שיתוף בחווית קניה ושירות גרועה דרך אתר KSP - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיתוף בחווית קניה ושירות גרועה דרך אתר KSP


avishem

Recommended Posts

בס"ד

שלום,

ברצוני לשתף, לאחר חברות של שנים בפורום, ורכישות פרטיות ועסקיות בארץ ובחו"ל, ניסיתי לרכוש דרך חברת KSP.

ביום א' בשבוע שעבר ביצעתי רכישה לעסק למחשב , כולל משלוח רגיל שהתחייב להגיע תוך 4 ימי עסקים.

בוצע תשלום 1 באשראי.

תהליך הרכישה והקניה היה נוח וברור דרך האתר, וברגע ההזמנה, האישור וכו' קיבלתי עדכון, חשבונית וקבלה במייל.

 

ביום א' כשהמחשב טרם הגיע (היה יום בחירות אז לא החשבתי כיום עסקים), פניתי לחברת KSP בבקשה לקבל את המוצר.

לאחר המתנה של 8 דקות על הקו (עם נציג לא בתור) בו הנציג ניסה לבדוק איפה המחשב נמצא הוא הפנה אותי לחברת הובלות בשם סטאר-אקספרס, ואמר לי "תברר מולם".

לאחר 9 שיחות לסטאר אקספרס (שהסתיימו בניתוק לאחר הקשה 1 (שירות לקוחות) או 5 (הנהלה)), בשיחה ה-10 ענתה לי בחורה שגם לה לקח 10 דקות להבין איפה המשלוח, כי לטענתה חברת KSP לא עובדים לפי מספר שילוח, אלא פעם לפי מס' הזמנה ופעם לפי מס' חשבונית של העסקה, היא אמרה שהיתה טעות בחברת השילוח והם שלחו את המשלוח למקום הלא נכון, והמשלוח צריך להגיע אלי רק ביום ג'.

 

התקשרתי לחברת KSP, דיברתי עם נציג והסברתי לו שהמחשב תוקע לי עבודה ואני חייב את המחשב במהרה, מה גם שהתחייבותה של חברת KSP, הנה ל-4 ימי עסקים, הנציג ניסה לחזור ולהסביר לי שוב ושוב, שאין לו איך לפתור את הבעיה והיא בחברת השליחויות.

אמרתי לו, באם הייתי עושה הזמנה באתר, ומוסיף 25 שקלים היתה מסופקת לי הזמנה תוך 4 שעות (לפי הכתוב באתר). אני מוכן לשלם 25 שקלים, תוציא לי הזמנה חדשה ותסתדר מול חברת השליחויות...

 

הנציג אמר לי, שהוא יבדוק ויחזור אלי בסוף היום, הסברתי לנציג שסוף היום זה עוד יום מאוחר ממה שהתחייבו באותו רגע אמרתי לו שאשמח לדבר עם מישהו בהנהלה, הוא אמר לי שיעביר את הפניה, אבל לא ניתן לדבר איתם אלא רק דרך המייל. אמרתי לו בסדר, שיעביר שידברו איתי בבקשה.

 

באמת הנציג חזר אלי בסוף היום, ושאל לי "קיבלת את המשלוח?" אמרתי לו - איך אקבל? חברת השליחויות אמרו לא לפני יום ג' ואתה אומר שאין לך איך לטפל בזה...

אז הוא אמר לי דיברתי עם ההנהלה הם מוכנים לתת לך 50 ש"ח מתנה לקניה הבאה, אמרתי לו, שאיני רוצה לרכוש בחברת KSP אם מגלגלים אותי ממקום למקום ולא לוקחים אחריות, ושאני רוצה לשלם 25 שקלים ולקבל את המחשב על הבוקר כפי שיש אפשרות באתר.

הוא אמר לי, "תעשה הזמנה חדשה, תשלם הכל שוב, ואולי את הביטול נחייב בביטול" וזו זכותך...

 

אמרתי לו, הבנתי תודה, אתה לא באמת באת לעזור לי, ומשם היתה רוטינה של לדבר לרובוט שלא באמת יכול לעזור לי אז אחסוך לכם.

 

ביום ב' כמובן המשלוח לא הגיע, לא יכלתי לפנות לאף אחד ולא תכננתי להמתין 10-20 דקות כדי שיגידו לי אין מה לעשות...

באופן מפתיע - ביום ב' בסוף היום, קיבלתי טלפון מהנציג ששאל אותי שוב (לא יודע אם זה מצחיק או עצוב) האם קיבלתי את המשלוח כבר? 

עניתי לו, ידידי, איך אקבל? הוצאת משלוח? בדקת מול חברת השליחויות? לא עשית עם זה כלום. שורה תחתונה, יש סניף / מקום שאני יכול לנסוע אליו עכשיו לקחת מחשב מהמלאי?

נעניתי בשלילה וכמובן, ביקשתי שיפנה אותי להנהלה ואז הוא אמר לי שאין טעם... הציעו לך כבר 50 ש"ח אמרתי לו ובכל זאת, תפנה אותי להנהלה. 

ושוב נעניתי, אתה יכול רק לשלוח אליהם מייל... אמרתי לו מעולה, אני בנהיגה - שלח לי את כתובת המייל, ואז שוב נעניתי בשלילה, אמר לי שהוא לא יכול ושאכתוב בנהיגה. אמרתי לו שזה לא יקרה, שישלח לי בהודעה את הכתובת מייל... ושוב נעניתי בשלילה, ואז הוא אמר לי, מה הבעיה יש לך את הכתובת הישירה אליהם באתר.

 

אמרתי לו, אם יש באתר אז בראש שקט מחר בעבודה אפנה אליהם.

 

ואז חשבתי למה להיכנס לזה, מחר (ג') גם ככה צריך להגיע המחשב עזוב שטויות לעובד יהיה פתרון וזהו...

 

והפלא ופלא... גם אתמול (ג') לאחר שנאמר לי שהמשלוח יגיע, הוא לא הגיע... 

 

היום בבוקר חיפשתי באתר של KSP את המייל של ההנהלה ונתקלתי בהפניות חוזרות בתוך האתר בין סניפים / שירות לקוחות לכל מוצר אפשרי שהם מוכרים, אפילו הנציג האינטרנטי נותן אפשרות לבדוק איפה שום דבר וכלום, אבל הנהלה או כתובת אליהם אין באמת.

 

לאחר בדיקה שוב עם חברת השליחויות שאמרו שאין להם מושג אם זה יגיע היום (ד') או לא, ורק לקראת 12 יוכלו לבדוק... אני יכול לסכם כך:

שילוב של שירות לקוחות גרוע, חוסר לקיחת אחריות ורצון אמיתי לתת פתרון מ-KSP ומחברת השליחויות שעובדים איתה, זה מינוס כפול מינוס שבניגוד למתמטיקה, פה לא נוצר פלוס...

 

כל הנאמר ונכתב פה, מגובה בהזמנה, חשבונית, קבלה ושיחות מוקלטות, ולצערי מכיוון שלא מצאתי שותף לפתירת התקלה ראיתי נכון להזהיר את הציבור.

 

מחילה על החפירה אבל אם אחד ימצא בה תועלת אולי היה שווה.

 

אבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בס"ד

עדכון,

התקשרו ואמרו שהמשלוח לא יגיע לפני יום א'.

מבירור שעשיתי אחרי 2 נציגות, אמרו לי שזה נמצא 10 דקות שלמות ממני אז שלחתי שיאסוף את זה מהמחסן.

פשוט, מענה גרוע.

הן של KSP והן של חברת השליחויות שלהם.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

יותר מדי חברות שליחויות מונפצות. צריך לשים לזה סוף.

צריך פשוט לשנות תפיסת מחשבה ולהחשיב את אייבורי ו-KSP כ-"מחסנים".

שירות לא תקבל יותר מדי.

לא יודע איך השירות של ivory במשלוחים, אבל בסניפים תמיד אני מקבל שירות מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסד

מציין שלא באתי פה לפתוח שרשור של הכפשות או של חברות טובות יותר או פחות, כי יש לי ניסיון עם הרבה מהחברות המוצגות פה בפורומים, ויש מה לומר במקרים אחרים גם בשבחן של KSP.

 

בסה"כ באתי והצגתי מקרה כפי שקרה.

 

יתכן שהיה חריג בנוף, ויתכן שהיה מקרה מייצג.

 

כל אחד יקח את הלקחים שלו מהסיפור.

 

להבנתי בשורה התחתונה - כשיש תקלה, פשוט אין לך למי לפנות. יאמר לזכותם שהם גדלו המון, אבל כנראה שבזכות הגודל, הלקוח הקטן או הבעייתי כבר לא רלוונטי, ואין זמן או כוח להתעסק בו.

 

אשריהם שהגיעו למקום הזה בהרבה עבודה קשה.

לי ברמה האישית זה פחות מתאים, יש מי שיגיד, בסוף המוצר הגיע, אני לא לחוץ בזמן, וזה 20 שקל פחות, אז יתאים לו.

 

באהבה רבה.

 

חג שמח לכולם

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...