עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

n00kie

והפעם, חווית הקניה שלי בTMS

Recommended Posts

טוב:) לפעמים צריך לקחת דברים בפרופורציות

כפי שניתן לראות לכל אחד פרופוציות זה עניין מאד סובטייקטיבי

 

שבוע טוב לכולם

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בס"ד

 

 

חברים

הטוב  שבפורום יש "סיעור מוחות" והפצת ידע 

אשמח  שתפתחו   תת פורום  שבו יהיה  ניסיונותיכם  ברכש חנויות , אתרים מומלצים ל:

רכש חלקים 

לבניית מחשבים 

ציוד נילווה 

מסכים 

UPS 

וככל  שעולה  בדעתכם  שיכול  לסייע  לכל חבר  בפורום

 

אשמח  שמישהו ירים הכפפה , וזה יתן  תנופה  לאנשים   לבנות , לרכוש

בברכה

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הגיע הזמן להקפיץ, כי מסתבר שהסאגה לא נגמרה 🙂

 

בשעה טובה ומוצלחת מי שהמחשב נקנה בעבורה סיימה את המבחנים ולי התפנה קצת זמן מהעבודה, אז חשבנו שזה רעיון טוב להרכיב את הקירור הידוע לשמצה.

 

פירקתי את הקירור סטוק של , באתי להרכיב את הקירור החדש וגיליתי שאף אחד מהBRACKETS שמגיעים איתו לא מתאימים ללוח.

שרפתי שעה על שיטוטים באינטרנט וגיליתי שהלוחות של מגיעים עם BRACKETS משלהם, אבל אלה לא היו מורכבים על הלוח כי הקירור סטוק מורכב בלעדיהם.

חפרתי ופירקתי את כל הקופסאות שקיבלתי עם המחשב עד שלא נשאר מהן כלום, וBRACKETS לא היו שם.

 

בסך הכל, בזבזתי שעתיים מהחיים שלי בשביל לגלות שגם את זה הם שכחו/"שכחו" לשלוח.

בחיי שמעולם לא היו לי כל כך הרבה בעיות וכאב ראש בקניית מחשב נייח מסכן, גם כשזה היה מרשתות שהרבה יותר ידועות ב(חוסר) שירות שלהן.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בסדר, לפני זמן רב כשהחליפו לי את לוח האם במסגרת האחריות בTMS עקב בעיית מסכים כחולים nvldmkm.sys לא הצליחו להסיר את הברקט האחורי של הTUNIQ 120 ושלחו לי אותו בלעדיו, מה שכמובן גרם לקירור לא לשבת כראוי. כאשר זה נודע לTMS הם שלחו לי על חשבונם MUGEN 2 (שמשמש אותי עד היום) ל2 המחשבים שבשרותי, ונתנו לי אפילו לשמור על הTUNIQ 120 (שאותו הרכבתי על מחשב אחר עם BARACKET שהזמנתי באיביי, גם עובד עד היום).

 

דבר איתם, אני בטוח שיוכלו לדאוג לך :)

@Kirill-TMS

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

דיברתי, עשו טובה שהסכימו לאסוף את הקירור בחזרה ולזכות אותי עליו אחרי שלחצתי, וגם אז שמעתי אנחה "איזה בלאגן אתה עושה לי" כשדרשתי מהם לשלוח את החלקים של הלוח אם שהם לא שלחו.

 

אז יצא שבזבזתי שעות מהחיים שלי על:

1. לנסות להבין למה הם החליטו שאני לא רוצה לקבל את המחשב בגלל המצב הבטחוני ואז לקבל אותו באיחור.

2. לחכות שישלחו לי את הקירור שקניתי כי הם שכחו/"שכחו" לשלוח אותו.

3. לפרק את הקירור שהם הרכיבו, לנסות להרכיב את הקירור שקניתי ונשלח באיחור ואז לגלות שהם לא שלחו חלקים שהייתי אמור לקבל עם הלוח אם, להרכיב חזרה את הקירור הקודם ואז להגיד תודה שהם שולחים לי את החלקים הנותרים.

 

עם כל השעות עבודה שהפסדתי על השטויות שלהם הייתי כבר משלם את ההפרש למעבד חזק יותר.

נערך על-ידי n00kie

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close