הזדמנות נדירה: זכרון DDR4 בנפח 16GB במחיר ללא מע"מ - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזדמנות נדירה: זכרון DDR4 בנפח 16GB במחיר ללא מע"מ


yonatan.mendelson

Recommended Posts

הכל טוב ויפה, וזה טוב שאנו רואים התחלה של הנחות לזכרונות , אך לפי הכתבה הזאת מה שאני רואה זה שהם כמובן התחילו עם הנחות לזכרונות הפשוטים שבפשוטים, ז''א תדר מהנמוכים שקיים (2,666), בעלי גוף (צלעות קירור) גם כן מהפשוטים שיש, נפח כל מודול רק 8GB ואין 16GB לכל מודול וכו'. שוב, זה טוב שהתחילו ההנחות לזכרונות , אך בינתיים לכאלו שלא יתאימו לכולם, במיוחד לאלו שרוצים יותר ''רציניים'', יותר ''איכותיים'' ועם פרמטרים יותר מרשימים להרכבת מערכות מחשב שלא בהכרח רק בתקציב נמוך אלא גם למערכות בתקציב בינוני ומעלה. מי שמרכיב מערכת מחשב זולת תקציב או רוצה לשדרג זכרון במערכת הקיימת ולא לרוקן לגמרי את ארנקו - המבצע הזה יתאים לו, כל השאר - ימשיכו בינתיים לקנות במחירים הסטנדרטיים. אני באמת מקווה לטובת כולנו שהנחות כמו אלו יתחילו לטפטף גם בכרונות יותר ''רציניים'' עבור בניית\שדרוג מערכות מחשב שגם בתקציבים בינוניים ומעלה... ותודה על הכתבה :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של JentuS

אך בינתיים לכאלו שלא יתאימו לכולם

אתה מציג את זה כאילו שמדובר בהנחות רק לדגמים ש"כמעט אף אחד לא רוצה", ושהרוב המוחלט מחפש מהירים יותר ועם "קירור מיוחד" וכו'...

בפועל זה בדיוק הפוך - 99% מהלקוחות לא רק שזה לא מעניין אותם, הם אפילו לא יודעים מה המהירות הזאת אומרת! (אגב, ספויילר... היא לא אומרת כמעט כלום) ועבורם, שהם כאמור הרוב המוחץ, זאת בשורה נפלאה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של JentuS

הכל טוב ויפה, וזה טוב שאנו רואים התחלה של הנחות לזכרונות RAM, אך לפי הכתבה הזאת מה שאני רואה זה שהם כמובן התחילו עם הנחות לזכרונות הפשוטים שבפשוטים, ז''א תדר מהנמוכים שקיים (2,666), בעלי גוף קירור (צלעות קירור) גם כן מהפשוטים שיש, נפח כל מודול רק 8GB ואין 16GB לכל מודול וכו'. שוב, זה טוב שהתחילו ההנחות לזכרונות RAM, אך בינתיים לכאלו שלא יתאימו לכולם, במיוחד לאלו שרוצים זכרונות יותר ''רציניים'', יותר ''איכותיים'' ועם פרמטרים יותר מרשימים להרכבת מערכות מחשב שלא בהכרח רק בתקציב נמוך אלא גם למערכות בתקציב בינוני ומעלה. מי שמרכיב מערכת מחשב זולת תקציב או רוצה לשדרג זכרון RAM במערכת הקיימת ולא לרוקן לגמרי את ארנקו - המבצע הזה יתאים לו, כל השאר - ימשיכו בינתיים לקנות במחירים הסטנדרטיים. אני באמת מקווה לטובת כולנו שהנחות כמו אלו יתחילו לטפטף גם בכרונות RAM יותר ''רציניים'' עבור בניית\שדרוג מערכות מחשב שגם בתקציבים בינוניים ומעלה... ותודה על הכתבה 🙂

רוב האנשים דווקא קונים את הזיכרונות ה"פשוטים" יותר כאמור. אגב, אני עם זיכרונות "פשוטים" מאוד, עם צלעות קירור הכי "פשוטות" שיש, (שאגב צלעות קירור זה שטויות במיץ), במהירות סטוק 2400, מומהרים ל3200. אני גם די בטוח שאם אנסה אצליח להמהיר אותם עוד, אבל אין לי סבלנות לעשות בדיקות יציבות וזה גם ככה בקושי משפיע על הביצועים במעבדי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח יוסי

כשבאים לשלם הוא מציג דרישה לעוד 40 ש"ח מעמ ככה שהמחיר הסופי יוצא 350 ש"ח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

אתה מציג את זה כאילו שמדובר בהנחות רק לדגמים ש"כמעט אף אחד לא רוצה", ושהרוב המוחלט מחפש זכרונות מהירים יותר ועם "קירור מיוחד" וכו'...

בפועל זה בדיוק הפוך - 99% מהלקוחות לא רק שזה לא מעניין אותם, הם אפילו לא יודעים מה המהירות הזאת אומרת! (אגב, ספויילר... היא לא אומרת כמעט כלום) ועבורם, שהם כאמור הרוב המוחץ, זאת בשורה נפלאה.

 

לשמחתנו הרבה, יש אנשים שמוכנים לשלם עשרות אחוזים יותר על "זכרונות 'רציניים'", שתקעו עליהם גוף קירור אדום, ומביאים להם שיפור של 0.5% בביצועים - וכך להנות ממחיר "מסובסד" עבור "פשוט" שמביא תועלת זהה לחלוטין (מינוס עשיריות האחוז).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח מוני

דווקא מנפחים מאוד מאוד את הנושא של לעומת הזיכרונות. של היום עדיין עובד כמו צב על חיבור SATA של 3 גיגהביט בלוחות בני 13 שנה. לא מרגישים שום הבדל לעומת HDD של 7200 סל"ד. תוספת כפולה דווקא הופכת את המחשב הישן מצב לסוס מהיר גם במחשב חדש לחלוטין הרגשתי שיפור עם רק בקיצור הזמן להופעת הלוגאין של ווינדוז (במקום 30 שניות התקצר ל-17 שניות). אבל בתוך ווינדוז לא קיים שום הבדל לעומת HDD בהפעלת תוכנות ומשחקים. המעבדים ממשיכים להיות צוואר בקבוק ואבן ריחיים על המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אורח מוני

דווקא מנפחים מאוד מאוד את הנושא של SSD לעומת הזיכרונות. SSD של היום עדיין עובד כמו צב על חיבור SATA של 3 גיגהביט בלוחות בני 13 שנה. לא מרגישים שום הבדל לעומת HDD של 7200 סל"ד. תוספת זיכרון כפולה דווקא הופכת את המחשב הישן מצב לסוס מהיר גם במחשב חדש לחלוטין הרגשתי שיפור עם SSD רק בקיצור הזמן להופעת הלוגאין של ווינדוז (במקום 30 שניות התקצר ל-17 שניות). אבל בתוך ווינדוז לא קיים שום הבדל לעומת HDD בהפעלת תוכנות ומשחקים. המעבדים ממשיכים להיות צוואר בקבוק ואבן ריחיים על המחשב.

 

זה לא נכון.. ההבדל בין ל hdd רגיל הוא משמעותי וברור לעין בכל פעולה במחשב.

מבחינת כמות , דווקא שם אין שום הבדל כל עוד בשני המקרים יש מספיק. כלומר, אם המחשב שלך צורך בשיא 6 ג'יגה לצורך הדוגמה, אז לא יהיה שום הבדל בין אם יהיה לו 8 ג'יגה , או 16 ג'יגה או אפילו 64 ג'יגה. פנוי = זיכרון מבוזבז. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא בהכרח נכון.

יכול להיות שעם יותר ניתן להקטין את הswap file ואז מערכת ההפעלה תלכוד יותר קבצים בקאש של הזכרון.

מה שמופיע בstandby בresource monitor.

יכול להיות שזה יקרה גם בלי להקטין את swap file.

אפשר גם ליצור disk.

אין ספק שההבדל המשמעותי האם יש מספיק בפועל מה שin use.

תגובה ראשונה של sungam.

https://superuser.com/questions/694864/memory-available-vs-free

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מדבר על מצב שבו יש לך יותר ממה שהמערכת צורכת - כלומר היא לא משתמשת ב-swap file (אפשר גם לבטל אותו לגמרי בהגדרות אם רוצים), ואם היא היתה רוצה ללכוד יותר קבצים בקאש היא היתה עושה את זה כבר קודם...

 

בשורה התחתונה יש כמות אבסולוטית של שהמחשב צורך, ואם יש לך אותו - אז תוספת של נוסף מעבר לזה פשוט לא תשנה כלום. זאת הכוונה.

 

ציטוט של none77

תגובה 11.

 

אגב זה לא מספר תגובה, זה דירוג...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...