כרטיס מסך לניגון קבצי 4K UHD - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך לניגון קבצי 4K UHD


moshiko123

Recommended Posts

עידכון קצר, שידרגתי אתמול את המוניטור ל P4317Q שהוא מסך 4K UHD ברזולוצית 2160*3840. ניגון מדייה 4K UHD ברזולוציה המקסימלית של המסך ב 60 הרץ עובר חלק ללא מאמץ על המעבד אבל... לפי ה GPU-Z צריכת ההספק קופצת ל 100 וואט. זה לא מה שימנע ממני שימוש בו אבל WTF? חשבתי שהפיענוח מתבצע במקודד חומרתי נפרד (כמו שיש ב Set top box זולים או סטרימרים)

 

ד"א, אני עובד עם GPU-Z.2.20.0 ושאני בוחר את לשונית הסנסורים אז מדידת עומס ה GPU היא תמיד 100% (זאת הסיבה שאני מסתכל בהספק הנצרך). מישהו יודע איך לתקן את זה? ישנה תוכנה אחרת המודדת את עומס ה GPU לכרטיס הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משהו מרגיש לי קצת מוזר עם הכרטיס הזה.

במצב רגיל הטמפרטורה שלו היא כ 45 מעלות וצריכת הספק של כ 15 וואט.

כרגע, עם ה 570 החלטתי לפנק את עצמי עם סימולטור מעניין שיוכל לנצל את הביצועים שלו. הרדתי והתקנתי את ה WarThunder. בזמן הפעלת המשחק צריכת ההספק עולה לי ליותר מ 100 וואט, אבל מה שמטריד אותי הוא כי הטמפרטורה עוברת את ה 80 מעלות גם כאשר המאוורר ב 100% וצריכת ההספק היא פחות מ 50 וואט. ד"א, גם כשאני מוריד את החלון למטה זה לא משתנה בהרבה...

-מה הטמפרטורה המקסימלית בה ניתן להשתמש בכרטיס? ב i5 שלי במחשב הטמפרטורה בהאצה (4.4 ג'יגה) בעומס מלא היא 72 מעלות לאחר כמה שעות עבודה...

-ה GPU Z עדיין מזייף בקריאות (המאוורר מעודכן באחוזים בלבד, לא ב RPM. יש תוכנה טובה יותר להצגת נתוני הכרטיס? (לווינדוס 7 בבקשה)

אני משתמש ב AsVideoConv 7.9.2 להמרת ווידאו (264) כי הוא יכול לנצל את הכרטיס מסך להמרה, ואז צריכת ההספק עולה לי ליותר מ 100 וואט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

משהו מטריד בזמן צפייה בסרטים. בזמן שהמצלמה נעה על תמונה סטטית (שדה, בניין וכו') אני רואה חלקים קטנים בתמונה קפואים לזמן קצרצר, זו בעיית קודק?

מישהו נתקל בבעיה הזו?

אני עובד עם MadVR ולמעט הצבת LAV Hardware Acceleration במצב DXVA2 שאר הפרמטרים נשארו בברירת המחדל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...