קצת בהלם מ TMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קצת בהלם מ TMS


WiSe-Man

Recommended Posts

היי לכולם.

 

אני פה בפורום כבר הרבה זמן, פעיל לפעמים יותר או פחות בעיקר אוהב לקרוא.

 

כבר עשרים שנה בתחום המחשבים והאינטרנט ונהנה מאוד לקרוא פה ולקבל המלצות.

 

 אחיין שלי הזמין בהמלצתי מחשב מ TMS ובהמלצת מפרט של חברי הפורום.

 

המחשב הגיע היום כשכרטיס המסך לא מורכב והם מדריכים איך להרכיב אותו בטלפון.

 

מסתבר שזה קורה כבר חמש שנים לטענתם, שמחשב מוזמן מגיע עם כרטיס מסך בנפרד ומדריכים לקוח איך להרכיב אותו.

 

1 אני למשל פעם ראשונה שומע על זה. איך בדיוק בן אדם שלא מבין במחשבים אמור להרכיב כרטיס? לא כל הרוכשים הם אנשי HWZONE שזה שטויות בשבילם להרכיב אותו

2 מה בנוגע לאחריות? לקוח שלא מבין דחף יותר מידי חזק, השד יודע מה והכרטיס נשבר או לא עובד? מה יגידו לו למה הרכבת לבד? או לא הרכבת טוב?

 

3 אני עשרים שנה בתחום המחשבים והאינטרנט והזמנתי מזיגזאג, פלונטר ועוד. בחיים לא קיבלתי מחשב לא מורכב עד הסוף וגם שלא עבר בדיקות לפני ששוחרר. אם הייתי יודע לא הייתי מזמין לו. חובה לציין כזה דבר באותיות ענקיות!

 

דיברתי עם TMS בפייסבוק ענו לי בנימוס והכל אבל עדיין אני לא מבין את ההגיון בדבר הזה, מהפחד שהכרטיס מסך ישבר או יקרה משהו בהובלה? נראה לי מוזר. הזמנתי עשרות מחשבים לא קרה מעולם כלום.

4 גם חברה שתזמין עכשיו 20 מחשבים תקבל אותם עם כרטיסי נפרדים להרכבה?

 

התנהגות מוזרה בקיצור. בבקשה לשמור על דיון מכבד. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ענינו ללקוח בטלפון 

אחרי זה ענינו ללקוח בדף פייס, עכשיו נשמח לענות גם פה

 

חלק מכרטיס מסך הינם כבדים, מדובר בכרטיסי מסך מסדרה 1060 +. במהלך ההובלה בעבר נתקלנו במקרים שמשלוח מקבל זעזוע ודבר היחד מחזקי את הכרטיס מסך במקום זה סלוט דק של PCI+E. כרטיס מסך היה תולש את הסלוט ועל הדרך פוגע ברכיבים פנימים של מערכת , אחרי עשרות מקרים זה נמאס ( ללא קשר עם איזהו חברת משלוחים עבדנו)

לפני 5 שנים התחלנו לשלוח על מחשב עם כרטיס מסך כבר מפורק ממערכת אחרי תהליך של בדיקות. מאז אני יכול להגיד שנשלחו מעל עשרות אלפי מחשבים ללא שום נזק

 

רוב הלוקוחות שקונים מחשבים כבדים יש להם ידע בסיסי בחומרה או רצון ללמוד דברים חדשים בחומרה, אנו גם יודעים להסביר (אם צריך גם קרוב לשעה ) איך להרכיב את הכרטיס מסך. יכול להיעד שמעשרות אלפי לקוחות פחות מ 5 אנשים לא הצליחו לעשות לבד (גם לזה יש פתרון) אוספים מחשב בחזרה, מרכיבים כרטיס מסך מפוצצים את המחשב בפצפצים ושולחים בחזרה

 

לקוח שיזמין מעכרת - כמובן שלא נשלח כרטיסים מורכבים:)

יש לנו פתרון לכל לקוח

 

חברות שהזמינו עשרות מחשבים על 2060/2070/2080 וכו גם בדור הקודם , כן קיבלו את זה בנפרד הרכיבו לבד. 

 

נ.ב. מחשב שלא הורכב עד הסוף ולא עבר בדיקות? טועת שלך. הורכב עבר בדיקות ואז פרקנו למשלוח.

      אנו חברה מקצועית מאד שדואגת לספק את המחשב ללקוח בצורה תקינה במיותר וגם על הדרך ללמד אותו משהו חדש עם צריך ( להרכיב כרטיס מסך)

 

אני לא מכיר סבתאות/פנסיונרים בנות/בני  70 + שקונות מערכת עם 2070 ואז מסתכות/מסתבכים  להרכיב:) כל מי שקונה מחשב רציני או יודע להרכיב כרטיס מסך, או ימשח ללמוד איך להרכיב כרטיס מסך. לא היה לנו ב 5 שנים אף לקוח שגרם נזק למערכת בעת הרכבת כרטיס מסך. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אורנקו נייד

נשמע מוזר מאוד, לא מאמין שזו התנהלות רגילה, בטוח יש משהו חסר בסיפור פה.

 

 

לא חסר כלום:)

 

כרטיס מסך כבד מאד לא נשלח מורכב עם מערכת

מערכת עוברת תהליך של בדיקות ואז כרטיס נשלף ממארז ונארז בנפרד:)

 

יש לך טכנאי עם סבלנות מאגדות שיכול להסביר ולהדריך איך להרכיב את זה בקלות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה שני סנט שלי בנדון:

 

מצד החנות -

זו עוד טירחה.

לפרק בחזרה כרטיס מסך, לארוז אותו בנפרד ועוד

להקצות טכנאי שיתן מענה ללקוח בדבר הרכבת הכרטיס.

אני מניח שזה נובע בסופו של דבר מנסיון מצתבר של

שנים ממקרים שקרו ובעיות שנוצרו, ולכן, בראיית החנות,

הן טובתה שלה והן של לקוח, זה הדבר המיטבי לעשות.

 

צד לקוח - כבר נאמר.

 

סיכום - לא מושלם, אבל לא מופרך.

נכון לומר / להבליט זאת בטרם מוכרים מערכת 

שזה חל עליה ( עם כרטיס מסך / מעבד וכו' גדולים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה משהו שחובה להדגיש. אני קונה מוולקאם ועוד חנויות ולי אישית אין בעיה להרכיב כרטיס מסך שלא הגיע מורכב עם המערכת.

אבל נער בן 16 שהוא רק וקיבל המלצה פה למפרט ולא ראה לוח מעולם נשגב מבינתי לקחת סיכון לתת לו להרכיב את הכרטיס.

עכשיו צריך לקחת את המחשב לשם וזה סתם מבאס אותו. חשוב לזכור שלא כולם אנשים טכניים.


 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של WiSe-Man

זה משהו שחובה להדגיש. אני קונה מוולקאם ועוד חנויות ולי אישית אין בעיה להרכיב כרטיס מסך שלא הגיע מורכב עם המערכת.

אבל נער בן 16 שהוא רק גיימר וקיבל המלצה פה למפרט ולא ראה לוח מעולם נשגב מבינתי לקחת סיכון לתת לו להרכיב את הכרטיס.

עכשיו צריך לקחת את המחשב לשם וזה סתם מבאס אותו. חשוב לזכור שלא כולם אנשים טכניים.

אנו נשמח לקחת את הסיכון. יש לנו נסיון רב וחיובי עם זה
 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של WiSe-Man

אבל נער בן 16 שהוא רק גיימר וקיבל המלצה פה למפרט ולא ראה לוח מעולם נשגב מבינתי לקחת סיכון לתת לו להרכיב את הכרטיס.
עכשיו צריך לקחת את המחשב לשם וזה סתם מבאס. חשוב לזכור שלא כולם אנשים טכניים.

אז שימצא מישהו טכני או יזמין טכנאי פרטי שירכיב לו את הכרטיס. זה עדיף מאשר לשלוח כרטיס מורכב שישבור את הלוח.

 

TMS ממש לא יחידים שעושים את זה. אני בזמנו קניתי מWellcom וגם לי שלחו ככה. כמובן התקשרו מראש להסביר ולוודא שזה בסדר מבחינתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חובה אבל חובה ליידע את הלקוח לגבי זה!!! אליך התקשרו ווידאו שזה סבבה.

לקוח שהזמין מחשב מורכב עם מצפה לחבר אותו לחשמל ולהתחיל לעבוד.

תתנקו רגע מהקטע שכולנו אנשים טכניים פה וקטן עלינו חלק מהדברים.

לא היה לי מושג בכלל ש TMS עובדים ככה. מה אפשר להגיד על זה? ואני שורץ וקורא פה בפורום.

חובה ליידע את הלקוח לגבי זה. לא כל הלקוחות הם אנשים טכניים.

 

כמו שאמרתי ייקחו את המחשב בחזרה שירכיבו את זה שם. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של WiSe-Man

חובה אבל חובה ליידע את הלקוח לגבי זה!!! אליך התקשרו ווידאו שזה סבבה.

לקוח שהזמין מחשב מורכב עם מערכת הפעלה מצפה לחבר אותו לחשמל ולהתחיל לעבוד.

תתנקו רגע מהקטע שכולנו אנשים טכניים פה וקטן עלינו חלק מהדברים.

לא היה לי מושג בכלל ש TMS עובדים ככה. מה אפשר להגיד על זה? ואני שורץ וקורא פה בפורום.

חובה ליידע את הלקוח לגבי זה. לא כל הלקוחות הם אנשים טכניים.

 

כמו שאמרתי ייקחו את המחשב בחזרה שירכיבו את זה שם. 

 

 

 

התקשרת כבר? קיבלת מענה של טכנאי?

רוצה שנאסוף את המחשב נתקין את הכרטיס ואז נחזיר לך אם פצפצים בפנים?

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבין את הלקוח. מבין את החנות.

 

נראה לי כמקרה שחבל לשרוף עליו דיון. החנות נותנת מענה מעבר לסביר ( , טלפון, באתר.. )

ואין פה התנערות או חוסר כבוד מצד הלקוח ולא מצד החנות.

 

העיקר שלילד יהיה פתרון. אחלה כרטיס, שיהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

מבין את הלקוח. מבין את החנות.

 

נראה לי כמקרה שחבל לשרוף עליו דיון. החנות נותנת מענה מעבר לסביר ( פייסבוק, טלפון, באתר.. )

ואין פה התנערות או חוסר כבוד מצד הלקוח ולא מצד החנות.

 

העיקר שלילד יהיה פתרון. אחלה כרטיס, שיהנה.

 

 

יש לנו גם ווטסאפ :) וגם מייל של טכנאי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...