מהירות מוגבלת - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהירות מוגבלת


hassid_hassid

Recommended Posts

שלום.

יש לי במהירות 15 מגה (בבזק אומרים שאין אצלנו עדיין תשתית ליותר)

עד לא מזמן, הייתי מוריד במהירות מקס' של כ-7-15 מגה, והייתי מרוצה (הייתי רואה שכשאני מוריד ב-7 מגה, האינטרנט לא זז, ואז הייתי מגביל את הורדה ל-3 מגה, נגיד, וגולש בכיף).

לפני כחודש, המהירות המקס' שלי ירדה ל-2 מגה. ז"א מה שהיה קורה לי עד עכשיו ב-7 מגה - קורה עכשיו ב-2 מגה.

כשאני בדיקת מהירות - הוא מראה לי מהירות של 7-15 מגה, אבל בפועל, בשום אתר ההורדה לא עוברת את ה-2 מגה, וכשאני מוריד ב-2 מגה - אני כבר לא יכול לגלוש, וצריך להגביל את עצמי ל-1 מגה כדי לגלוש...

זה קורה לי ביותר ממחשב אחד, ולא שיניתי כלום בהגדרות של הראוטר או משהו.

יכול להיות שהספק חוסם אותי או משהו כזה ופותח לי רק את אתרי בדיקת המהירות? אני מתקשה להאמין שהם עושים דבר כזה, אבל אני פשוט כבר לא מצליח לחשוב על משהו אחר.

 

כאילו, כל בעיה חומרתית לא מסבירה לי איך זה שאני מגיע למהירות מקסימלית באתרי בדיקת מהירות, ובעיה תוכנתית (וירוס וכדו') אומרת שהוא דפק לי 3-4 מחשבים ביחד... (שאין ביניהם ביתית, פרט לחיבור הפיזי לראוטר)

או שאולי יש לי איזו רוגלה שרצה קבוע באחד המחשבים וגוזלת לי 5-10 מגה, ורק אתרי בדיקת מהירות מתגברים עליה?

 

(אני משתמש ב-dns 1.1.1.1 אם זה משנה משהו)

 

תודה לכל העונים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל בדיקות המהירות שאני - מראות אותו דבר (אני לא יודע אם אלה של חו"ל מפנות אותי בסוף לשרת בארץ, או עושות את זה אצלהן, אבל זה מה שמצאתי).

מישהו אמר לי שיכול להיות שזה בגלל שאני מאחורי NAT (בדקתי לפי מה שהוא אמר את ה-IP וזה אכן נכון). אני ב-018.

 

יכול להיות שזה קשור? אני לא משתמש בטורנטים, אלא מדובר בהורדות בצורה ישירה (בין אם זה תוכנה שאני מוריד, או סתם קובץ גדול משרתים שאני יודע שהם הרבה יותר מהירים)

 

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

טוב. אם מישהו תהה.

דיברנו עם הספק, שטען שיש לנו הנחתה בקו, שלא הצלחנו לפתור, ובסוף עברנו לספק+תשתית אחרים.

הקטע הכי מוזר הוא, שכשהתחברנו לספק, התחברנו ל-60 או 100 מגה (אבא שלי לא סגור על זה) של ספק +תשתית (התשתי שייכת לבזק, אבל אנחנו כמובן מתקשרים רק עם הספק שאחראי להכל).

ודיברנו עם טכנאי , שהסביר לנו שאצלנו בבית, בגלל המרחק מקופסה שלהם (או משהו כזה), לא יכולים לתת לנו יותר מ-15 מגה (או טיפה יותר). הספק שהתקשרנו איתו לא הזכיר את זה בשום שלב, כמובן, ומבחינתו הכל היה בסדר (עד לתקלה האחרונה).

במילים אחרות:

הייתי ממליץ לאנשים לבדוק עם לגבי התשתית לפני שהם מדברים עם הספק, כדי שלא יצא מצב כמו אצלנו שאנחנו קרוב לשנה משלמים על מהירות מסויימת כשת'כלס בכלל לא יכולים לקבל אותה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...