מעבד Core i9 9900K מקבל גרסת אספנים - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעבד Core i9 9900K מקבל גרסת אספנים


djelectric

Recommended Posts

לפי זה אפשר להבין שהם כבר הפנימו שהמעבד 8 ליבות של הולך לתת נוקאאוט ל9900K לכן הם הוציעו את הגירסה הזו בישביל שבבאנצים הרישמיים יראה כאילו המתומן ליבות של הוא עדיין הכי מהיר בעולם. מה שעצוב הוא שלא נישאר כמעט כלום בסיליקון הזה לOC, בעוד שלAMD יהיה עוד מקווח OC כניראה. לדעתי זה פשוט הסיליקונים שאינטל מכרה לGIGABYTE עם הבאנדל של הלוח ו9900K עם 5.1GHZ מובטח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היסטוריה הלא רחוקה מעידה שלאינטל תמיד יש משהו בשרוול. ההיסטוריה גם מעידה ששניים של אינטל שוות לארבע של . השמועות אומרות שהפעם תציג את הצעד הבא (הכל כולל הכל: בצועים צריכה וכו). השאלה הנשאלת עד כמה הצעד הבא של יאיים על אינטל? לאינטל בטוח יש משהו בשרוול, ואם זה לא יספיק .. תמיד אפשר להוריד את התחתונים לברירת המחדל (דבר שאינטל נמנעה ממנו מאד) מה שבטוח זה: שאם מחר נראה מעבד שהיינו מצפים לקבל אותו מאינטל...... אזי תהיה במצב מביך עד מאד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצב כזה היה כבר ב2006, אז אין סיבה שלא יכול לחזור לאחר דריכה במקום בשנים האחרונות, הדור החדש והמעניין של כבר בהכנה אבל לא חושב שליפני 2020/21 זה יהיה במלוא הקיטור, זה  לא בה מהיום למחר.

מי ציפה שאת כל הקידמה שאינטל השיגה ב10 שנות "פיתוח" -באה חברה עם תקציב פיצפון וסגרה את הפער בהשקה אחת, שיפרה לאחר שנה ומחר כבר פותחת פער.
אינטל הרגילה אותנו שבמצב טוב השיפור בין דור לדור הוא כ5%, והינה הגיע עם BOOM ושיפרה IPC במעל 50%, אחר כך בעוד כ5% בריפרוש  וכניראה מחר שוב קופצת בכ15~20% במעבדים מרובי ציפלטים שזולים לייצור פי כמה וכמה וכבר רואים שטכנולוגיות ה7נמ כבר בייצור המוני ועוד 6נמ שניתן לרפרש איתו את הדור החדש בלי מאמץ וZEN3 שכבר מוכן כמעט לייצור.

מה גם שAMD שלא רק מיסתפקת בשיפור רציני בIPC אלא גם בכל דור היא מכפילה ללקוחות את כמות הליבות!, איפה היה דבר כזה אצל בשנים האחרונות? הם כבר שנים תקועים עם 28 ליבות וימשיכו עוד כמה שנים לפי ההדלפות שהמעבדים יגיעו עד ל26 ליבות.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

אינטל נרדמו בסיבוב

וואללה ?

זה כמו לומר ש - נרדמו בכרטיסי מסך ....

 

כאילו לא היו ואין גם עכשיו לאינטל בעיות בייצור

בליטוגרפיות קטנות וכאילו אין לה עיכובים עקב כך.

כמובן שזו לא כל התמונה, אבל " נרדמו "  הם לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח אנונימי

השטויות שאת כותבת.... כבר עכשיו באחוזים בודדים מול הipc של ובנוסף עם קשיי יצור עד 2021 אם לא 2022 לשולחניים. האינטל פאנבויזם שלך מדאיג.... תצמדי לעובדות ולמפת הדרכים שאינטל בעצמה פירסמה ותפסיקי לפזר את האהבה הלא מציאותית שלך. אז איפה שניים של אינטל שווים 4 של ? בבאנצמרק שערכת אצלך בבית ואף אתר בעולם לא תומך בשטויות שאת כותבת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח צחי

שירת הברבור של אינטל, כמה שזה עצוב, ככה זה שהתרגלו להיות מונופול, עם כל הכבוד והפטריוטיות שיש לי לאינטל שיחקו אותה בענק ועם הדור הבא הם הולכים לתת נוקאוט מוחלט לאינטל מעבד 16 להמונים במחיר שפוי זה בהחלט מעורר הערכה שאפו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אינטל הפכו ליהיות FX, ככה זה שדורכים במקום ונותנים לאנשי השיווק לקחת את המושכות ליידים בימקום המהנדסים.

4.6GHZ עם תוספת של 15% IPC זה סביב ה5.3GHZ של , וזה לפני OCינג!.

אינטל כבר לא יכולה להיתחרות בזה, אין כבר מקום לOC.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...