התלבטות בין לימודי ניהול רשתות לבניית אתרים - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בין לימודי ניהול רשתות לבניית אתרים


yossi21

Recommended Posts

מצטער מראש אם זה יהיה ארוך מידי..

 

בשלהי 2009 אחרי השחרור מהצבא, עשיתי קורס פשוט במכללת אורט ועבדתי בחברת מחשבים שנתיים וחצי ועכשיו אני עובד במעבדה המתמחה בתיקון לפטופים. מבחינת חומר תיאורטי, לא התקדמתי מאז הקורס, אני יכול להעיד על עצמי שהתרגלתי לעבודה הזו, אבל היא לא מהנה בשבילי. כרגע, השכר לא מספיק לי במקום הנוכחי, ואני מעוניין להיכנס לעולם ההייטק. שתי אפשרויות שחשבתי עליהם, זה ללמוד ניהול MCSA או בניית אתרים. 

 

הלכתי לייעוץ בג'ון ברייס, עשיתי שם מבחן והם הציעו לי קורס ניהול או בודק תוכנה. אמרו לי שעל פי תוצאות המבחן שלי, יותר יתאים לי ללמוד ניהול . זה טוב אם ארצה לפתח את התחום הטכני.

מצד שני, בעבר כשלמדתי קצת HTML ו-CSS באופן עצמאי, התחברתי לזה ואהבתי את זה, לכן אני שוקל אולי לעשות הסבת מקצוע ולהיכנס לתחום של בנייה ופיתוח אתרים. נתקלתי בפייסבוק במכללה בשם בוסט אקדמי שמציעים קורס Web Full stack, הם כביכול קיימים רק חצי שנה, אבל יש אצלהם מדריך בשם יניב ארד, והוא טוען שהוא הכשיר הרבה אנשי בתחום ההייטק. 

 

אז פה אני צריך את עזרתכם, איך אוכל באמת לדעת מה יתאים לי ללמוד? האם יש מקום טוב יותר ללמוד בו?

ג'ון ברייס והאקר יו, תפסו לעצמם שם רע כאן באתר. מה גם שהקורסים אצלהם עולים בין 17,000 ~ 20,000

אצל בוסט אקדמי הקורס עולה 9900

 

איך אפשר למצוא אנשים שלמדו במקומות כאלה? למכללות יש אינטרס לשמור על שם טוב למקום (שיווק) ואם אבקש מהם חוות דעת של סטודנטים שלמדו אצלהם, הם יתנו לי רק את אלה שיצאו מרוצים.

 

אשמח לעזרה, תודה וחג שמח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי "מרוצה" יכול להיות שונה מאדם לאדם.

תכלס אתה לומד במסגרת שזה יתרון, אבל יש דחיסת חומר ביגלל מגבלת זמן, וגם יש כאלו שנופלים, בנוסף תשאל את עצמך האם ה-20 אלף שקל משתלמים? אז אני אומר שאפשר גם ללמוד באינטרנט...

על איזה עבודת גמר אתה מדבר?

מציעים שתבנה "תיק עבודות" ותכניס את זה בקורות חיים. אתה יכול לעשות את זה גם בלי ללמוד אצלם.

מי מבטיח לך שתכנס לשוק העבודה?

תראה אם ניהול יותר מתחבר למה שעשית עד עכשיו, אז עדיף ללכת לכיוון הזה כי לשנות עיסוק מבלי ניסיון קודם זה קשה מאוד. ואני לא מתכוון מבחינת למידה אלא קושי כניסה לשוק העבודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...