קצת בהלם מ TMS - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קצת בהלם מ TMS


WiSe-Man

Recommended Posts

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

רוב האנשים יצליחו להתמודד עם התקנה של כרטיס מסך לאחר קצת הדרכה בעוד שלכל האנשים (כולל המנוסים ביותר) לא יהיה נעים להתמודד עם סלוט pci-e שבור ולכן לדעתי הגישה של החנות נכונה.

צריך כמובן ליידע את הלקוח מראש.

 

TMS - ניסיתם משהו בסגנון instapak? ראיתי שבארה"ב הרבה חברות שמוכרות מחשבים משתמשות בזה בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

TMS ממש לא יחידים שעושים את זה. אני בזמנו קניתי מWellcom וגם לי שלחו ככה.

TMS ו- Wellcom זו אותה או משהו כזה לפי מה שאני יודע. לכן כנראה הנהלים דומים. אז זו לא דוגמא כלכך טובה.

 

ציטוט של Kirill-TMS

במהלך ההובלה בעבר נתקלנו במקרים שמשלוח מקבל זעזוע ודבר היחד מחזקי את הכרטיס מסך במקום זה סלוט דק של PCI+E.

ומה עם עוד 2-3 ברגים שאפשר לחבר את הכרטיס למארז?

 

מצד אחד כל הכבוד לחנות שלוקחת אחריות ועושה מאמצים לבדוק, לפרק, להסביר ללקוח וכו'. מצד שני, ברור שזה משהו שצריך ליידע את הלקוח ובזה הוא צודק. אני אישית חושב שאם מחברים את הכרטיס כמו שצריך עם ברגים אז לא צריכה להיות בעיה, אבל אולי החנות יודעת טוב יותר ממני מהנסיון שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיריל אני חושב שכחנות שמספקת מחשבים לכלל הצרכנים ולא רק לכאלה שמבינים, אתם צריכים למצוא פתרון יותר טוב.

האשכול הזה מתחבר לי עם אשכול נוסף על בחור שהתלונן על ושם אתם טענתם שאתם לא שולחים קירורים כבדים מורכבים כי הם עלולים לגרום נזק.

בשני המקרים אני מסכים שלא ניתן לשלוח מערכות מחשב עם רכיבים כבדים כאשר לא דואגים לאבטח אותם בצורה כזאת או אחרת.

 

יצא לי לראות סירטונים שבחו"ל שולחים מחשבים מוכנים קומפלט עם והלקוח רק צריך להוציא שקיות אוויר\פצפצים.

 

השיטה הנוכחית היא לא גרועה היא עדיפה על פני לשלוח הכל מחובר ובמקרה שיש נזק יש ללקוח מפח נפש, אבל אני מציע לכם למצוא שיטה עדיפה.

אולי בתוספת תשלום שתכסה את העלויות לשלוח אליו טכנאי שירכיב את הקירור+והכרטיס מסך בבית הלקוח? או למצוא דרך לקבע את הרכיבים כך שהם לא יזוזו כמו בחו"ל?

 

אני בטוח שיש לכם יותר ניסיון וידע בנושא ממני ומרוב חברי הפורום, אבל אני חושב שהפתרון הנוכחי הוא פשוט לא מספיק טוב לכל הצרכנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Idanbs

 

 

TMS - ניסיתם משהו בסגנון instapak? ראיתי שבארה"ב הרבה חברות שמוכרות מחשבים משתמשות בזה בהצלחה.

 

אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

 

אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:)

השאלה כמה זה אקסטרא?

בסוף על שירות משלמים וזה לגטימי להתנות משלוח של רכיבים מסוימים במשלוח יקר יותר.

השאלה היא כמה זה יותר יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

 

אתה חושב שלקוח ישראלי יהיה מוכן לשלם אקטרה על זה?:)

 

אני רוצה להאמין שמי שקונה מחשב באלפי שקלים כנראה יהיה מוכן להשקיע עוד כמה שקלים/עשרות שקלים על מנת לוודא שהמחשב יגיע בריא ושלם. (כמובן שזה לא יהיו כל הלקוחות ואולי אפילו לא רוב הלקוחות אבל עדיין נחמד שתהיה אופציה למי שכן מוכן).

כרגע אתם משלמים על טכנאי שיושב ומסביר לאנשים איך להרכיב ואולי גם קירורי אוויר כבדים לפי אחת התגובות כאן אז זה כבר עניין שלכם מה משתלם יותר :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד אני יודע כמה אני משלם על השירות, כמובן שאהיה מוכן לשלם אותו.

אקסטרה או לא - אני רוצה לדעת על מה שילמתי וכמה.

 

למה אני אוהב את TMS ? כי אני יודע על כל רכיב כמה שילמתי. ולא כמו בחנויות ליד הבית שרושמים מחיר רק על התשלום הסופי וחסרים פרטים לגבי דגם מדוייק של מוצר ואז הכל נראה כמו חתול בשק.

 

אהיה מוכן לשלם בעבור שיוסיפו פצפצים וכל זה בתשלום. זאת דעתי האישית.

 

יש נהלים של חנות? אכבד אותם במידה ויהיו רשומים. שלא יהיו הפתעות.

 

מאמין שגם אחרים חושבים כך.

 

ככל שהחנות יותר שקופה איתי, אשים את אמוני בה יותר.

אם חברת השילוח היא UPS, אשמח אם זה יצויין (דווקא יתרון).

יש עמלות כלשהן? או שהחנות שומרת סכום סמלי מהעסקה למקרה שצריך לשלוח בחזרה לחנות את המחשב? זה בסדר גמור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו הזכיר את העניין, ולא ראיתי שענו לו - קיריל רשמת שהכרטיס מוחזק רק ע"י סלוט הPCI-E, ומה עם הברגה למארז?

זה גם לא שכרטיסים גדולים וכבדים זה משהו חדש...

ומסכים לגמרי לגבי להודיע ללקוח מראש - אני לא ראיתי תגובה לגבי זה, אבל במידה ובאמת לא הוסבר ללקוח מראש שאת המחשב הוא יקבל עם כרטיס מסך בצד לדעתי זה משהו ללמוד ממנו. לקחת את זה כהערה בונה, לא תלונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל בן אדם עם IQ מעל 75 יכול להרכיב כרטיס מסך עם הדרכה בלי קשר עם הוא יודע מחשבים או לא 

 

תלונה די קטנונית לדעתי וזה רעיון טוב שהמחשב נשלח ללא כרטיס מסך מורכב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של BenderTheOffender

מישהו הזכיר את העניין, ולא ראיתי שענו לו - קיריל רשמת שהכרטיס מוחזק רק ע"י סלוט הPCI-E, ומה עם הברגה למארז?

זה גם לא שכרטיסים גדולים וכבדים זה משהו חדש...

ומסכים לגמרי לגבי להודיע ללקוח מראש - אני לא ראיתי תגובה לגבי זה, אבל במידה ובאמת לא הוסבר ללקוח מראש שאת המחשב הוא יקבל עם כרטיס מסך בצד לדעתי זה משהו ללמוד ממנו. לקחת את זה כהערה בונה, לא תלונה.

הבורג שמקבע את מסגרת חריץ ה-PCI למארז לא נושא את משקל הכרטיס ולא מונע מהכרטיסףחריץ בלוח להישבר תחת טלטלה חריגה. כרטיסים כבדים הם בהחלט לא דבר חדש אבל גם לוחות/כרטיסים שנשברים במשלוח אינם דבר חדש.

 

אני מבין את החנות ומבין גם את מי שרוצה לקבל מחשב שרק צריך לחבר לחשמל.

מן הסתם חשוב ליידע על כך את הלקוח (ולהסביר מדוע זה כך) לפני סגירת ההזמנה, וזה גם יכול להיות עיתוי טוב להציע אפשרויות: הוספת פתרון אריזה בתוך המארז בתוספת תשלום, איסוף עצמי, שליחת הכרטיס בנפרד וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש ברור לי התגובות של אנשים למצב הזה...

אני קונה מוצר שכולל משלוח. למה אני צריך להתעסק עם ההרכבה שלו.

אם הייתם קונים תנור שהיה מגיע בחלקים ונציג היה מדריך אותכם בטלפון איך להרכיב? זה נשמע הגיוני?

בשוק הטלויזיות זה אמנם מקובל שיש תשלום נוסף על תליית הטלויזיה על הקיר. אבל אתה יודע את זה במהלך הקניה מה גם שתלייה היא שרות אקסטרה (הרכבת הטלויזיה על המעמד שלו כלולה כבר במחיר).

 

מה קורה עם אחריות? זה ממש לא קשה לתת לחיצה לא נכונה בזמן שהכרטיס קצת בזווית ביחס לסלוט והופ, הקונקטור זהב שלו נשבר. מה קורה במקרה כזה?

 

למה הלקוח צריך לשלם לטכנאי בנפרד כדי שירכיב לו את הכרטיס?

הקנייה כוללת משלוח (גם משלוח חינם נחשב לקנייה שכוללת משלוח כי המחיר כבר מגלם את המשלוח). זה לא מעניין אותי איזה חברת משלוח עושה את השילוח או באיזה אריזה זה מגיע. 

יש לכם אריזה חדשנית שבולמת זעזועים והיא מיוחדת לשילוח של מחשבים? מעולה! תוסיף עוד 10 שקלים למחיר המשלוח וזהו. הלקוח יבחר עם לשלם את המשלוח או לבוא לאסוף בעצמו. את הלקוח לא מעניין את הפרטים המדוייקים של המשלוח. אולי גם תרצה לקחת יותר כסף על המשלוח בגלל שזה מתבצע במשאיות חדשות עם מזגן.... את מי זה מעניין?

 

זה נראה לי קצת התנערות (לא התנערות מאחריות אלא התנערות מלמצוא פתרון סביר).

לתת ללקוח להרכיב את החלק זה לא סביר.

NEWEGG בארצות הברית שולחים אלפי מחשבים בשנה.

DELL שולחים  אלפי מחשבים בשנה.

איך הם מצאו דרך ופה לא?

 

תפסיקו לתת יד לחלטורה הישראלית. אנחנו קונים מוצר, אנחנו רוצים לקבל אותו כמו שצריך. די לערבב אותנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...