למי תצביעו בבחירות לכנסת ה- 21 ? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למי תצביעו בבחירות לכנסת ה- 21 ?


--- The King ---

למי תצביעו בבחירות לכנסת ה- 21 ?  

75 הצבעות

  1. 1. למי תצביעו בבחירות לכנסת ה- 21 ?

    • כחול לבן
    • הליכוד
    • זהות
    • העבודה
    • הימין החדש
    • מרצ
    • ישראל ביתנו
      0
    • איחוד מפלגות הימין
    • כולנו
    • גשר
    • מגן
      0
    • יהדות התורה
    • ש"ס
    • ישר
      0
    • חד"ש תע"ל
    • רע"מ בל"ד
      0
    • הפיראטים


Recommended Posts

ציטוט של --- The King ---

לא מכריח אותך להצביע בו.. ואני גם לא מסכים שהוא לא אנונימי. מה שאנשים רואים זה "מלך". מה איכפת לי מה חושבים על אותו משתמש בפורום? המשתמש הזה מעניין לי ...

לא מבין אותך.

מפתיע שלא הבנת אבל לא משנה.
משתמש X מושפע ממשתמש Y = סקר פורום לא אובייקטיבי.

הצבעתי...

giphy.gif

Charles-Vane-black-sails-38080517-500-27

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של --- The King ---

אם אתה חיי בישראל בשנים האחרונות, אולי במקרה שמת לב שמחירי הדיור בארץ גבוהים מאיי פעם ורק ממשיכים לעלות, התחבורה הציבורית גרועה, יוקר המחייה בשמיים, הפקקים חמורים ומחמירים, מערכת הבריאות במצב רע, החינוך מהגרועים בעולם כאשר מושקע בו את אחד התקציבים הגבוהים בעולם פר תלמיד, המיסים גבוהים, יש כפייה דתית בחוק, אנחנו המדינה העניה ביותר מבין מדינות ה- OECD, התשתיות על הפנים (סלולר, אינטרנט וכו'..), הפריפריה במצב חרבאנה והפיתוח שם לא מתקדם ואני יכול להמשיך עד מחר אבל נראה לי שהבנת.

אז למה כן ביבי בעצם? זה שראש הממשלה שלך ביחסי ידידות טובים עם ראשי ממשלה ונשיאים בעולם זה נחמד, וזה שהוא יודע לדבר ולנאום זה גם נחמד, אבל בסדר העדיפויות הדברים האלה לדעתי הרבה פחות חשובים מכל הדברים שציינתי שלא טובים במדינה כרגע.

 

רוצה עוד סקופ? ביבי טס במטוס פרטי שהוא קנה מכספי המיסים שלך בעלות של 580 מליון שקל, כאשר תקציב סל התרופות שבמצב קטסטרופלי עומד על 460 מליון שקל.

 

אז אם הוא היה גרוע עד עכשיו, והוא "ניהל" את המדינה ב"משרה מלאה", אני לא רוצה לחשוב בכלל מה יהיה כאשר הוא ינהל את המדינה כשהוא יצטרך לבזבז חלק גדול מהזמן שלו ולהתעסק בכל התיקים שהוא מואשם בהם, ואני לא נכנס בכלל לאם הוא מושחת או לא.

 

מקווה שעניתי לך על השאלה.

צודק! רק שגנץ יעשה אותו דבר רק בלי ניסיון ולא יודע לדבר מול יונית לוי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של הגיימר

תומך זהות , תכל'ס אני חושב שחצי מכל הבעיות יפתרו אם המדינה תצא לנו מהוורידים , שטויות כמו מחיר למשתכן וזוועת מע"מ אפס , היו חלק מהגישה הכושלת הזו שהמדינה  "תעשה" תוכנית קסם כלשהי במקום פשוט לשחרר קרקעות בכמויות -  ולהחליף את כל הועדות הבניה  שמוסיפות יותר ביורוקרטיה מסריחה ויותר שחיתות ( יותר חוקים - יותר שחיתות , ע"ע אוקראינה והודו ) 

דברים זזים מהר כשהם נהיים רווחיים ליזם הפרטי שיודע : יותר פרויקטים - יותר כסף , יותר היצע מביקוש = ירידת מחירים

ולא !  אני לא חושב שגנץ או ביבי ישנו משהו בנושא - כל מפלגת שלטון מחפשת שרידות ומחפשת לא "להתחיל " עם ועדים וקבוצות לחץ ופקידים - תכל'ס מענין אותם שלטון והם יטפלו  בעיקר במדיני בטחוני , בכלכלה ? את זה הם משאירים לאחרים כי אם הציבור בסוף בקלפי חושב על ביטחון - אז למה שיריבו עם קבוצות לחץ וועדים למניהם שלא ישכחו וינקמו ביום הבחירות או בפריימריס ?

אז קיבלנו את לפיד וכחלון  מפלגות נישה שלא כלכך העזו לתת בראש בלי להתחשב במה יגידו ושתיהם נכשלו , כך שאם מה שיש בכיס זה התכל'ס - 

לי אין ספק שזהות זה הפתרון - למרות שאם הם יכנסו ויעבדו כמו שצריך  יהפכו אותם למרושעים יותר מביבי כשהיה שר אוצר ב2003

נכון! רק תן לתקן אותך בבקשה.. לפיד הוא ראש בקיר וחושב שהוא יודע הכול ואיש השעה, לא סובל אותו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של gilka

ביבי יכול להיות שר חוץ מצויין....חוץ מזה הוא שקרן ומפלג את העם שהוכיח שוב ושוב שאין לו בעיה למכור את המדינה בתקציבים חסרי פרופורציה לדתיים והתנחלויות על מנת להרכיב ממשלה בראשותו. ולכן החינוך, התחבורה,הדיור,יוקר המחיה ומצב בתי החולים מזעזע עד בלתי נתפס.

אבל הכי גרוע הוא כישלון מוחלט בביטחון. המצב בעזה שהתדרדר מאז שהוא בשלטון לרמה ביזרית מעבר לכל דמיון שפוי .פשוט לא ניתפס איך עדיין לא נפתחות העיניים לרוב מצביעי הליכוד.

בנוסף לזה הוא פשוט עריץ בליכוד שמוקף בערמת פודלים מסורסים חסרי עמוד שידרה שמשום מה יש כאלה שמצביעים להם......

אני אישית חושב שחייבים להחליף אותו כמה שיותר מהר.

וכל מי שלא בוחר כחול לבן בעצם בעקיפין מצביע ביבי.

אז לך תרוץ לממשלה ניראה אותך עושה כאן ניו-יורק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו נודה בזה שכל מי שמצביע זהות מסומם מת שרוצה שהמשטרה תצא לו מהווריד 😂😂

 

 

לא אני לא אתה כולם אותו דבר אני סתם צוחק כל אחד עושה מה הוא רוצה ואף אחד לא ישנה את דעתו.. אני ביבי אתה גנץ וזה עם עם המזרק בצוואר זהות... בסופו של דבר כולנו נמשיך לאכול אותו חרא וכיפכף קטן ב15 שקל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

נתחיל מזה שגנץ יעשה משהו. זה כבר יותר טוב מלא לעשות כלום. אבל לשאלתך קרא את המצע. העיקרון הוא להגדיל את ההיצע ולהקטין את הביקוש. בין היתר לפתח את הפריפריה. חבל שאתחיל להסביר לך מה זה בדיוק אומר כשזה כתוב במצע שלהם.

העיקרון הזה יעבוד יפה כמו הפרצוף החתיך שלו אני מקווה בשבילך... אני מתיל בכך ספק, ואני לא הולך לקרוא פאקינג 40 עמודים מפוצצים מילים 😜

ציטוט

א. אם כבר אז הוא סיכן חיילים שלנו כדי לא להרוג אזרחים, לא מחבלים.

ב. ביבי היה ראש ממשלה כשזה קרה, בוא לא נשכח את זה.

ג. אני בטוח שגנץ מעדיף את החיילים שלנו על האזרחים שלהם. אבל אל תיהיה ילד ותבין שבמצבים כאלה אתה לא עושה מה שבא לך.

א. מה יש להגן על אזרחיים בעזה??? מהם עצמם?

ב. אמת

ג. אז למה הוא זקף את זה לזכותו לעניי המצלמות ואמר שהוא גאה בזה?

ציטוט

ממש.

1. לפני שהיה ראש ממשלה הוא אמר שראש ממשלה צריך לכהן 8 שנים וצריך להגביל ל-2 קדנציות, ומה שלא תעשה ב8 שנים כבר לא תעשה. בבקשה:

https://www.mako.co.il/news-military/politics-q2_2016/Article-1b49d9e4eba9551004.htm

2. בפרשת הצוללות, אמר בהתחלה שהוא קנה את המניות בחברה כשהיה אדם פרטי, אח"כ אמר שקנה אותם כשהיה באופוזיציה.

אין לי כוח לחפש אבל אם תרצה אשמח למצוא לך עוד סתירות שלו. לא חסר.

1. אתה צודק שהוא לא עשה את זה.. ואני לא יודע מה היתי עושה אם הוא כן היה עושה את זה, בטח איזה שמאלני היה מוכר לי את הארץ שהורי מסרו נפשם עליה...

2. ומה אני יגיד לך גנץ כל מילה שהוא אומר זה מינימום תנ"ך.. חכה חכה אם הוא יעלה לשלטון פתאום החרא יצוף...

ציטוט

בוא לא נשכח שאתה מדבר על רמטכ"ל לשבעבר בצה"ל. לא נראה לי שהוא היה מגיע לתפקיד הזה אם הוא היה פחדן או אחד שלא יודע לדבר. הוא גמגם כי הוא דיבר בראיון מארה"ב והדיליי היה גדול. וביג דיל, הבן אדם גימגם פעם אחת אז הוא לא יכול להיות ראש ממשלה. זה מה שחשוב לך? או שחשוב לך איכות ורמת החיים שלך פה? 

לאיזה תפקיד הוא הגיע? 😂😂 מועמד לרה"מ? חוץ מזה הוא לא היה רמטוכ"ל מי ישמע... גם שבחברה הפרטית שלו יש אין סוף עדויות שהוא חסר מנהיגות ותמיד צריך מעקה להשען עליו (מה שביבי פשוט מושלם בו... גם מרצ יודעים את זה). חוץ מזה למה אתה תוקף?😁  אמרתי שביבי מלאך?? הוא לא שילם לי כסף להגיד את זה 😂😂 יש לו מלא דפקות זה נכון אני לא מכחיש, פשוט אל תביא לי פתרון מתחת לרצפה "גנץ"...

ציטוט

אף אחד. מי מבטיח לך שבקצב הזה הבן שלך יקנה פה דירה? (או אתה, לא יודע בן כמה אתה).

מה אני יגיד לך גנץ מחלק כסף בחינם... בוא נתערב שהמדינה תמשיך לקחת 60% מס על טויוטה קורולה. (אם היה לי ילדים ניראה לך היה לי עצבים לכתוב את זה😜)

ציטוט

מי שהאלטרנטיבה האחרת שלו זה ביבי.

טוב הבנתי שאתה מעדיף רמטכלים דוגמנים על פני פולטיקאים זקנים 😃

ציטוט

העבודה, הימין החדש, כולנו, ישראל ביתנו, אולי מרצ, זהות - כל אלה ישבו איתו ואולי עוד מפלגות קטנות אם יעברו את אחוז החסימה. אם הדעות שלהם היו משותפות הם היו מתחברים לרשימה משותפת. אם גנץ יקבל את הרכבת הממשלה כל המפלגות שציינתי יעדיפו להיות איתו בקואליציה מאשר לשבת באופוזיציה.

אם העבודה ומרצ תיהיה בכנסת אני בוחר דאע"ש וזהו... ימין חדש וישראל ביתנו נורא נורא קשה לי להאמין שהם ישבו איתו... העבודה בטוח! וזה ממש לא מוצא חן בעיני.

ציטוט

אמר. אם לא טרחת לקרוא את המצע אז אל תגיד שהוא לא אמר כלום. הכל כתוב, רק לך ותקרא. 

אם הוא בכלל מאמין במצע שלו למה שלא יגיד אותה?? לא מחשיד?

ציטוט

קודם כל ללפיד בניגוד לגנץ יש ניסיון, הוא ישב בכנסת. דבר שני לפיד היה שר אוצר אז איך הוא לא מבין בכלכלה? הוא אולי אמר שהוא לא כלכלן, וזה היה לפני שהיה שר אוצר. דבר שני, הוא יעשה מה שכתוב במצע כחול לבן, אז שוב, תקרא אותו או לפחות את החלקים שמעניינים אותך. דבר אחרון, לפיד לא שונא דתיים, הוא שונא לממן אותם ובצדק לדעתי. הוא רוצה לשלב אותם בחברה, בחינוך, בשוק העבודה ובצבא. ובכך כספי המדינה במקום לממן את "משכורות" החרדים, ייעשו בהם דברים טובים או לחילופין המיסים יירדו.

ניסיון בלהיות אכזבה (מבחינתי). והוא שונא דתיים בדיוק כמו אבא שלו, אםפ הוא היה רוצה לשנות אותם הוא לא היה רק גוזר עליהם גזרות משום מקום.

ציטוט

מקווה שהצלחתי לענות לך לעניין על השאלות שלך. אבל הרוב מסתכם בזה שתקרא את המצע של כחול לבן. החלק שלא מסתכם בזה, מסתכם בזה שהמדינה במצב גרוע מאוד כמעט בכל תחום, וזה לא במגמת שיפור. לכן צריך להחליף את השלטון. זו דעתי.

הצלחת, לא קיבלתי הכול אבל בהחלט אתה מבין עניין, המדינה במצב גרוע אבל לא כמו שאתה מיצג אותה, אחרי הכול בראמת שאני יכול ללכת לישון בשקט בנושא הבטחוני.. כשהשמאל היה בשלטון אוטובוסים התפוצצו, הערבים מבינים רק כוח, לדעתי השמאל גרוע אבל זו רק דעתי וזה לא אומר שאנחנו אמורים לשנוא אחד את השני, רק צריך לדאוג שהדעה השניה לא תנהל לך את החיים... אז ביבי צריך כוח כי הוא מיצד את (רוב) דעותיי, אפילו שהוא לא מושלם..

 

עוד משהו לא קשור אבל סתם נקודה למחשבה: אתה אומר שהמדינה במצב חרא מאוד... כך קרה גם בגרמניה לפני מלחמת העולם השניה.. ואז עלה לשלטון גבר חתיך אחד... 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של בן רפאלי

כן... פייגלין יבנה לך את בית המקדש השלישי (רציני הוא אמר שהוא יעשה את זה)

ומה הבעיה אם זה? 

ורציני תקרא שוב מה הוא אמר במדויק על הנושא, 

וזה כלל לא מצוי במצע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...