Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

n00kie

והפעם, חווית הקניה שלי בTMS

Recommended Posts

זה מקובל בהרבה מאוד מקומות. הרעיון הוא שנזק שיגרם למוצר שנמצא באריזה מקורית הוא באחריות המוכר. האריזה כביכול מיועדת להובלה של המוצר.

הם לא מוכנים לקחת אחריות על מוצר שאינו ארוז כהלכה ושהובל על ידי שליח צד ג'.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של captaincaveman

זה מקובל בהרבה מאוד מקומות. הרעיון הוא שנזק שיגרם למוצר שנמצא באריזה מקורית הוא באחריות המוכר. האריזה כביכול מיועדת להובלה של המוצר.

הם לא מוכנים לקחת אחריות על מוצר שאינו ארוז כהלכה ושהובל על ידי שליח צד ג'.

נראה לי שבמצב כזה שהם שלחו מחשב שמורכב לא כראוי הם צריך לנהוג לפנים משורת הדין ולדאוג שהמחשב שהלקוח קיבל יהיה במצב שהוא אמור להיות בין אם על ידי שילוח או על ידי מימון טכנאי שיעשה את זה אצל הלקוח.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אוקי, בוא ניקח את זה לאבסורד.

קניתי ממך מחשב. לא נגעתי בו במשך חודשיים כי חיכיתי שסבתא שלי תחזור מניתוח החלפת ירך, המחשב בשבילה כדי שתוכל לשחק ברידג' עם חברות שלה מפולין. רק אחרי שהיא חזרה שמתי לב שמשהו לא בסדר.

זה עדיין הגיוני לצפות למשלוח חינם או לטכנאי הביתה?

מי מקבל מוצר, פותח אותו, זורק את האריזה ולא בודק שהוא תקין במשך ימים? מה גם שהדרישה למשלוח באריזה המקורית לא מוסתרת, זה תנאי גלוי שמופיע בתעודת האחריות.

נערך על-ידי captaincaveman

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

היי

 

לגבי המקרה השני:) לדעתי האישית זה משהו שזז במהלך ההובלה, סיכוי נמוך מאד שלוח אם הורכב לא ראוי. 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Milford Cubicle

שוב, איך אתה מגדיר "ביצועים גרועים יחסית"? זה שיש מאווררים (שעולים הרבה יותר כסף מה-0 ש"ח שעולה המאוורר שמגיע בחינם עם המעבד) ששומרים על טמפרטורה נמוכה יותר? ולמה אתה חושב שזה רלוונטי למשהו? המעבד מתוכנן לעבוד בטמפרטורות מסויימות, זה שתשלם יותר על גירור גדול יותר שיגרום לו לעבוד בטמפרטורות נמוכות יותר - לא יתן לך כלום...

 

 

1. מעבד מתוכנן לעשות Thermal throttling בזמן עומס על מנת לא להינזק בהיעדר מספק. במילים אחרות זה שמעבד לא קורס זה לא אומר שהוא עובד ב-100% יכולת. איכותי יאפשר למעבד לספק את מלוא הביצועים כל הזמן. 

 

2. פחות רעש

 

3. עיצוב משודרג  

 

שלוש סיבות למה כן כדאי להשקיע בקירור איכותי ולא להסתפק במאוורר ב-0 ש"ח שמגיע בחינם עם המעבד. 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מאווררי סטוק הם בדיחה לרוב, כיום אין סיבה להתקין מפלצות אלא לעבור לקירור AIO טוב

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא מבין מה כל החפירות.

החנות עשתה טעות ושלחה מחשב מורכב ללא המאוורר שסוכם בעסקה.

טעויות קורות ולכן כל מה שהחנות הייתה צריכה זה לשלוח שליח לקחת את המחשב ולהתחייב שתוך 24 שעות הם מחזירים מורכב כפי שסוכם.

סיפורי הלא שולחים מאוורר מורכב מעל משקל מסויים היו צריכים לעדכן בזמן בצוע העיסקה.

חוץ מזה נטען שהחנות ניסתה להיתחמק בתרוצים שונים.

תכלס החנות אמורה לעמוד בתנאי העסקה.

מזה יוצא שאמינות החנות נפגעה קשות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של gilka

לא מבין מה כל החפירות.

החנות עשתה טעות ושלחה מחשב מורכב ללא המאוורר שסוכם בעסקה.

טעויות קורות ולכן כל מה שהחנות הייתה צריכה זה לשלוח שליח לקחת את המחשב ולהתחייב שתוך 24 שעות הם מחזירים מורכב כפי שסוכם.

סיפורי הלא שולחים מאוורר מורכב מעל משקל מסויים היו צריכים לעדכן בזמן בצוע העיסקה.

חוץ מזה נטען שהחנות ניסתה להיתחמק בתרוצים שונים.

תכלס החנות אמורה לעמוד בתנאי העסקה.

מזה יוצא שאמינות החנות נפגעה קשות.

 

 

מוזר מאיפה המצאת את כל זה:)

 

קירור נשלח ללא שום בעיה באותו יום אחרי שקיבלנו שיחה שהוא אכן חסר

חנות הודיע ללקוח שזה יגיע לא מורכב

 

אמינות החנות נפגעת ברגע שיש אנשים שכותבים בלי להבין מה הם כותבים

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Kirill-TMS

 

 

מוזר מאיפה המצאת את כל זה:)

 

קירור נשלח ללא שום בעיה באותו יום אחרי שקיבלנו שיחה שהוא אכן חסר

חנות הודיע ללקוח שזה יגיע לא מורכב

 

אמינות החנות נפגעת ברגע שיש אנשים שכותבים בלי להבין מה הם כותבים

אין לי שום סיבה להמציא דברים.....אם אתה טוען שפותח הדיון המציא סיפורים אז תגיד את זה.

כל מה שכתבתי היה מה שפותח הדיון סיפר.

אז אתה בנוסף גם טוען שהקונה ידע שיקבל מחשב מורכב חלקית?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של gilka

אין לי שום סיבה להמציא דברים.....אם אתה טוען שפותח הדיון המציא סיפורים אז תגיד את זה.

כל מה שכתבתי היה מה שפותח הדיון סיפר.

אז אתה בנוסף גם טוען שהקונה ידע שיקבל מחשב מורכב חלקית?

 

 

לא אמרתי שפותח תרד המציא משהו

 

 

סוכם שמחשב יגיע על BOX + נוסף בנפרד. משלוח הגיע על נוסף והסברתי למה, ביום שקיבלנו שיחה שחסר הוצאנו אותו במשלוח נפרד.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Kirill-TMS

 

 

לא אמרתי שפותח תרד המציא משהו

 

 

סוכם שמחשב יגיע על קירור BOX + קירור נוסף בנפרד. משלוח הגיע על קירור נוסף והסברתי למה, ביום שקיבלנו שיחה שחסר קירור הוצאנו אותו במשלוח נפרד.

אם קח אזי מהצד שלך ניראה שאתם נהגתם כמו שצריך ואני מתנצל.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של gilka

אם קח אזי מהצד שלך ניראה שאתם נהגתם כמו שצריך ואני מתנצל.

 

 

לא כמו שצריך:) לא היינו אמורים לפספס את הקירור. בפעול סיפקנו מחשב שאכן יכול לעבוד ראוי עד הגעת הקירור במשלוח הבא

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

^^^^^^

מזדהה ב100%.

מאז שקניתי בTMS פעם אחת לא קניתי מאף אחד אחר (למעט ועכבר גיימינג).

גם עבורי וגם למשפחה. 

מחירים ושירות ממש טובים.

אף אדם לא טועה לעולם אבל הם יודעים לתקן טעויות (יחסית לחברות האחרות בשוק הישראלי)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של BenderTheOffender

 

כמו שקיריל כתב - אנשים עובדים בTMS. לטעות זו תכונה אנושית, אם ניקח את זה בהנחה אז המסקנה שלך לא נכונה*.

* - אם אלה טעויות אנוש שקורות בתדירות גבוהה משמעותית ממקומות אחרים אז הצדק איתך.

עכשיו כשאנחנו מניחים שכל חנות תעשה טעות מתישהו, טעות היא לא קריטריון לפסילה של חנות.

הצעה לקריטריון פסילה? איך מטפלים בטעות.

 

בתור אחד כמוך שקונה מחשבים וחומרה לא רק לעצמו אלה גם למכרים וקרובי משפחה אני יכול להגיד שההתנהלות שלי מול TMS הייתה מצויינת. גם בתהליך הקנייה וגם במתן השירות לאחר מכן. ממה שאני קורא בפורום אני לא לבד.

מה האלטרנטיבה הטובה יותר שיש לך כרגע? קשה לי לחשוב על רשת\חנות בארץ שאני יכול להצהיר "הו, הם טובים יותר מTMS", ואם אתה מתכוון להזמין מחו"ל אתה תתעסק בכל הקשור למשלוח (ובהצלחה לך עם שירות הדואר בישראל).

הכל בפרופורציה :)

אנסה את STARTPC, אם לא יהיה טוב שם נעבור לחו"ל.

אם קורים מקרים כמו שתיארו פה עם הRAM, ואף חמור יותר, מה שתיארו פה עם המחשב והקפוסה המקורית, לא רק שאין שום יתרון בTMS, אלא כשלא מדובר באנשים שיודעים להסתדר לבד עדיף שתהיה זמינה לתקן את הפאשלות וה"פאשלות" שלה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...