ראוטר עם mu-mimo או בלי? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ראוטר עם mu-mimo או בלי?


Haim Binshtein

Recommended Posts

אני כרגע משתמש באינטרנט של עם מודם+ראוטר Hot box. האינטרנט עצמו מעולה לאחר שעברתי מבזק והמחיר גם כן. הבעיה היחידה שלי עם שהראוטרים שלהם גרועים ואני שוקל לקנות ראוטר ולחבר אותו בbridge ככה שההוטבוקס יעבוד רק כמודם.

ישבתי וקראתי פה על המלצות של כל מיני דגמים והבנתי שלאט לאט מתחילים להכנס לשוק ראוטרים עם mu-mimo - התקן נשמע מבטיח ואמור לאפשר גלישה במהירות גבוהה יותר בגלל שיפור יעילות(לא נכנס לטכני) ופה בעצם השאלה - האם שווה להשקיע בראוטר עם הטכנולוגיה הזו? כרגע בדירה מחוברים באופן קבוע 3-4 מכשירים(לפטופים וסלולריים) שעובדים על WIFI וPS4 שמחובר בכבל , וכולם תומכים במימו 2X2 ואפילו יותר ככה שיש באמת טעם להביא ראוטר שתומך בזה.

 

מצד אחד לא בא לי להוציא סכום שגבוהה מ400-500 ש"ח וההמלצות העיקריות שראיתי הן של tp link c7 שתומך בac1750.. מצד שני יש את tp link c6 שהוא חלש יותר ותומך רק בac1200 אבל יש לו מימו ולכן אולי יהיה מהיר/עדיף יותר? אם שווה להוציא יותר אפשר להציע

*השימושים הם לא כבדים ובעיקר סטרימינג(1080p ומעלה) הורדות ושזה יתאפשר תומך כדי משחקים ברשת בPS4(שמחובר בכבל), כמו כן חייב להיות כפול ערוצים כי אני גר בבניין ורוב מוחלט מהוויפי של השכנים זה 2.4GHz, כמו כן שיהיה אמין.

*כמו כן בנוסף לC7 יש כרגע במבצע באמזון את אותו הראוטר רק A7 ב57 דולר שנראה דומה - קצת יותר מהיר במעבד בלי אופציה לאנטנות נשלפות אבל כל השאר נראה זהה, האם תחליף טוב?

 

אשמח לעוד המלצות(גם מחו"ל זה מעולה) ובכללי דעות מניסיון של אנשים לגבי הטכנולוגיה הזו והאם עדיף להשקיע פשוט בAC יותר גבוה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...