והפעם, חווית הקניה שלי בTMS - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

והפעם, חווית הקניה שלי בTMS


n00kie

Recommended Posts

ציטוט של n00kie

ג. מה זאת אומרת בשביל הספורט? אם אפשר לקבל יותר ביצועים ב5 דקות עבודה, למה זה לא רלוונטי? מה גם שגם מכרים, חברים ומשפחה יכולים לשחק במשחקי מחשב או לעבוד על המחשב.

תגדיר "יותר ביצועים" בבקשה.

אני מוכן להתערב איתך על כל סכום כסף שאתה רוצה, שאם אני מביא לך שני מחשבים זהים עם רייזן 2600, אחד רגיל ואחד שעבר , אתה לא תוכל להבדיל ביניהם. בתקנון של ההתערבות יהיה רק סעיף פשוט - הבדיקה לא יכולה לכלול מבחנים סטטיים. רק שימוש אמיתי במחשב.

 

ציטוט של n00kie

ב. מעולה הוא לא (לא זה של ה2600 לא X בכל אופן), ניתן לראות את הביצועים הגרועים יחסית בבנצ'מרקים.

שוב, איך אתה מגדיר "ביצועים גרועים יחסית"? זה שיש מאווררים (שעולים הרבה יותר כסף מה-0 ש"ח שעולה המאוורר שמגיע בחינם עם המעבד) ששומרים על טמפרטורה נמוכה יותר? ולמה אתה חושב שזה רלוונטי למשהו? המעבד מתוכנן לעבוד בטמפרטורות מסויימות, זה שתשלם יותר על גירור גדול יותר שיגרום לו לעבוד בטמפרטורות נמוכות יותר - לא יתן לך כלום...

 

ציטוט של n00kie

אם אני מקבל שירות גרוע בעסק מסויים והעסק לא מעוניין לתקן את החוויה, אני עובר לעסק שמציע חוויה טובה יותר.

אם שום בעיה עם זה שתעבור לאיזה עסק שבא לך (רק שים לב שמתחילות להיגמר לך כל החנויות בארץ, ואחרי פאשלה אחת של כבר לא ישאר לך איפה לקנות מחשבים בכל רחבי העולם......), אבל להגיד לחנות "או שתביאו לי בחינם משהו שבכלל לא מגיע לי או שאני אמליץ לאנשים לא לקנות מכם" זאת לדעתי הלא מקצועית סוג של סחיטה באיומים. אבל אני לא עו"ד ולא שופט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של Milford Cubicle

תגדיר "יותר ביצועים" בבקשה.

אני מוכן להתערב איתך על כל סכום כסף שאתה רוצה, שאם אני מביא לך שני מחשבים זהים עם רייזן 2600, אחד רגיל ואחד שעבר אוברקלוק, אתה לא תוכל להבדיל ביניהם. בתקנון של ההתערבות יהיה רק סעיף פשוט - הבדיקה לא יכולה לכלול מבחנים סטטיים. רק שימוש אמיתי במחשב

א. זה לא משנה. זה לא עניינה של החנות אם משתלם ללקוח לעשות OC או לא. ואם הוא רוצה לעשות בשביל הספורט?

ב. אני לוקח את ההתערבות במקומו אם אני מחליט מה להריץ על שני המחשבים. באוברקלוק מכובד בהחלט ניתן להבחין בדברים שרצים ומכבידים בעיקר על המעבד, כמו זמני רינדור של קבצי כבדים.

 

לא בא להגנתו, רק בא לתקן דברים שנכתבו. אם החנות עשתה פאשלה, הודתה בזה ותיקנה אותה על חשבונה אז הכל בסדר לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. מה הקשר לחנות? לא טענתי שזה עניינה, זאת היתה הערת אגב לגבי oc ואתה סתם דוחף אותה לנושא לא קשור. 

ב. מוכן בשמחה לעשות את הניסוי שלך, בתנאי שאתה לא מודד זמנים עם סטופר (אתה צריך להרגיש את ההבדל, לא לראות אותו במבחן סטטי כאמור) וכמובן לא מריץ אותם במקביל זה לצד זה (זהה להשוואה עם סטופר).

גם בדוגמת הקיצון של רינדור קובץ גדול מאוד (ומשום מה אני בספק שעל קהל היעד הזה פותח הדיון דיבר כשהוא הזכיר את ה"מכרים שהוא ממליץ להם איזה מחשבים לקנות"........), ההבדלים עדיין יהיו אחוזים בודדים - בדיוק כמו במבחנים הסטטיים (סטייל משחק באיכות גרפיקה הנמוכה ביותר כדי להגיע ל 300fps מול 330fps ולהגיד "איזה גבר שבגברים ובכלל לא חנון אני, שיפרתי 10 אחוז בחינם!!") - ואז אפילו אם במקום 10 דקות זה יקח 9 דקות, נניח, בוא נראה אותך מבדיל ביניהם כשזה לא רץ אחד מול השני במקביל. ושוב בכל מקרה מדובר בדוגמת קיצון שבכלל לא רלוונטית וסתם הבאת אותה כקוריוז. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

א. מה הקשר לחנות? לא טענתי שזה עניינה, זאת היתה הערת אגב לגבי oc ואתה סתם דוחף אותה לנושא לא קשור. 

חשבתי שאתה אומר את זה כדי להצדיק את החנות.

 

לגבי ב', זו לא דוגמא קיצונית. כנראה שבכל שימוש שמאמץ את המעבד (ואין רכיב אחר שמגביל את המעבד ושגורם לצוואר בקבוק), ה- OC ישפר משמעותית את הביצועים. אפילו בגיימינג במקרים מאוד מסויימים (שהמעבד גורם לצוואר בקבוק). בזמני רינדור בוידאו, נניח שאתה צודק וזה 9 דקות במקום 10 (למרות שאני חושב שההפרש אפילו גדול יותר). מה תגיד כשזה יהיה קובץ גדול שבלי OC ייקח לך שעתיים לרנדר, ועם OC, לפי חישוב מהיר זה יוצא שעה ו-48 דקות. וכאן כבר חסכת 12 דקות. לא אומר שזה בהכרח מאוד קריטי, אבל זה חד משמעית הבדל בביצועים. ולאנשים שזו העבודה שלהם, אני חושב שזה אפילו יכול להיות די קריטי להם. אבל לא משנה, ברור שזה לא המקרה, סתם לצורך העניין. אם ארגיש את זה בלי למדוד עם סטופר? כנראה שלא. אבל זה עדיין אקסרה ביצועים בחינם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה משנה לשם מה הוא צריך את הקירור.

ונניח שלא לאוברקלוק אלא לשם הפחתת הרעש.

הופך את זה ליותר ריאלי מבחינתכם?

 

לגיטימי לחלוטין להחליף את הקירור סטוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

לעניין הקירור, קירור שבחרת (אחרי החלפה) אנו לא שולחים אותו מורכב על מעבדי AMD בכלל החיבור שלו למעבד\לוח. הוא פשוט לא שורד המשלוח לרב ויכול לתנתק ולגרום נזק לרכיבים פנימים של המחשב. 

יכול להעיד על כך בעצמי.

כשרכשתי לפני שנים מTMS מחשב לאבי עם קירור freezer 7 pro (מורכב במחשב) הקירור עצמו התעקם במהלך המשלוח, מה שדרש החלפה על ידי TMS לקירור פשוט יותר שאינו כולל צינורות חום (ושדרוג המעבד טיפה עם הכסף הנותר)

מבין לחלוטין את הרתיעה ממשלוח מחשב עם כזה. או שיהיה לTMS אופציה יותר בטוחה לשלוח מחשבים עם קירורים כאלו, או שאנשים יאספו אותם בעצמם מהחנות (בהנחה אולי?)

או שכמובן ירכיבו לבד.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של n00kie

כפי שהכותבים בפרוום הזה בטח מכירים, אנחנו, אלה שמתעניינים בחומרה, לא רק בונים מפרטים לעצמנו, אלא למכרים, חברים, משפחה ועוד.

בKSP כבר מזמן אני לא קונה, ובפלונטר אני לא קונה בשום אופן עקב מה שפירסמתי כאן

 

 

לסיכום, אני מתכנן לקנות שני מחשבים בקרוב ולא רואה איך אני קונה בארץ.

עם אייבורי הניסיון שלי טוב בסך הכל, אבל הם יקרים מדי.

האם האפשרות היחידה שנותרה לי היא לקנות בחו"ל? מיותר לציין שבמקומות כמו במקרים כאלה גם זיכו אותי על המוצר וגם שלחו חדש.

 

 

 

 

בגדול כן. אם אתה פוסל רכישה מחנויות בארץ על סמך תקרית אחת, אז אין לך יותר מידי אופציות. אני לא כותב את זה בציניות.

 

אני לא מכיר את TMS לא רכשתי משם. לא מכיר את plonter לא רכשתי משם. 

 

אני רק אציין דבר מאוד מהותי לדיון שלך ובכלל אלייך כמישהו שהתאכזב מרכישות מכמה חנויות בארץ, שטוב לדעת.

 

לעיתים קרובות הסניף הספציפי שמספק שירות לקוי \ לא ראוי \ מזלזל - לא משליך על סניפים אחרים. אם יוצאים לרגע מהקופסא 

הישראלית, אפשר בקלות להבין שזה מנהלים אחרים, עובדי מחסן אחרים, מוכרים אחרים וכן הלאה. לצורך דוגמא פשוטה אני יכול

להעיד שאחד הסניפים הראשונים של KSP באיזור הצפון (הרבה לפני שהם גדלו) נתן לי שירות זוועה במלוא מובן המילה. 

את המחשבים בסופו של דבר הרכבנו אני וחבר בחנות אחרת, עלה לנו יקר יותר ( לפני יותר מ 12 שנה ) אבל יצאנו מרוצים.

 

היום יש לי סניף מקומי של KSP לא רחוק מהבית, אחד הסניפים הכי מוצלחים מבחינתי לחומרה. יש שם עובדים סופר נחמדים וסבלניים

שבאים לעבודה עם אחלה של אנרגיות, וזה תמיד נראה לעין כל פעם שאני שם, בין אם מפוצץ או ריק או בין אם הם נותנים שירות

למישהו שלא יודע מה זה כבל , או מישהו שבא לקנות קירורים מתקדמים.

 

קח את זה בחשבון כי זה תופס גם לעוד תחומים.. מוסכים, סופרים, בתי קפה.. בעצם להכול. צריך לקחת את הפקטור שמונע ממך

כלקוח לגשת לרשת שכזו. אם זה המחיר - אז אין בעיה לא להתקרב. אם זה השירות - צריך להבחין בין סניפים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של coch

 

בגדול כן. אם אתה פוסל רכישה מחנויות בארץ על סמך תקרית אחת, אז אין לך יותר מידי אופציות. אני לא כותב את זה בציניות.

 

אני לא מכיר את TMS לא רכשתי משם. לא מכיר את plonter לא רכשתי משם. 

 

אני רק אציין דבר מאוד מהותי לדיון שלך ובכלל אלייך כמישהו שהתאכזב מרכישות מכמה חנויות בארץ, שטוב לדעת.

 

לעיתים קרובות הסניף הספציפי שמספק שירות לקוי \ לא ראוי \ מזלזל - לא משליך על סניפים אחרים. אם יוצאים לרגע מהקופסא 

הישראלית, אפשר בקלות להבין שזה מנהלים אחרים, עובדי מחסן אחרים, מוכרים אחרים וכן הלאה. לצורך דוגמא פשוטה אני יכול

להעיד שאחד הסניפים הראשונים של KSP באיזור הצפון (הרבה לפני שהם גדלו) נתן לי שירות זוועה במלוא מובן המילה. 

את המחשבים בסופו של דבר הרכבנו אני וחבר בחנות אחרת, עלה לנו יקר יותר ( לפני יותר מ 12 שנה ) אבל יצאנו מרוצים.

 

היום יש לי סניף מקומי של KSP לא רחוק מהבית, אחד הסניפים הכי מוצלחים מבחינתי לחומרה. יש שם עובדים סופר נחמדים וסבלניים

שבאים לעבודה עם אחלה של אנרגיות, וזה תמיד נראה לעין כל פעם שאני שם, בין אם מפוצץ או ריק או בין אם הם נותנים שירות

למישהו שלא יודע מה זה כבל רשת, או מישהו שבא לקנות קירורים מתקדמים.

 

קח את זה בחשבון כי זה תופס גם לעוד תחומים.. מוסכים, סופרים, בתי קפה.. בעצם להכול. צריך לקחת את הפקטור שמונע ממך

כלקוח לגשת לרשת שכזו. אם זה המחיר - אז אין בעיה לא להתקרב. אם זה השירות - צריך להבחין בין סניפים.

 

אני אכן פוסל על סמך תקרית אחת.

האם יכול להיות שיום יבוא ולא תהיה לי ברירה אלא לקנות בחנות בה בחרתי שלא לקנות יותר? יכול להיות, אבל כרגע זה לא המצב.

 

עד כמה שאני יודע, במקרה של שני החנויות האלה לא מדובר ברשתות.

במקרה של KSP בהחלט יכול להיות שאתה צודק, אבל דווקא במקרה של יש נהלי עבודה שמוכתבים מלמעלה ושם בטח ובטח שלא  אקח סיכון אחרי שנכוותי.

 

ציטוט של Milford Cubicle

תגדיר "יותר ביצועים" בבקשה.

אני מוכן להתערב איתך על כל סכום כסף שאתה רוצה, שאם אני מביא לך שני מחשבים זהים עם רייזן 2600, אחד רגיל ואחד שעבר אוברקלוק, אתה לא תוכל להבדיל ביניהם. בתקנון של ההתערבות יהיה רק סעיף פשוט - הבדיקה לא יכולה לכלול מבחנים סטטיים. רק שימוש אמיתי במחשב.

 

שוב, איך אתה מגדיר "ביצועים גרועים יחסית"? זה שיש מאווררים (שעולים הרבה יותר כסף מה-0 ש"ח שעולה המאוורר שמגיע בחינם עם המעבד) ששומרים על טמפרטורה נמוכה יותר? ולמה אתה חושב שזה רלוונטי למשהו? המעבד מתוכנן לעבוד בטמפרטורות מסויימות, זה שתשלם יותר על גירור גדול יותר שיגרום לו לעבוד בטמפרטורות נמוכות יותר - לא יתן לך כלום...

 

אם שום בעיה עם זה שתעבור לאיזה עסק שבא לך (רק שים לב שמתחילות להיגמר לך כל החנויות בארץ, ואחרי פאשלה אחת של כבר לא ישאר לך איפה לקנות מחשבים בכל רחבי העולם......), אבל להגיד לחנות "או שתביאו לי בחינם משהו שבכלל לא מגיע לי או שאני אמליץ לאנשים לא לקנות מכם" זאת לדעתי הלא מקצועית סוג של סחיטה באיומים. אבל אני לא עו"ד ולא שופט...

מה זה אומר מבחנים סטטיים? להריץ בנצ'מרק מובנה של המשחק נחשב? לעבור את אותה הסצנה במשחק ולבדוק FPS נחשב? להריץ תוכנת עיבוד כבדה שתכתוב לי בסוף הפעולה כמה זמן לקחה פעולת העיבוד, זה מבחן סטטי?

ובכלל, מה אתה מנסה להגיד? שעוד 5-10% ביצועים למעבד לא משנים? אז כמה כן משנה? 11%? %12? 15%? 80%? 700%? מתי כן תוכל לראות הבדל?

 

קודם כל, טוב יותר יאפשר לי לעשות OC משמעותי יותר.

דבר שני, אני מדגיש כי יתכן ופספסת, הקירור ברייזן 5 2600 הוא אותו שמתקבל עם הרייזן 3 1400.

במארז HIGH END וטמפ' חדר 20 המעבד מגיע בBLENDER ל72 מעלות.

https://www.techspot.com/review/1635-amd-wraith-coolers-compared/

לכמה אתה חושב שהוא יגיע במארז שהוא "רק" סבבה, עם טמפ' חדר של 30? (הטמפ' הנ"ל הן בלי OC).

 

הנקודה שלי שאמזון מפצים על פאשלות (ו"פאשלות" לא קורות שם).

זו לא סחיטה באיומים, ואמנם גם אני לא עורך דין, אבל מה שאתה אומר אנלוגי למצב בו אני אלך לסופר ואדרוש להחליף את הגזר המקולקל שמכרו לי לפני 5 דקות ויפצו אותי בגזר נוסף.

כשלא יסכימו, אטען שאדאג שמכריי לא יקנו שם יותר.

בין אם פה או שם יש לי יותר "קייס", ברור שאף אחד מהמקרים אינו סחיטה באיומים, אלא החלטה של לקוחות לקבל שירות ממי שהם רואים לנכון.

יתכן והמנהל בסופר המקומי יראה בזה משהו חמור ויתן לי גזר נוסף על חשבונו כפיצוי, והנה הוא הרוויח לקוח בגלל גזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של n00kie

אני אכן פוסל על סמך תקרית אחת.

האם יכול להיות שיום יבוא ולא תהיה לי ברירה אלא לקנות בחנות בה בחרתי שלא לקנות יותר? יכול להיות, אבל כרגע זה לא המצב.

 

שמדובר בחומרה תמיד יש ותמיד יהיה את . רק יש לזה השלכות של התעסקות ומכס, וכו'. זו שאלה של העדפה, זמן

וכמובן מחיר. לא תמיד זה משתלם כעסקת חבילה.

 

ציטוט של n00kie

 

אבל דווקא במקרה של רשת יש נהלי עבודה שמוכתבים מלמעלה ושם בטח ובטח שלא  אקח סיכון אחרי שנכוותי.

 

.

 

ברוך הבא למדינת חביבי. אפשר לדבר על נהלי עבודה עד אור הבוקר ואפשר להבין גם מראש שלא יהיה מדובר בשירות של EVGA או

אמאזון כאשר תקנה פה באחת הרשתות מוצר כלשהו. תאמין לי ואני כותב לך את זה באהבה.. הנהלים שנכתבים למעלה הם הדבר האחרון

שצריך לעניין אותך שמדובר בחנות ישראלית שמספקת לך מוצר פיזי. זה יותר קשור לאם הפקידה בבנק קיבלה משהו בלילה, או האם המוכרן

ב KSP רב עם הבעל בית שלו על איזה צינור מים שהתפוצץ בבית... ככה ייראה השירות שלך ביום למחרת, ברוב המקרים. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של n00kie

אני אכן פוסל על סמך תקרית אחת.

האם יכול להיות שיום יבוא ולא תהיה לי ברירה אלא לקנות בחנות בה בחרתי שלא לקנות יותר? יכול להיות, אבל כרגע זה לא המצב.

בהחלט זכותך לפסול על סמך תקרית אחת, או חצי תקרית, או על סמך זה שהשיער של המוכר לא בא לך טוב בעין, או בגלל שלא הייתה חניה, או סתם בגלל שכשיצאת מהחנות מעדת ונקעת את הקרסול, ואתה מאמין במזל נאחס... הכל לגיטימי. האם זו אסטרטגיה נכונה במבט כללי? לא יודע, אבל בהחלט מבורך שאתה משתף את באי הפורום בחוויות שלך, שכל אחד ילמד ויסיק את מסקנותיו.

 

ציטוט של n00kie

הנקודה שלי שאמזון מפצים על פאשלות (ו"פאשלות" לא קורות שם).

ככלל, זה נכון. האם זה אומר שלא ייתכן מצב שבו תהיה אי-הסכמה בינך לבינם לגבי היות המקרה "ראוי" לפיצוי? או שלא תהיה מרוצה מהפיצוי? ואז תשרוף גם אותם?

 

ציטוט של n00kie

זו לא סחיטה באיומים, ואמנם גם אני לא עורך דין, אבל מה שאתה אומר אנלוגי למצב בו אני אלך לסופר ואדרוש להחליף את הגזר המקולקל שמכרו לי לפני 5 דקות ויפצו אותי בגזר נוסף.

כשלא יסכימו, אטען שאדאג שמכריי לא יקנו שם יותר.

בו נראה. סחיטה ("תפצו אותי בגזר נוסף") - יש. איומים ("אדאג שמכריי לא יקנו שם") - יש. מה שלדעתי הופך את זה ללא סחיטה באיומים מהבחינה המשפטית זה שהגדרת העבירה דורשת שהאיום יהיה לפגיעה שלא בדין, כלומר לאיים לעשות משהו שאסור לך לעשות. להמליץ לחבריך לא לקנות במקום מסוים, מן הסתם - מותר. כך אני מבין זאת. לדעתי עדיין מדובר בהתנהגות לא ראויה. לא כל מה שחוקי - ראוי. אתה יכול באותה מידה לבוא לכל בית עסק שלא היית בו מעולם ולומר - תנו לי הנחה 10% סתם כי ביקשתי, ואז אקנה אצלכם. והנה - המנהל המקומי יכול להרוויח לקוח בזכות הנחה מסכנה של 10%. לא כך? אני בכל אופן לא רואה הבדל מהותי בין הדוגמה הזו לשלך, חוץ מתחושת העלבון וה"מגיע לי" שהתגבשה אצלך בגלל שבטעות קיבלת גזר רקוב.

 

ציטוט של coch

הנהלים שנכתבים למעלה הם הדבר האחרון

שצריך לעניין אותך שמדובר בחנות ישראלית שמספקת לך מוצר פיזי. זה יותר קשור לאם הפקידה בבנק קיבלה משהו בלילה, או האם המוכרן

ב KSP רב עם הבעל בית שלו על איזה צינור מים שהתפוצץ בבית... ככה ייראה השירות שלך ביום למחרת, ברוב המקרים

לטוב ולרע... :) אולי אתה חושב שעדיף מצב שבו אנשים פשוט ממלאים את הנהלים כמו בלי קשר למצב האישי שלהם או להבנתם את המקרה, אבל  התחושה עשויה להשתנות במהרה בפעם הראשונה כשתיתקע בקונקשן בחו"ל עם תינוק בוכה ועגלה שלא הגיעה ליעד, והדיילת הרובוטית תסביר לך שאין לה שום אפשרות לעזור לך כי זה לא באחריותה, ועליך פשוט להיסחב עם התינוק ו5 המזוודות ברגל לטרמינל השני לדלפק של החברה השנייה, והיא אפילו לא יכולה להזמין לך קלנועית, כי קלנועית זה רק לנכים... האמת היא שעשיתי פה מישמש בין שני מקרים שקרו באמת, אבל אני חושב שזה מעביר את הנקודה. :D 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

אתה יכול באותה מידה לבוא לכל בית עסק שלא היית בו מעולם ולומר - תנו לי הנחה 10% סתם כי ביקשתי, ואז אקנה אצלכם. והנה - המנהל המקומי יכול להרוויח לקוח בזכות הנחה מסכנה של 10%. לא כך? אני בכל אופן לא רואה הבדל מהותי בין הדוגמה הזו לשלך, חוץ מתחושת העלבון וה"מגיע לי" שהתגבשה אצלך בגלל שבטעות קיבלת גזר רקוב.

וזו בדיוק הסיבה שעסקים מורידים מחירים למרות שזה גורם להם להרוויח פחות, כדי להרוויח אותך בתור לקוח.

הם עושים את זה אפילו בלי שאף אחד יאיים!

 

אם היה לי לקוח של מליון ש"ח בחודש שהיה "מאיים" כמו בתיאור שלך כמובן שהייתי נותן לו פיצוי.

אם היה לי לקוח שסתם נכנס לי לחנות ועשה סצנה - לא.

נתון לשיקולו של בעל העסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של QttP

לטוב ולרע... :) אולי אתה חושב שעדיף מצב שבו אנשים פשוט ממלאים את הנהלים כמו רובוטים בלי קשר למצב האישי שלהם או להבנתם את המקרה, אבל  התחושה עשויה להשתנות במהרה בפעם הראשונה כשתיתקע בקונקשן בחו"ל עם תינוק בוכה ועגלה שלא הגיעה ליעד, והדיילת הרובוטית תסביר לך שאין לה שום אפשרות לעזור לך כי זה לא באחריותה, ועליך פשוט להיסחב עם התינוק ו5 המזוודות ברגל לטרמינל השני לדלפק של החברה השנייה, והיא אפילו לא יכולה להזמין לך קלנועית, כי קלנועית זה רק לנכים... האמת היא שעשיתי פה מישמש בין שני מקרים שקרו באמת, אבל אני חושב שזה מעביר את הנקודה. :D 

 

אני לא חושב כלום האמת. סתם ציינתי איך הדברים בפועל עובדים. שהייתי סטודנט לתואר ראשון ושני, במצטבר כמעט 5 שנים עבדתי בעבודות

מזדמנות ( מלצרות, קייטרינג וכו' ). אז אני מכיר את הקהל הישראלי ויודע מה זה מצבי רוח ובקשות של "קפה רותח, בלי קצף, , חזק, עם פס קינמון מעל". נתקעתי בקונקשן ברוסיה כמעט 13 שעות, בקריסמס של שנת 2016 עם אישתי. אין ילדים אז לא יודע להתייחס לזה ספציפית, וכן קצת עירבבת נראה לי.

 

ציטוט של n00kie

הנקודה שלי שאמזון מפצים על פאשלות (ו"פאשלות" לא קורות שם).

 

בטח שיש פאשלות באמאזון. רק שזה לא שייך למקרה שלך, אני חושב שאתה צריך להזמין ולהרכיב את המחשב בעצמך

מהחנות הכי זולה שתמצא רכיבים ( לפחות פעם אחת ) ואז לבדוק את זה מתאים לך. אני ככה עושה שנים ( דרך העבודה ),

וחומרה שהיא יותר בגדר "אקססוריז" כמו ציוד היקפי או כבלים או איזה חיצוני, אני קונה מהסניף של KSP שאני מרוצה ממנו. גיליתי שלקנות בצורה הזו שזה די דומה לרכישה והרכבה עצמית מאמאזון, מתאים לי יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן ולא.

 

הזמנתי גם מחשב מTMS, והוא הגיע כשלוח האם לא היה מחובר כנראה טוב למארז וחלק מיציאות הUSB היו מוסתרות על ידי החלק המתכתי האחורי של המארז. התקשרתי להתלונן על זה, כי לעומתך, אני לא בוטח בעצמי לפרק את המחשב בלי לגרום נזק.. והסבירו לי שאני חייב את האריזה המקורית בשביל לשלוח חזרה... את האריזה זרקתי יום אחרי קבלת המחשב (את התקלה ראיתי כשניסיתי לחבר את המחשב אחרי כמה ימים (המחשב היה בשביל אחי והוא היה באילת).

 

עכשיו מצד אחד זה מעצבן, וואלה שילמתי 7,000 שקל, ולא הגיוני שאני צריך עכשיו לשלם עוד 150 לאיזה טכנאי וללכת אליו לבזבז זמן ולחכות ולהרגיש שהTMS הענישו אותי על זה שקניתי אצלם. מצד שני, הם הרי לא עשו את זה בכוונה... אין להם אינטרס לפגוע בשם שלה והם לא מתערים מאחריות. אני לא מרגיש שהם שמו עלי פס, אבל כן מרגיש שיש שם ארגון לא קטן שמוציא לא מעט הזמנות ויש שם נהלים, אחרת החנות הזאת לא תחזיק מעמד ולא תתנהל בצורה אפטקיבית.

 

זה באסה, זה קצת מעצבן, אבל זה קורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בעיה שקורות טעויות (כל עוד הן קורות לעיתים רחוקות ולא כדפוס קבוע) כל עוד החנות לוקחת אחריות עליהן ומתקנת אותן על חשבונה. לדעתי במקרה כזה מן הראוי שהחנות תשלח שליח שיבוא לקחת את המחשב ויחזיר אותו תקין. אבל לא ממש הבנתי מה אמרו לך לעשות אם אין לך את האריזה המקורית. להביא לשם את המחשב בעצמך? לא נראה לי סביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...