captaincaveman פורסם 2019 במאי 14 Share פורסם 2019 במאי 14 זה מקובל בהרבה מאוד מקומות. הרעיון הוא שנזק שיגרם למוצר שנמצא באריזה מקורית הוא באחריות המוכר. האריזה כביכול מיועדת להובלה של המוצר. הם לא מוכנים לקחת אחריות על מוצר שאינו ארוז כהלכה ושהובל על ידי שליח צד ג'. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moon-Mage פורסם 2019 במאי 14 Share פורסם 2019 במאי 14 ציטוט של captaincaveman זה מקובל בהרבה מאוד מקומות. הרעיון הוא שנזק שיגרם למוצר שנמצא באריזה מקורית הוא באחריות המוכר. האריזה כביכול מיועדת להובלה של המוצר. הם לא מוכנים לקחת אחריות על מוצר שאינו ארוז כהלכה ושהובל על ידי שליח צד ג'. נראה לי שבמצב כזה שהם שלחו מחשב שמורכב לא כראוי הם צריך לנהוג לפנים משורת הדין ולדאוג שהמחשב שהלקוח קיבל יהיה במצב שהוא אמור להיות בין אם על ידי שילוח או על ידי מימון טכנאי שיעשה את זה אצל הלקוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
captaincaveman פורסם 2019 במאי 14 Share פורסם 2019 במאי 14 אוקי, בוא ניקח את זה לאבסורד. קניתי ממך מחשב. לא נגעתי בו במשך חודשיים כי חיכיתי שסבתא שלי תחזור מניתוח החלפת ירך, המחשב בשבילה כדי שתוכל לשחק ברידג' עם חברות שלה מפולין. רק אחרי שהיא חזרה שמתי לב שמשהו לא בסדר. זה עדיין הגיוני לצפות למשלוח חינם או לטכנאי הביתה? מי מקבל מוצר, פותח אותו, זורק את האריזה ולא בודק שהוא תקין במשך ימים? מה גם שהדרישה למשלוח באריזה המקורית לא מוסתרת, זה תנאי גלוי שמופיע בתעודת האחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 היי לגבי המקרה השני:) לדעתי האישית זה משהו שזז במהלך ההובלה, סיכוי נמוך מאד שלוח אם הורכב לא ראוי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 ציטוט של Milford Cubicle שוב, איך אתה מגדיר "ביצועים גרועים יחסית"? זה שיש מאווררים (שעולים הרבה יותר כסף מה-0 ש"ח שעולה המאוורר שמגיע בחינם עם המעבד) ששומרים על טמפרטורה נמוכה יותר? ולמה אתה חושב שזה רלוונטי למשהו? המעבד מתוכנן לעבוד בטמפרטורות מסויימות, זה שתשלם יותר על גירור גדול יותר שיגרום לו לעבוד בטמפרטורות נמוכות יותר - לא יתן לך כלום... 1. מעבד מתוכנן לעשות Thermal throttling בזמן עומס על מנת לא להינזק בהיעדר קירור מספק. במילים אחרות זה שמעבד לא קורס זה לא אומר שהוא עובד ב-100% יכולת. קירור איכותי יאפשר למעבד לספק את מלוא הביצועים כל הזמן. 2. פחות רעש 3. עיצוב משודרג שלוש סיבות למה כן כדאי להשקיע בקירור איכותי ולא להסתפק במאוורר ב-0 ש"ח שמגיע בחינם עם המעבד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ae bd פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 מאווררי סטוק הם בדיחה לרוב, כיום אין סיבה להתקין מפלצות אלא לעבור לקירור AIO טוב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gilka פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 לא מבין מה כל החפירות. החנות עשתה טעות ושלחה מחשב מורכב ללא המאוורר שסוכם בעסקה. טעויות קורות ולכן כל מה שהחנות הייתה צריכה זה לשלוח שליח לקחת את המחשב ולהתחייב שתוך 24 שעות הם מחזירים מורכב כפי שסוכם. סיפורי הלא שולחים מאוורר מורכב מעל משקל מסויים היו צריכים לעדכן בזמן בצוע העיסקה. חוץ מזה נטען שהחנות ניסתה להיתחמק בתרוצים שונים. תכלס החנות אמורה לעמוד בתנאי העסקה. מזה יוצא שאמינות החנות נפגעה קשות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 ציטוט של gilka לא מבין מה כל החפירות. החנות עשתה טעות ושלחה מחשב מורכב ללא המאוורר שסוכם בעסקה. טעויות קורות ולכן כל מה שהחנות הייתה צריכה זה לשלוח שליח לקחת את המחשב ולהתחייב שתוך 24 שעות הם מחזירים מורכב כפי שסוכם. סיפורי הלא שולחים מאוורר מורכב מעל משקל מסויים היו צריכים לעדכן בזמן בצוע העיסקה. חוץ מזה נטען שהחנות ניסתה להיתחמק בתרוצים שונים. תכלס החנות אמורה לעמוד בתנאי העסקה. מזה יוצא שאמינות החנות נפגעה קשות. מוזר מאיפה המצאת את כל זה:) קירור נשלח ללא שום בעיה באותו יום אחרי שקיבלנו שיחה שהוא אכן חסר חנות הודיע ללקוח שזה יגיע לא מורכב אמינות החנות נפגעת ברגע שיש אנשים שכותבים בלי להבין מה הם כותבים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gilka פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 ציטוט של Kirill-TMS מוזר מאיפה המצאת את כל זה:) קירור נשלח ללא שום בעיה באותו יום אחרי שקיבלנו שיחה שהוא אכן חסר חנות הודיע ללקוח שזה יגיע לא מורכב אמינות החנות נפגעת ברגע שיש אנשים שכותבים בלי להבין מה הם כותבים אין לי שום סיבה להמציא דברים.....אם אתה טוען שפותח הדיון המציא סיפורים אז תגיד את זה. כל מה שכתבתי היה מה שפותח הדיון סיפר. אז אתה בנוסף גם טוען שהקונה ידע שיקבל מחשב מורכב חלקית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 ציטוט של gilka אין לי שום סיבה להמציא דברים.....אם אתה טוען שפותח הדיון המציא סיפורים אז תגיד את זה. כל מה שכתבתי היה מה שפותח הדיון סיפר. אז אתה בנוסף גם טוען שהקונה ידע שיקבל מחשב מורכב חלקית? לא אמרתי שפותח תרד המציא משהו סוכם שמחשב יגיע על קירור BOX + קירור נוסף בנפרד. משלוח הגיע על קירור נוסף והסברתי למה, ביום שקיבלנו שיחה שחסר קירור הוצאנו אותו במשלוח נפרד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gilka פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 ציטוט של Kirill-TMS לא אמרתי שפותח תרד המציא משהו סוכם שמחשב יגיע על קירור BOX + קירור נוסף בנפרד. משלוח הגיע על קירור נוסף והסברתי למה, ביום שקיבלנו שיחה שחסר קירור הוצאנו אותו במשלוח נפרד. אם קח אזי מהצד שלך ניראה שאתם נהגתם כמו שצריך ואני מתנצל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kirill-TMS פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 ציטוט של gilka אם קח אזי מהצד שלך ניראה שאתם נהגתם כמו שצריך ואני מתנצל. לא כמו שצריך:) לא היינו אמורים לפספס את הקירור. בפעול סיפקנו מחשב שאכן יכול לעבוד ראוי עד הגעת הקירור במשלוח הבא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BenderTheOffender פורסם 2019 במאי 15 Share פורסם 2019 במאי 15 ציטוט של n00kie לגבי החלק השני, אין שום בעיה שזה מה שאתה טוען, אני בוחר לא להמר יותר עם אנשים שחשובים לי כמו שקיריל כתב - אנשים עובדים בTMS. לטעות זו תכונה אנושית, אם ניקח את זה בהנחה אז המסקנה שלך לא נכונה*. * - אם אלה טעויות אנוש שקורות בתדירות גבוהה משמעותית ממקומות אחרים אז הצדק איתך. עכשיו כשאנחנו מניחים שכל חנות תעשה טעות מתישהו, טעות היא לא קריטריון לפסילה של חנות. הצעה לקריטריון פסילה? איך מטפלים בטעות. בתור אחד כמוך שקונה מחשבים וחומרה לא רק לעצמו אלה גם למכרים וקרובי משפחה אני יכול להגיד שההתנהלות שלי מול TMS הייתה מצויינת. גם בתהליך הקנייה וגם במתן השירות לאחר מכן. ממה שאני קורא בפורום אני לא לבד. מה האלטרנטיבה הטובה יותר שיש לך כרגע? קשה לי לחשוב על רשת\חנות בארץ שאני יכול להצהיר "הו, הם טובים יותר מTMS", ואם אתה מתכוון להזמין מחו"ל אתה תתעסק בכל הקשור למשלוח (ובהצלחה לך עם שירות הדואר בישראל). הכל בפרופורציה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bjnhv פורסם 2019 במאי 17 Share פורסם 2019 במאי 17 ^^^^^^ מזדהה ב100%. מאז שקניתי בTMS פעם אחת לא קניתי מאף אחד אחר (למעט אוזניות ועכבר גיימינג). גם עבורי וגם למשפחה. מחירים ושירות ממש טובים. אף אדם לא טועה לעולם אבל הם יודעים לתקן טעויות (יחסית לחברות האחרות בשוק הישראלי) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
n00kie פורסם 2019 במאי 18 מחבר Share פורסם 2019 במאי 18 ציטוט של BenderTheOffender כמו שקיריל כתב - אנשים עובדים בTMS. לטעות זו תכונה אנושית, אם ניקח את זה בהנחה אז המסקנה שלך לא נכונה*. * - אם אלה טעויות אנוש שקורות בתדירות גבוהה משמעותית ממקומות אחרים אז הצדק איתך. עכשיו כשאנחנו מניחים שכל חנות תעשה טעות מתישהו, טעות היא לא קריטריון לפסילה של חנות. הצעה לקריטריון פסילה? איך מטפלים בטעות. בתור אחד כמוך שקונה מחשבים וחומרה לא רק לעצמו אלה גם למכרים וקרובי משפחה אני יכול להגיד שההתנהלות שלי מול TMS הייתה מצויינת. גם בתהליך הקנייה וגם במתן השירות לאחר מכן. ממה שאני קורא בפורום אני לא לבד. מה האלטרנטיבה הטובה יותר שיש לך כרגע? קשה לי לחשוב על רשת\חנות בארץ שאני יכול להצהיר "הו, הם טובים יותר מTMS", ואם אתה מתכוון להזמין מחו"ל אתה תתעסק בכל הקשור למשלוח (ובהצלחה לך עם שירות הדואר בישראל). הכל בפרופורציה אנסה את STARTPC, אם לא יהיה טוב שם נעבור לחו"ל. אם קורים מקרים כמו שתיארו פה עם הRAM, ואף חמור יותר, מה שתיארו פה עם המחשב והקפוסה המקורית, לא רק שאין שום יתרון בTMS, אלא כשלא מדובר באנשים שיודעים להסתדר לבד עדיף רשת שתהיה זמינה לתקן את הפאשלות וה"פאשלות" שלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.