למי תצביעו בבחירות לכנסת ה- 21 ? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למי תצביעו בבחירות לכנסת ה- 21 ?


--- The King ---

למי תצביעו בבחירות לכנסת ה- 21 ?  

75 הצבעות

  1. 1. למי תצביעו בבחירות לכנסת ה- 21 ?

    • כחול לבן
    • הליכוד
    • זהות
    • העבודה
    • הימין החדש
    • מרצ
    • ישראל ביתנו
      0
    • איחוד מפלגות הימין
    • כולנו
    • גשר
    • מגן
      0
    • יהדות התורה
    • ש"ס
    • ישר
      0
    • חד"ש תע"ל
    • רע"מ בל"ד
      0
    • הפיראטים


Recommended Posts

  • תגובות 110
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של --- The King ---

דבר ראשון הוא נראה טוב, אתה לא יכול להגיד שלא.

סתם :) 

אני אומר דבר כזה. אם לא גנץ יחליף את ביבי, אף אחד לא יחליף את ביבי. ואם אף אחד לא יחליף את ביבי, הילדים שלי ושלך לא יקנו פה דירה ועוד דברים נוראיים יקרו במדינה. 

עכשיו, כדי שגנץ יחליף את ביבי, הוא צריך כוח, והרבה כוח (מנדטים), מכיוון שרוב המפלגות כנראה הולכות להמליץ לנשיא על הליכוד להרכבת הממשלה. רק פער גדול של מנדטים לטובת כחול לבן על הליכוד יכול להכריע את עניין הרכבת הממשלה לדעתי.

 

גנץ יכול להקים ממשלה עם כל המפלגות, מלבד מפלגות ערביות ומפלגות קיצוניות. ביבי לעומת זאת, לא יקים ממשלה עם העבודה ועם מרצ אבל כן ייקח מפלגות ימין קיצוניות. מה שנותן ייתרון "גושי" לגנץ. אתה חושב שאם גנץ יקבל את הרכבת הממשלה לא ילכו איתו מפלגות ימין? אתה טועה. ייתכן לדעתי שהוא יוותר על מרצ כדי להכניס מפלגות ימין ואת העבודה.

המירוץ פה הוא מי יקבל את הרכבת הממשלה. זה הכל.

לביבי יש חסרונות זה ברור... אבל לגבי מחירי הדיור, למה ניראה לך שגנץ יעשה יותר טוב, לדעתי (אני ימין ולמי שלא טוב לא אכפת לי), בנושא המדיני / בטחוני, בכנות אני אומר שביבי מספק את הסחורה מאידך באופן כלכלי אתה צודק מאה אחוז שהמצב לא מי ישמע...

עכשיו לפי ההגיון שלי (הבע דעתך עליו אני ישמח:)) אני לא יתן בשום פנים ואופן (אם היתי יכול) לתת לרמטכ"ל שקורא לעצמו "מהחבר'ה הטובים" בזה שסיכן חילי גולני לטובת מחבלים ימח שמם. עוד משהו שפשוט אין על ביבי זה שהוא היחידי שעומד על שלו ולא זז מעמדתו תמיד! רוצה דוגמא? קבל: הסכם הגרעין עם סוריה, כל העולם כולל אובמה היו בעד, גם השרים בישראל היו בעד! איך לא? אמריקה אמרה! אבל ביבי? לא! לא זע ממקומו עד שקיבל מה שהוא רוצה.

מי מבטיח לך שגנץ יעמוד על שלו ככה וידבר כמו ביבי עם כל העולם? ניראה לך הוא ישים את הקלפים על השולחן ויעמוד על שלו מול נשיא ארה"ב? אני לא בטוח... אפילו ליונית לוי הוא מגמגם. מי מבטיח לך שביום שנצתרך (ונקווה שלא יגיע לעולם) הוא לא ישים את הזנב בין הרגליים ויעביר את האחריות לאחרים? מי נותן לרמטכ"ל שלא ישב יום אחד בכיסא ממשלתי להיות רה"מ??? מחירי הדיור אמרת? צודק! כבר כתבתי למעלה שאתה צודק! אבל מה קשור גנץ? גנץ אמר מילה על זה יוריד את מחירי הדיור? רגע... על יהודה ושומרון הוא אמר מילה? מה הוא כן אמר חוץ מ"רק לא ביבי"??? אחזור שנית ואכתוב שבאמת שאין לי בעיה אישית עם גנץ, ההפך הוא ניראה אדם ישר מאוד, אני גם מאוד אוהב גנץ אנד רוזס אגב... לגבי הרכבת הממשל, עם מי הוא יקים ממשלה? אתה אמרת עם כולם, תן לי שם של מפלגה!! אל תגיד לי שכולם יסכימו להיות איתו י'מצחיק! ברור שכולם ירצו כי לאף אחד בכלל לא אכפת כלום אלא רק המכיסא, למי בכנסת יש דעות משותפות עם גנץ?? אוקי... עזוב את גנץ... למה פאקינג אף אחד לא מדבר על לפיד!!! אם הוא לוקח אז לפיד רה"מ שנתיים!! מה הוא יעשה?? מחירי דירות? הוא אמר שהוא לא מבין כלום בכלכלה! ודוגרי להגיד לך... אני פוחד, הבנאדם שונא דתיים מבית ומאם! בקיצור, גנץ הוא רמטכ"ל שרוצה להיות ראש ממשלה, אותו דבר כמו אח שרוצה להיות מנתח, רוצה להיות רה"מ? בכיף אחי! לך תהיה שר ותראה איך הדברים מתנהלים, תראה אם בכלל יש לך מה להציע חוץ מאת השם שלך במקום ביבי... כתבת שיש לו יתרון "גושי", צודק! כי כל גוש מרגיש שייך אליו! למה כי הוא לא כאן ולא שם! רוצה שהוא ינהל לך את העתיד? ואללה לי... לא.

בכיף אחי אתה יכול לשכנע אותי אם תביא משהו באמת שקורה בשטח, משהו חי, לא רמטכ"ל חתיך אששש וגבוה...

אבל מי אני שיחליט מה יהיה... אני בכלל פיגלין כבר התייבשתי מטלגראס.. (צוחק נשמה :):)).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של בן רפאלי

אבל לגבי מחירי הדיור, למה ניראה לך שגנץ יעשה יותר טוב

נתחיל מזה שגנץ יעשה משהו. זה כבר יותר טוב מלא לעשות כלום. אבל לשאלתך קרא את המצע. העיקרון הוא להגדיל את ההיצע ולהקטין את הביקוש. בין היתר לפתח את הפריפריה. חבל שאתחיל להסביר לך מה זה בדיוק אומר כשזה כתוב במצע שלהם.

 

ציטוט של בן רפאלי

אני לא יתן בשום פנים ואופן (אם היתי יכול) לתת לרמטכ"ל שקורא לעצמו "מהחבר'ה הטובים" בזה שסיכן חילי גולני לטובת מחבלים ימח שמם.

א. אם כבר אז הוא סיכן חיילים שלנו כדי לא להרוג אזרחים, לא מחבלים.

ב. ביבי היה ראש ממשלה כשזה קרה, בוא לא נשכח את זה.

ג. אני בטוח שגנץ מעדיף את החיילים שלנו על האזרחים שלהם. אבל אל תיהיה ילד ותבין שבמצבים כאלה אתה לא עושה מה שבא לך.

 

ציטוט של בן רפאלי

עוד משהו שפשוט אין על ביבי זה שהוא היחידי שעומד על שלו ולא זז מעמדתו תמיד!

ממש.

1. לפני שהיה ראש ממשלה הוא אמר שראש ממשלה צריך לכהן 8 שנים וצריך להגביל ל-2 קדנציות, ומה שלא תעשה ב8 שנים כבר לא תעשה. בבקשה:

https://www.mako.co.il/news-military/politics-q2_2016/Article-1b49d9e4eba9551004.htm

2. בפרשת הצוללות, אמר בהתחלה שהוא קנה את המניות בחברה כשהיה אדם פרטי, אח"כ אמר שקנה אותם כשהיה באופוזיציה.

אין לי כוח לחפש אבל אם תרצה אשמח למצוא לך עוד סתירות שלו. לא חסר.

 

ציטוט של בן רפאלי

מי מבטיח לך שגנץ יעמוד על שלו ככה וידבר כמו ביבי עם כל העולם?

אף אחד. מי מבטיח לך שבקצב הזה הבן שלך יקנה פה דירה? (או אתה, לא יודע בן כמה אתה).

 

ציטוט של בן רפאלי

ניראה לך הוא ישים את הקלפים על השולחן ויעמוד על שלו מול נשיא ארה"ב? אני לא בטוח... אפילו ליונית לוי הוא מגמגם. מי מבטיח לך שביום שנצתרך (ונקווה שלא יגיע לעולם) הוא לא ישים את הזנב בין הרגליים ויעביר את האחריות לאחרים?

בוא לא נשכח שאתה מדבר על רמטכ"ל לשבעבר בצה"ל. לא נראה לי שהוא היה מגיע לתפקיד הזה אם הוא היה פחדן או אחד שלא יודע לדבר. הוא גמגם כי הוא דיבר בראיון מארה"ב והדיליי היה גדול. וביג דיל, הבן אדם גימגם פעם אחת אז הוא לא יכול להיות ראש ממשלה. זה מה שחשוב לך? או שחשוב לך איכות ורמת החיים שלך פה? 

 

ציטוט של בן רפאלי

מי נותן לרמטכ"ל שלא ישב יום אחד בכיסא ממשלתי להיות רה"מ???

מי שהאלטרנטיבה האחרת שלו זה ביבי.

 

ציטוט של בן רפאלי

גנץ אמר מילה על זה יוריד את מחירי הדיור? רגע... על יהודה ושומרון הוא אמר מילה? מה הוא כן אמר חוץ מ"רק לא ביבי"???

אמר. אם לא טרחת לקרוא את המצע אז אל תגיד שהוא לא אמר כלום. הכל כתוב, רק לך ותקרא. 

 

ציטוט של בן רפאלי

עם מי הוא יקים ממשלה? אתה אמרת עם כולם, תן לי שם של מפלגה!! אל תגיד לי שכולם יסכימו להיות איתו י'מצחיק! ברור שכולם ירצו כי לאף אחד בכלל לא אכפת כלום אלא רק המכיסא, למי בכנסת יש דעות משותפות עם גנץ??

העבודה, הימין החדש, כולנו, ביתנו, אולי מרצ, זהות - כל אלה ישבו איתו ואולי עוד מפלגות קטנות אם יעברו את אחוז החסימה. אם הדעות שלהם היו משותפות הם היו מתחברים לרשימה משותפת. אם גנץ יקבל את הרכבת הממשלה כל המפלגות שציינתי יעדיפו להיות איתו בקואליציה מאשר לשבת באופוזיציה.

 

ציטוט של בן רפאלי

למה פאקינג אף אחד לא מדבר על לפיד!!! אם הוא לוקח אז לפיד רה"מ שנתיים!! מה הוא יעשה?? מחירי דירות? הוא אמר שהוא לא מבין כלום בכלכלה! ודוגרי להגיד לך... אני פוחד, הבנאדם שונא דתיים מבית ומאם!

קודם כל ללפיד בניגוד לגנץ יש ניסיון, הוא ישב בכנסת. דבר שני לפיד היה שר אוצר אז איך הוא לא מבין בכלכלה? הוא אולי אמר שהוא לא כלכלן, וזה היה לפני שהיה שר אוצר. דבר שני, הוא יעשה מה שכתוב במצע כחול לבן, אז שוב, תקרא אותו או לפחות את החלקים שמעניינים אותך. דבר אחרון, לפיד לא שונא דתיים, הוא שונא לממן אותם ובצדק לדעתי. הוא רוצה לשלב אותם בחברה, בחינוך, בשוק העבודה ובצבא. ובכך כספי המדינה במקום לממן את "משכורות" החרדים, ייעשו בהם דברים טובים או לחילופין המיסים יירדו.

 

 

מקווה שהצלחתי לענות לך לעניין על השאלות שלך. אבל הרוב מסתכם בזה שתקרא את המצע של כחול לבן. החלק שלא מסתכם בזה, מסתכם בזה שהמדינה במצב גרוע מאוד כמעט בכל תחום, וזה לא במגמת שיפור. לכן צריך להחליף את השלטון. זו דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jabberwock

לא הבנתי את הסיסמה הזאת "רק לא ביבי". מה רע בו?

אם אתה חיי בישראל בשנים האחרונות, אולי במקרה שמת לב שמחירי הדיור בארץ גבוהים מאיי פעם ורק ממשיכים לעלות, התחבורה הציבורית גרועה, יוקר המחייה בשמיים, הפקקים חמורים ומחמירים, מערכת הבריאות במצב רע, החינוך מהגרועים בעולם כאשר מושקע בו את אחד התקציבים הגבוהים בעולם פר תלמיד, המיסים גבוהים, יש כפייה דתית בחוק, אנחנו המדינה העניה ביותר מבין מדינות ה- OECD, התשתיות על הפנים (סלולר, וכו'..), הפריפריה במצב חרבאנה והפיתוח שם לא מתקדם ואני יכול להמשיך עד מחר אבל נראה לי שהבנת.

אז למה כן ביבי בעצם? זה שראש הממשלה שלך ביחסי ידידות טובים עם ראשי ממשלה ונשיאים בעולם זה נחמד, וזה שהוא יודע לדבר ולנאום זה גם נחמד, אבל בסדר העדיפויות הדברים האלה לדעתי הרבה פחות חשובים מכל הדברים שציינתי שלא טובים במדינה כרגע.

 

רוצה עוד סקופ? ביבי טס במטוס פרטי שהוא קנה מכספי המיסים שלך בעלות של 580 מליון שקל, כאשר תקציב סל התרופות שבמצב קטסטרופלי עומד על 460 מליון שקל.

 

אז אם הוא היה גרוע עד עכשיו, והוא "ניהל" את המדינה ב"משרה מלאה", אני לא רוצה לחשוב בכלל מה יהיה כאשר הוא ינהל את המדינה כשהוא יצטרך לבזבז חלק גדול מהזמן שלו ולהתעסק בכל התיקים שהוא מואשם בהם, ואני לא נכנס בכלל לאם הוא מושחת או לא.

 

מקווה שעניתי לך על השאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תומך זהות , תכל'ס אני חושב שחצי מכל הבעיות יפתרו אם המדינה תצא לנו מהוורידים , שטויות כמו מחיר למשתכן וזוועת מע"מ אפס , היו חלק מהגישה הכושלת הזו שהמדינה  "תעשה" תוכנית קסם כלשהי במקום פשוט לשחרר קרקעות בכמויות -  ולהחליף את כל הועדות הבניה  שמוסיפות יותר ביורוקרטיה מסריחה ויותר שחיתות ( יותר חוקים - יותר שחיתות , ע"ע אוקראינה והודו ) 

דברים זזים מהר כשהם נהיים רווחיים ליזם הפרטי שיודע : יותר פרויקטים - יותר כסף , יותר היצע מביקוש = ירידת מחירים

ולא !  אני לא חושב שגנץ או ביבי ישנו משהו בנושא - כל מפלגת שלטון מחפשת שרידות ומחפשת לא "להתחיל " עם ועדים וקבוצות לחץ ופקידים - תכל'ס מענין אותם שלטון והם יטפלו  בעיקר במדיני בטחוני , בכלכלה ? את זה הם משאירים לאחרים כי אם הציבור בסוף בקלפי חושב על ביטחון - אז למה שיריבו עם קבוצות לחץ וועדים למניהם שלא ישכחו וינקמו ביום הבחירות או בפריימריס ?

אז קיבלנו את לפיד וכחלון  מפלגות נישה שלא כלכך העזו לתת בראש בלי להתחשב במה יגידו ושתיהם נכשלו , כך שאם מה שיש בכיס זה התכל'ס - 

לי אין ספק שזהות זה הפתרון - למרות שאם הם יכנסו ויעבדו כמו שצריך  יהפכו אותם למרושעים יותר מביבי כשהיה שר אוצר ב2003

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביבי יכול להיות שר חוץ מצויין....חוץ מזה הוא שקרן ומפלג את העם שהוכיח שוב ושוב שאין לו בעיה למכור את המדינה בתקציבים חסרי פרופורציה לדתיים והתנחלויות על מנת להרכיב ממשלה בראשותו. ולכן החינוך, התחבורה,הדיור,יוקר המחיה ומצב בתי החולים מזעזע עד בלתי נתפס.

אבל הכי גרוע הוא כישלון מוחלט בביטחון. המצב בעזה שהתדרדר מאז שהוא בשלטון לרמה ביזרית מעבר לכל דמיון שפוי .פשוט לא ניתפס איך עדיין לא נפתחות העיניים לרוב מצביעי הליכוד.

בנוסף לזה הוא פשוט עריץ בליכוד שמוקף בערמת פודלים מסורסים חסרי עמוד שידרה שמשום מה יש כאלה שמצביעים להם......

אני אישית חושב שחייבים להחליף אותו כמה שיותר מהר.

וכל מי שלא בוחר כחול לבן בעצם בעקיפין מצביע ביבי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

מוזמנים לריב בתגובות.

סקר לא אנונימי ואחרי זה אומרים שביבי מפלג את העם(או לפחות את הפורום)🤔

בסקר אנונימי לפחות תשאר הבחירה למי שירצה לכתוב למי הוא הצביע ולמה בתגובות...

ציטוט של Sheik Yerbouti

תש××ר שנ×, 1.4.2019

ARRRRRGGGGG!!!!!!!

 

הפיראטים היחידים שאני שמכיר הם אלו

iTNkDa4.jpg

אין צורך להכביר במילים...

xMT768t.jpg

D90b8Wg.jpg

MtHAcAC.png

oHAplJ8.jpg

  YwjJuX1.jpg

ציטוט של --- The King ---

יאלה, אז תצביע כחול לבן. אם יש משהו שגנץ מנסה לעשות יותר מכולם זה להיות ישר, הגון ולהיות אתי.

HY84p8H.png

m8nbQ7N.jpg

uShWRDW.jpg

XoI3yh7.jpg

9Y2VevJ.jpg

VIoKKmj.png

4N5dCLE.jpg

מרצ והפחזנטורים מהברנז'ה

TA9ufim.jpg

UF3KvtU.jpg

vfoHseg.jpg

the winter is coming...

vz3j6k9.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Spaghet

סקר לא אנונימי ואחרי זה אומרים שביבי מפלג את העם(או לפחות את הפורום)🤔

בסקר אנונימי לפחות תשאר הבחירה למי שירצה לכתוב למי הוא הצביע ולמה בתגובות...

מה לא אנונימי פה? מישהו פה יודע מי אתה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של gilka

וץ מזה הוא שקרן ומפלג את העם שהוכיח שוב ושוב שאין לו בעיה למכור את המדינה בתקציבים חסרי פרופורציה לדתיים והתנחלויות

ולחמאס.

ציטוט של gilka

וכל מי שלא בוחר כחול לבן בעצם בעקיפין מצביע ביבי.

חייב לחזק את זה כי אנשים לא קולטים כמה זה נכון.

כנראה שגם הליכוד וגם כחול לבן יצליחו להקים ממשלה. מה שעוד ככל הנראה יקרה זה שרוב המפלגות ימליצו על הליכוד להקמת הממשלה. לכן, רק במצב שבו לכחול לבן יהיה יתרון מנדטים משמעותי על הליכוד, הם יקבלו את הרכבת הממשלה. במצב של שוויון או יתרון קטן כמו שמראים רוב הסקרים, כנראה שהליכוד יקבלו את הרכבת הממשלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Spaghet

:facepalm::s07:

בדיוק כמו שברור לכולנו שאתה לא "מלך" אבל עדיין הסקר לא אובייקטיבי כשהוא לא אנונימי...

לא מכריח אותך להצביע בו.. ואני גם לא מסכים שהוא לא אנונימי. מה שאנשים רואים זה "מלך". מה איכפת לי מה חושבים על אותו משתמש בפורום? המשתמש הזה מעניין לי ...

לא מבין אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...