omertgm פורסם 2019 במרץ 28 Share פורסם 2019 במרץ 28 ציטוט של SyndromE ביקשת קיבלת: Unity ו- Unreal Engine משחררים גרסאות ראשוניות עם תמיכה ב DXR. קבל סרטון מעניין ברמות, בהנחית תותח אמיתי, המדגים לפרטי פרטים שימוש בפיצ'רים RT שהטמיעו במנוע UE4 עד כה + אופטימיזציות: (אגב, הוא מאשר כי Multi-GPU יתמכו בהמשך. סביר שהכרטיסים יתבקשו לתמוך ב DXR לפחות) נחמד מאוד. אותי אישית פחות מעניין הטמעת RT במשחקים, אולי באופן עקיף בכך שזה ידרוש לייצר חומרה חזקה יותר כך שכאשר מבטלים את הפיצ'ר הזה הכל ירוץ ממש טוב גם עם חומרה בסיסית. יותר מתעניין ב-DLSS שמקריב מעט באיכות ונותן המון בביצועים אך סביר שהוא לא יגיע בנפרד מ-RT לפחות בשנה הקרובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2019 במרץ 29 Share פורסם 2019 במרץ 29 אנחנו סוטים מהדיון, אבל DLSS ללא RT זמין כרגע ב 3 משחקים, אם כי תלוי GPU ורזולוציה. NVIDIA דואגים וידאגו לחסום את הפיצ'ר בסיטואציות של FPS גבוה ובכך למנוע פשרה באיכות ללא יתרון ביצועי, אולי אפילו פגיעת ביצועים (אסון שיווקי). dlss רלוונטי יותר עם RT רק בגלל ש RT מקשה דיו על הכרטיסים. ציטוט DLSS is designed to boost frame rates at high GPU workloads (i.e. when your framerate is low and your GPU is working to its full capacity without bottlenecks or other limitations). If your game is already running at high frame rates, your GPU’s frame rendering time may be shorter than the DLSS execution time. In this case, DLSS is not available because it would not improve your framerate. However, if your game is heavily utilizing the GPU (e.g. FPS is below ~60), DLSS provides an optimal performance boost. You can crank up your settings to maximize your gains. (Note: 60 FPS is an approximation -- the exact number varies by game and what graphics settings are enabled) To put it a bit more technically, DLSS requires a fixed amount of GPU time per frame to run the deep neural network. Thus, games that run at lower frame rates (proportionally less fixed workload) or higher resolutions (greater Pixel shading savings), benefit more from DLSS. For games running at high frame rates or low resolutions, DLSS may not boost performance. When your GPU’s frame rendering time is shorter than what it takes to execute the DLSS model, we don’t enable DLSS. We only enable DLSS for cases where you will receive a performance gain. DLSS availability is game-specific, and depends on your GPU and selected display resolution. https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-your-questions-answered/ אז כן, סביר להניח שנראה יותר ממנו בנפרד מ RT בעתיד, כאשר כרטיסים מסדרה 2000 ומעלה יתקשו ברזולוציות נפוצות ללא RT... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
se7en פורסם 2019 במרץ 31 Share פורסם 2019 במרץ 31 קשה לי לראות איך זה עובד בקצב פריימים סביר ללא השינוי הארכיטקטוני שהוטמע בטיורינג. יש כבר איזה מבחן ביצועים ראש בראש? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2019 באפריל 11 Share פורסם 2019 באפריל 11 ציטוט של se7en קשה לי לראות איך זה עובד בקצב פריימים סביר ללא השינוי הארכיטקטוני שהוטמע בטיורינג. יש כבר איזה מבחן ביצועים ראש בראש? היום שוחרר הדריבר של הירוקים שמאפשר DXR על פסקל (425.31). להלן מבחן ביצועים זריז של Guru3d: https://www.guru3d.com/news-story/nvidia-brings-dx-r-to-pascal-gpus-with-new-driver,3.html ישנו יתרון מסויים לכרטיסי Turing (ללא ליבות RT) על פסקל, אבל עדיין פגיעת הביצועים גדולה מאוד. לעוד מידע ומבחני ביצועים ע"פ Nvidia: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-gtx-dxr-ray-tracing-available-now/ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.