משפחת מעבדי ה-Threadripper אינה הולכת לשום מקום - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משפחת מעבדי ה-Threadripper אינה הולכת לשום מקום


Recommended Posts

השערה שלי- שומרת לאפל את הכבוד להציג את הדור הבא של PRO עם המעבדים הללו לפני כולם, ככה הם יוכלו ליטעון שמדובר בתחנת עבודה המהירה ביותר בעולם בעת ההכרזה ויציגו שהיא מהירה 4X לעומת הדגם העליון של IMAC PRO עם 18 ליבות. AMD יציגו את הTR רק כמה חודשים אחרי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע באיזה עולם אתה חי אבל PRO הולך להמשיך לצאת עם מעבדי וככל הנראה המעבד הבכיר ביותר יהיה מדגם W-3175X בעל ה 28 ליבות. ל אין כרגע שום קשר לעולם ה PRO של 2019 ולא יהיה גם בזמן הקרוב. ברגע שיש לך מעבד 28 ליבות W-3175X אתה לא צריך מעבר לזה כי מדובר עדיין בתחנת עבודה בכירה ביותר ותרצה או לא, גם 56 ליבות (כולל HT) קשה לנצל בעולם תחנות עבודה. רוצה סוד מהחיים? אנשים עדיין עובדים ומעבדים תוכן עם PRO משנת 2015 (הדגם הבכיר ביותר כמובן) ואם אתה רוצה הוכחה? ערוץ mkbhd יוכיח לך את זה, הוא עדיין עובד איתו וזה עובד סבבה. אז בוא... בוא לא נקפוץ פה מעל הפופיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיזה עולם אתה חושב שאפשר לשלב  W-3175X בתחנת עבודה מעוצבת בסיגנון של אפל? איפה אתה חושב ידחפו את AIO 360?
בלי קשר גם אם זה היה אפשרי בתאוריה, לא יכולה לספק כמות גדולה של המעבדים הללו אז רק בגלל זה לא ריאלי.

 

אין לאינטל שום מעבד כרגע שיהיה מהיר בצורה ניכרת מ18 ליבות שבIMAC ויהיה אפשר לקרר בצורה טובה ושקטה.

אפל לא תוותר על אפשרות להוציא תחנת עבודה שתעשה רעידת אדמה מבחינת הביצועים והטכנולוגיה עם סופר מהיר ויקר על PCIE GEN4.
RADEON VII כבר בפנים זה בטוח, TB3 כמו שניתן ליראות שולב בהצלחה בX570- כלומר יש הסכמה של אינטל לשלב אותו בפלטפורה של .
 

אפל הבטיחו ש- MAC PRO מגיע ב2019, לכן אין מצב שיהיה של אינטל כי אין שום מעבד ששווה ליבנות סביבו את הפלטפורמה, וגם אם אינטל היו משכנעים אותם אז תיהיה בטוח שאף אחד לא יקנה כאשר הם יכולים ליבנות הקינטוש סביב עד 16 ליבות וTB3 ואחסון מעל 5GB/S או כאשר TR3 יגיע הם יבנו סביבו.

אם PRO היה מוצר של 2020/2021 אז כן היה הגיוני שימשיך ליהיות של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחחחחחחחחחחח ואווו ואווו ואווו תאמין לי.... אני עושה צילום מסך בחיי. נו יא מיקרוב, למדת לקח? אני מקווה מאוד מאוד שלמדת לקח להקשיב ולקרוא דברי חכמה של אחרים שיודעים לעשות את הטוב וזה "put your money where your mouth is". בקיצור חבר, המק החדש כפי שהבנת כבר והתבאסת יוצא עם מעבדי , מעבד ה 28 ליבות וכמובן, עיצוב מחדש (שהיה ברור שיקרה). המארז החדש מסוגל לקרר עד 300 וואט חום של מעבד כפי שראית באתר שלהם ותנחש מה? דגם המעבד הבכיר ביותר יהיה מהסדרה של XEON כמובן ולהערכתי המאוד גסה? מדגם W-3275M מהסיבה הפשוטה שהוא תומך בעד 2TB של זיכרון , האחרים פשוט תומכים בעד 512GB או 1TB ואפל טוענת באתר שאפשר לקנפג עד 1.5TB של זיכרון אז... ככל הנראה זה המעבד. "אין לאינטל שום מעבד כרגע שיהיה מהיר בצורה ניכרת מה 18 ליבות" תגיד, אתה חי בסרט? איזה מהירות אם צריך יותר ליבות ומדובר על תחנת עבודה ועיבוד לכל דבר, זה לא גיימינג. אגב, איך אתה יכול להבין שמדובר על מעבד מהסדרת שרתים או באיזור ה W-3275M או הקודם שרשמתי? את הקודם אפשר לפסול כי הוא תומך רק עד 512GB של והדגם הנוכחי שרשמתי תומך בעד 2TB של כך שזה יהיה מעבד בינהם שאולי עוד לא יצא בדיוק, לך תדע יש עוד זמן. "לכן אין מצב שיהיה של אינטל כי אין שום מעבד ששווה ליבנות סביבו את הפלטפורמה" אתה כותב דברים כאלו ועוד בטוח בהם כאילו אתה עובד באינטל, עובד בסביבת פיתוח ומחקר וכל כך בטוח בעצמך שאפל יבנו משהו סביב שזה גורם לך להיות עיוור, ממש עיוור וצר לי אבל אתה חייב לשנות את המחשבות שלך והאובייקטיביות שלך וצר לי שאני זה שצריך לעשות את זה בצורה גסה ולסטור לך בפנים. בנוסף, המארז החדש שלהם מסוגל להכין 2 מערכי DUAL GPU של 500W מה שאומר, שהמארז יודע לקרר 1.3Kw של חום בתוכו! וזה ללא התקנים נוספים (פעמיים 500 וואט וגם את המעבד הבכיר ביותר שיהיה בין 205W ועד 255W). קח לינק לאתר, תאכל את הלב. https://www.apple.com/mac-pro

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

APPLE on May 14, 2019: "he latest security updates and may reduce performance by up to 40 percent 

APPLE on June 3, 2019: Releasing long awaited Mac Pro with 28- processor powered by 300 watts with a

"massive" heatsink.

 

שיהיה להם בהצלחה עם המוצר הניכשל הנ"ל, אף נורמאלי לא יקנה את המוצר הזה שבעוד שלדגמים הנמוכים הם יעדיפו להרכיב סביב 3900X ולוח עם TB3 ואחסון PCIE GEN4.
מה גם שAMD שיחררה את הכרטיסי מסך החדשים לכל דורש.

 

ושTR3 יגיע הם יבנו סביב ה64 ליבות שיעשו בדיחה את הגירסה הבחירה של 28 ליבות, שים לב למחיר פתיחה של 6000 דולר לדגם עם מעבד 8 ליבות וכרטיס 580 עם 256GB , מי ישלם כזה מחיר למיפרט ישן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב שנעשה סדר קודם איך העולם עובד, מחוץ לבית שלך ושלי ומחוץ לאתר הקטנטן של HWZONE, טוב? 1. והאנליסטים שלהם לפניי שהם משקיעים עשרות מליוני דולרים בפיתוח מוצר חדש ויוצאים בקו חדש, עושים מחקר. נכון, לא תמיד מדוייק כמה אחוזים לפה ולשם אבל מדובר על חברת ששווה למעלה מביליון דולר, כן? תכניס את זה לפרופורציה לרגע, זה ל IVORY ולא KSP. 2. במידה והחברה, לאחר 6 שנים ויותר (דור 2 שוחרר ב 2013) החליטה לעשות מה שהחליטה לעשות, כנראה שמישהו שם שמרוויח 300-400-500 אלף דולר לשנה יודע מה הוא עושה וסוללת המהנדסים והאנליסטים וכולם. 3. אף אחד לא אומר שהם קלעו בול, אולי הדרישה תהיה פחותה, אולי לא? את זה שנינו לא יכולים לדעת עד כמה שאני חכם ואל כל יכול... יש דברים שפשוט אין לי גישה למידע שלהם, רגיש מדי וממודר מדי, עם כל החברים באפל בנוסף לאינטל ושאר החברות, סורי. 4. אפל מכרה מאות אלפי יחידות של PRO בשנים האחרונות ממש, כמויות גבוהות ביותר בהתחשב במחיר והכל, ככה שהמוצר החדש גם אם ימכור כמה מאות אלפים, זה בסדר גמור, מה הבעיה? אתה חושב שיישארו בלי עבודה או כסף? 5. מחזיקה מפעל בטקסס לייצור הדבר הזה, יש משכורות, מפעל, עובדים ועוד לתחזק, אל תדאג ותהיה בטוח שעשו שם חישובים מדוייקים של הכל. 6. אבל הסברתי לך שנכון להיום, ה MAC PRO של שנת 2013 במפרט הבכיר שלו מעבד סרטוני בקלות ועדיין עושה את העבודה ותחנת עבודה טובה מאוד, נתתי לך דוגמא לערוץ פופולארי של 9 מליון מנויים MKHBD שעדיין עובד איתו, יודע למה? כי התוכנות לא מסוגלות לתמוך ביותר מהמפרטים של ה 18 ליבות וכן הלאה! 7. נו בסדר, תרכיב לך עמדה של 64 ליבות מה הלאה? אין ניצול כרגע ויש עוד זמן. 8. המעבד של יספק לך 56 ליבות נו מה ההבדל האסטרונומי? 9 חבר, זכור אחת ולתמיד וזה טיפ לחיים, חברה שמוציאה מוצר כזה לאחר 6 שנים (מאז 2013 דור 2) גם אם היא טועה או לא, יש לה נתונים שלא לי ולא לך יש ביד וזו חברה ששווה ביליון דולר ויותר ומוכרה מיליארדי מכשירים מסוגים שונים החל מסמארטפונים ומוצרים אחרים מהקווים שלה. אל תעשה מעצמך צחוק ותזלזל במה שהם החליטו לעשות. 10. יכול מאוד להיות שזה יהיה הסוף של PRO והמכירות יירדו ממש קשה ובעוד מספר שנים, הקו יקבל רענון מהיר מאוד ויעשו שינויים, תן לעולם להצביע עם הארנקים, לא מילים. 11. כרגע? אף אחד לא מצביע בארנקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

100%.
מענייו אותי איך הווגה הכפול עם IF יעבוד מול , אפל עקצו את NV בעמוד המוצר שעם הכרטיס הזה המק מהיר יותר ממחשב עם 3 8000!

ציטוט
  • Maxon’s Cinema 4D is seeing 20 per cent faster GPU render performance when compared to a Windows workstation maxed out with three 8000 graphics cards. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...