Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

oceans68

אשמח לעצתכם - האם לקבל הצעת חנות להחלפת לוח אם במקום לוח אם ש"מת" אצלהם במעבדה.

Recommended Posts


נפתרה הבעיה. אין צורך להגיב....תודה :))))

********************************************
אשמח לעצתכם. מעוניין לסגור סיפור בצורה הוגנת מול חנות מחשבים.

שלחתי מחשב קיים לחנות מחשבים טובה לצורך העברת התכולה למארז חדש כך שישמש את הילד למשחקים ( העברת חומרה בלבד ממחשב קיים למארז חדש)  עלות מארז 150 ש"ח + עבודה 150 ש"ח. סה"כ 300 ש"ח.

החנות היום התקשרה ואמרה שלפני שהעבירו הדליקו את המחשב הקיים והכל עלה ועבד פיקס.

לאחר ההעברה של החומרה למארז החדש, הדליקו את המחשב והוא לא נדלק והלוח אם לא הגיב יותר ניסו כל מיני דברים ומסתבר שבדרך שהל העברת הלוח משהו השתבש והלוח "מת" - כל שאר הרכיבים כנראה ( כנראה....) בסדר....

לוח האם במחשב הקיים (ש"מת" אצלהם במעבדה) הוא https://www.asrock.com/mb/Intel/P67 Extreme4/index.asp 
המעבד במחשב הקיים הוא  הוא -2600  ויש 16GB 1333GHZ. בשני סלוטים של 8GB

הרכיבים אכן ישנים - בני 6-7 שנים - אבל הכל עבד מצוין  במחשב עד לאותו רגע....

הצעת החנות:
החנות הציעה שאשדרג על חשבוני ללוח חדש ומעבד מתקדם/סביר בעלות וזכרון 8GB בעלות של כ 1000 ש"ח. ( וללא הנחה כלשהי....)

לוח משומש חלופי שיש להם בחנות שהציעו 
כמו כן הציעו למצוא לוח שיכול להכיל את המעבד הקיים והזכורונות הקיימים  ואמרה שהיחיד שבא בחשבון שהיא מצאה הוא 
https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-H67M-D2-B3-rev-11#ov

ולפי מה שראיתי שהוא לוח די "צעצוע"  ללא 3  פחות סלוטים, ללא אודיו טוב ועוד לא נכנסתי לעוד כמה דברים.



הצעתי להם שארכוש מערכת חדשה לגמריי-מפרט שבניתי ולא הזמנתי - שעלותו 2,500 ש"ח. ואשלם 2,200 ש"ח כלומר יתנו הנחה של כ 300 ש"ח. אבל הם לא הסכימו. אני חושב שזו הצעה הוגנת. אבל זו דעתי. ואולי אני טועה.


מה דעתכם? באמת שלא נעים לי מהסיטואציה,  אבל לדעתי הם צריכים באיזה אופן לקחת אחריות על מה שקרה. ולבקש שאשדרג על חשבוני במחיר מלא ב 1000 ש"ח ללא מתן הנחה נראה לי לא הוגן מבחינתם להציע זאת ללקוח, לרבות הלוח שהציעו שנראה לי לא רציני. שלא לדבר שלא אוכל לתת את המחשב לבן ביום ההולדת שלו 😞 

תודה שסבלתם עד לפה 🙂 ותודה על כל עיצה  -  אשמח לדעת מה הצורה הכי הוגנת לסגור את זה. הן מצידי והן מצידם.

נערך על-ידי oceans68
נפתרה הבעיה...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...