 2019 ביוני 12 ציטוט של Kirill-TMS אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:) אני רוצה להאמין שמי שקונה מחשב באלפי שקלים כנראה יהיה מוכן להשקיע עוד כמה שקלים/עשרות שקלים על מנת לוודא שהמחשב יגיע בריא ושלם. (כמובן שזה לא יהיו כל הלקוחות ואולי אפילו לא רוב הלקוחות אבל עדיין נחמד שתהיה אופציה למי שכן מוכן). כרגע אתם משלמים על טכנאי שיושב ומסביר לאנשים איך להרכיב כרטיסי מסך ואולי גם קירורי אוויר כבדים לפי אחת התגובות כאן אז זה כבר עניין שלכם מה משתלם יותר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Jabberwock פורסם 2019 ביוני 12 Share פורסם 2019 ביוני 12 כל עוד אני יודע כמה אני משלם על השירות, כמובן שאהיה מוכן לשלם אותו. אקסטרה או לא - אני רוצה לדעת על מה שילמתי וכמה. למה אני אוהב את TMS ? כי אני יודע על כל רכיב כמה שילמתי. ולא כמו בחנויות ליד הבית שרושמים מחיר רק על התשלום הסופי וחסרים פרטים לגבי דגם מדוייק של מוצר ואז הכל נראה כמו חתול בשק. אהיה מוכן לשלם בעבור שיוסיפו פצפצים וכל זה בתשלום. זאת דעתי האישית. יש נהלים של חנות? אכבד אותם במידה ויהיו רשומים. שלא יהיו הפתעות. מאמין שגם אחרים חושבים כך. ככל שהחנות יותר שקופה איתי, אשים את אמוני בה יותר. אם חברת השילוח היא UPS, אשמח אם זה יצויין (דווקא יתרון). יש עמלות כלשהן? או שהחנות שומרת סכום סמלי מהעסקה למקרה שצריך לשלוח בחזרה לחנות את המחשב? זה בסדר גמור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BenderTheOffender פורסם 2019 ביוני 12 Share פורסם 2019 ביוני 12 מישהו הזכיר את העניין, ולא ראיתי שענו לו - קיריל רשמת שהכרטיס מוחזק רק ע"י סלוט הPCI-E, ומה עם הברגה למארז? זה גם לא שכרטיסים גדולים וכבדים זה משהו חדש... ומסכים לגמרי לגבי להודיע ללקוח מראש - אני לא ראיתי תגובה לגבי זה, אבל במידה ובאמת לא הוסבר ללקוח מראש שאת המחשב הוא יקבל עם כרטיס מסך בצד לדעתי זה משהו ללמוד ממנו. לקחת את זה כהערה בונה, לא תלונה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Peter Rabbit פורסם 2019 ביוני 12 Share פורסם 2019 ביוני 12 אז הצליח להרכיב לבד / תחת הדרכה או לא? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Knopix פורסם 2019 ביוני 12 Share פורסם 2019 ביוני 12 כל בן אדם עם IQ מעל 75 יכול להרכיב כרטיס מסך עם הדרכה בלי קשר עם הוא יודע מחשבים או לא תלונה די קטנונית לדעתי וזה רעיון טוב שהמחשב נשלח ללא כרטיס מסך מורכב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2019 ביוני 13 Share פורסם 2019 ביוני 13 ציטוט של BenderTheOffender מישהו הזכיר את העניין, ולא ראיתי שענו לו - קיריל רשמת שהכרטיס מוחזק רק ע"י סלוט הPCI-E, ומה עם הברגה למארז? זה גם לא שכרטיסים גדולים וכבדים זה משהו חדש... ומסכים לגמרי לגבי להודיע ללקוח מראש - אני לא ראיתי תגובה לגבי זה, אבל במידה ובאמת לא הוסבר ללקוח מראש שאת המחשב הוא יקבל עם כרטיס מסך בצד לדעתי זה משהו ללמוד ממנו. לקחת את זה כהערה בונה, לא תלונה. הבורג שמקבע את מסגרת חריץ ה-PCI למארז לא נושא את משקל הכרטיס ולא מונע מהכרטיסףחריץ בלוח להישבר תחת טלטלה חריגה. כרטיסים כבדים הם בהחלט לא דבר חדש אבל גם לוחות/כרטיסים שנשברים במשלוח אינם דבר חדש. אני מבין את החנות ומבין גם את מי שרוצה לקבל מחשב שרק צריך לחבר לחשמל. מן הסתם חשוב ליידע על כך את הלקוח (ולהסביר מדוע זה כך) לפני סגירת ההזמנה, וזה גם יכול להיות עיתוי טוב להציע אפשרויות: הוספת פתרון אריזה בתוך המארז בתוספת תשלום, איסוף עצמי, שליחת הכרטיס בנפרד וכו'. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ModChiP פורסם 2019 ביוני 13 Share פורסם 2019 ביוני 13 אני מאמין שחנות כזו גדולה יכולה למצוא טכנאי בכל עיר ולתת לו 50 שקל שיעזור ללקוח אם הוא מסתבך. זה WIN WIN. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
WiSe-Man פורסם 2019 ביוני 13 מחבר Share פורסם 2019 ביוני 13 המחשב נלקח לסניף וולקאם והכרטיס הותקן שם. קטנוני או לא קטנוני חובה ליידע את הלקוח @Knopix קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jackhammer פורסם 2019 ביוני 13 Share פורסם 2019 ביוני 13 לא ממש ברור לי התגובות של אנשים למצב הזה... אני קונה מוצר שכולל משלוח. למה אני צריך להתעסק עם ההרכבה שלו. אם הייתם קונים תנור שהיה מגיע בחלקים ונציג היה מדריך אותכם בטלפון איך להרכיב? זה נשמע הגיוני? בשוק הטלויזיות זה אמנם מקובל שיש תשלום נוסף על תליית הטלויזיה על הקיר. אבל אתה יודע את זה במהלך הקניה מה גם שתלייה היא שרות אקסטרה (הרכבת הטלויזיה על המעמד שלו כלולה כבר במחיר). מה קורה עם אחריות? זה ממש לא קשה לתת לחיצה לא נכונה בזמן שהכרטיס קצת בזווית ביחס לסלוט והופ, הקונקטור זהב שלו נשבר. מה קורה במקרה כזה? למה הלקוח צריך לשלם לטכנאי בנפרד כדי שירכיב לו את הכרטיס? הקנייה כוללת משלוח (גם משלוח חינם נחשב לקנייה שכוללת משלוח כי המחיר כבר מגלם את המשלוח). זה לא מעניין אותי איזה חברת משלוח עושה את השילוח או באיזה אריזה זה מגיע. יש לכם אריזה חדשנית שבולמת זעזועים והיא מיוחדת לשילוח של מחשבים? מעולה! תוסיף עוד 10 שקלים למחיר המשלוח וזהו. הלקוח יבחר עם לשלם את המשלוח או לבוא לאסוף בעצמו. את הלקוח לא מעניין את הפרטים המדוייקים של המשלוח. אולי גם תרצה לקחת יותר כסף על המשלוח בגלל שזה מתבצע במשאיות חדשות עם מזגן.... את מי זה מעניין? זה נראה לי קצת התנערות (לא התנערות מאחריות אלא התנערות מלמצוא פתרון סביר). לתת ללקוח להרכיב את החלק זה לא סביר. NEWEGG בארצות הברית שולחים אלפי מחשבים בשנה. DELL שולחים אלפי מחשבים בשנה. איך הם מצאו דרך ופה לא? תפסיקו לתת יד לחלטורה הישראלית. אנחנו קונים מוצר, אנחנו רוצים לקבל אותו כמו שצריך. די לערבב אותנו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.