צילום לפני הכל: סמארטפון Huawei P30 Pro בביקורת מקיפה - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צילום לפני הכל: סמארטפון Huawei P30 Pro בביקורת מקיפה


djelectric

Recommended Posts

ציטוט

לא משהו שלא הכרנו מאז שהאייפון X הציב סטנדרט מאוד גבוה לחלקות ולאיכות של שיכול להגיע מהסמארטפון. אני עדיין מחכה למכשיר האנדרואיד שיגיע לסטנדרט הזה

לא מבין את המשפט המצחיק הזה.

בכל הנוגע לייצוב הוידאו, הפיקסל הוא המכשיר המיוצב ביותר, יותר מהאייפון ויותר ממכשירי אחרים. אומנם איכות התמונה (בוידאו) בלילה של האייפון לדעתי טובה יותר, אבל מעבר לזה - איכות התמונה ביום, ייצוב התמונה ביום ובלילה, ותמונות סטילס ביום ובלילה - הפיקסל טוב יותר מהאייפון. 

 

לכתוב "אני עדיין מחכה למכשיר האנדרואיד שיגיע לסטנדרט הזה" כשאתה מדבר על ייצוב - זה טיפשי. בוא נגיד שאפשר להתווכח אם הפיקסל טוב יותר מהאייפון או לא בייצוב (הוא כן), אבל הוא לכל הפחות באותה רמה, ובטח שלא "לא הגיע לסטנדרט" 😂 

 

הייתי מצרף השוואות בוידאו מתוך עשרות הביקורות שיש ביוטיוב, אבל יש פשוט אין סוף וקשה לי לבחור.. אם תחליט להתעקש על הטענה המצחיקה אז אני אצרף. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח NONAME

זהו נגמר. מי שקונה היום וואווי גוזר גזר דין מוות על עצמו. גוגל הוציאה צו נגד החברה והגבילה אותם בגישה לרישיונות. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5512033,00.html בהצלחה לכל מי שקונה את המכשירים, הם הפכו בזה הרגע ללא רלונטיים. יצרניות אחרות מפסיקות את העבודה איתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח NONAME

"עמרי עמוס" איזה טענה? החברה מזה חודשים רבים מצויה בבעיה וכל מי שהמליץ או ממליץ לאנשים לרכוש מהם, טיפש. הינה, קיבלו BAN ונגמר הסיפור. מי שרוכש את המכשירים שלהם מהיום במיוחד מכשירי דגל ב 800 יורו ומעלה, עושה טעות. באסוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...