StartPC - חנות כדאית? - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

StartPC - חנות כדאית?


zone glide

Recommended Posts

וגם אם אגיד באיזה מארז מדובר, מה שתעשה פה כנראה יהיה רק להצטדק ובעצם לנסות לספר למה אתם יצאתם בסדר ואני לא יצאתי בסדר.

וכמו שאמרתי אני גם בטעות נתקלתי בביקורות של לקוחות אחרים שבהם קרו בעיות דומות, כנראה שאצלכם יש בעיה שורשתית של החלפת ..

 

וזה לא משנה מה היה הסיפור באמת, שורה תחתונה אני מסתכל על התכלס - והתכלס הוא שאני נשארתי באותו המצב ללא פתרון מספק, וזו סיבה מספיק טובה כדי לבחור בחנות אחרת, בהתחלה כשרכשתי ממכם הייתי בטוח שגם המחשב הבא יהיה ממכם.

מה גם שעושה רושם שסטארט מקצועיים יותר בכמה אספקטים ממכם.

 

בשלב מסוים גם החלטתם לשכוח מהמצב ופשוט להשאיר אותי ככה ולא לחזור אליי ולא כלום, תמשיכו לחפש ולהצטדק ולא לבוא לקראת הלקוח ותשארו עם הרבה לקוחות.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של zone glide

וגם אם אגיד באיזה מארז מדובר, מה שתעשה פה כנראה יהיה רק להצטדק ובעצם לנסות לספר למה אתם יצאתם בסדר ואני לא יצאתי בסדר.

וכמו שאמרתי אני גם בטעות נתקלתי בביקורות של לקוחות אחרים שבהם קרו בעיות דומות, כנראה שאצלכם יש בעיה שורשתית של החלפת מארזים..

 

וזה לא משנה מה היה הסיפור באמת, שורה תחתונה אני מסתכל על התכלס - והתכלס הוא שאני נשארתי באותו המצב ללא פתרון מספק, וזו סיבה מספיק טובה כדי לבחור בחנות אחרת, בהתחלה כשרכשתי ממכם הייתי בטוח שגם המחשב הבא יהיה ממכם.

מה גם שעושה רושם שסטארט מקצועיים יותר בכמה אספקטים ממכם.

 

 

 

 

סבבה:) 

פנית לחנות כמה חודשים אחרי שקיבלת את המשלוח בבקשה להחליף מארז

כל משלוח מבטוח - אך חובת טיפול בנזק הינה 48 שעות כדי להפעל את הביטוח

מסיבות אישיות החלטת לטפל בנושא כמה חודשים אחרי שקיבלת את המשלוח , וחנות לא בסדר.

לנו אין שום בעיה, לך יש כנראה בעיה שתוצאות על החלטה שלך אתה בוחר להפיל על חנות, שמע עם קח אחריות על מעשיך זה בהחלט לא יזיק לך. 

 

 

סופש נעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וכאן נכנס המשפט הראשון שרשמתי בתגובה הקודמת - ידעתי שאתה תחפש רק להצטדק.

וגם כדאי שתקרא את המשפט האחרון שרשמתי כי ערכתי את התגובה שם.

 

בכל מקרה להסתכל על התכלס כבר אמרתי? אז זה התכלס.

יש לי מספיק עדויות לתת אבל בוא ולא נכנס לזה כי אז זו באמת תהיה "הכפשה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כל הכבוד - אתה לא יכול להתלונן על חנות בפורום ציבורי, ואז לא לתת לחנות מקום "להצטדק". מגיע לחנות ולעסק מקום להגן על שמו הטוב.
(נכון שזו לא הייתה מטרת הדיון, וניסית להתחמק מזה, אך בסוף זה כן יצא)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשזה יקרה לך אתה תבין בדיוק איך זה מרגיש, זה לא שפתחתי פה דיון שהמטרה שלו היא לתת ביקורת חריפה, פשוט סיפרתי מה קרה וזה הכל.

ככה זה שמחפשים לדחוף את האף לכל מקום.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Ido.G

עם כל הכבוד - אתה לא יכול להתלונן על חנות בפורום ציבורי, ואז לא לתת לחנות מקום "להצטדק". מגיע לחנות ולעסק מקום להגן על שמו הטוב.
(נכון שזו לא הייתה מטרת הדיון, וניסית להתחמק מזה, אך בסוף זה כן יצא)

 

אני מניח שאם תקבל מאיתנו מוצר "שבור\פגום" במשלוח , תעדכן אותנו ותבקש טיפול באופן מיידי ולא אחרי כזה חודשים. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"לתבוע" בוא...

אני בטוח שכבר היו הרבה מקרים אצלהם בדיוק אותו הדבר וגם בהם הם טיפלו באותה צורה (קראתי ביקורות של אחרים, אם תרצו אתן אותם פה)

אצל החנות הזאת קיימת בעיה שורשתית עם הדברים האלה, לא אכפת להם שמשלוח יכול לגרום לנזק והאמת גם אני עשיתי טעות ששלחתי את כל המחשב ולא את הכרטיס מסך בלבד.

וזה די עצוב כי אני הכרתי את החנות הזאת במשך המון שנים וזה היה המחשב הראשון שלי מהם, והמלצתי להמון אנשים לקנות דרכם והם הקשיבו לעצתי.

עכשיו הגלגל הולך בכיוון ההפוך - כבר לא ממליץ עליהם אלא על חנות אחרת, מה שנקרא להשיב את המצב אחורה.

 

ולא מדובר פה על מארז של מליונים, מילא, הייתי עוד איכשהו מבין...

לא נשמע לי מסובך מדי להחליף את המארז כדי שהלקוח יהיה מרוצה והוא יבצע קניות עתידיות באותו העסק.

 

ככה אני רואה את זה בכל אופן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של zone glide

 

ולא מדובר פה על מארז של מליונים, מילא, הייתי עוד איכשהו מבין...

לא נשמע לי מסובך מדי להחליף את המארז כדי שהלקוח יהיה מרוצה והוא יבצע קניות עתידיות באותו העסק.

 

 

 

החנות לא צריכה סתם להחליף לך מארז כדי שתהיה מרוצה  .

אם החנות שברה את המארז בזמן שהוא היה במעבדה הם צריכה להחליף אותו על חשבונם.

אם המארז נשבר במשלוח  - חברת השליחויות צריכה לשלם על זה .

אם אתה שברת את המארז אתה צריך לשלם על זה.

 

כשאתה עובד מול חנות רחוקה עם משלוחים , מצופה ממך לכבד את החוקים והתקנות של הפרוצדורה הזאת.

כשם שמי שרוכש מחשב רגיל צריך להביא אותו למעבדה ולא יכול לרטון על כך שאינו מקבל אחריות באתר הלקוח כך גם מי שמבצע רכישה רחוקה.

זה רלוונטי לגבי רכישות בחו"ל  (אמזון , ניואג  )  וזה רלוונטי לרכישה מחנות שאינה קל"ב  ושהעבודה איתם מבוססת משלוחים.

 

 השכל הישר מצפה שמשלוח של מארז יהיה מתואם כך שהוא יגיע לידי הלקוח  והלקוח יבחן את מצב המוצר מייד עם קבלתו ובמידת הצורך יעדכן את החנות בזמן הקצוב לגבי בעיות אם קיימות .

אני כן חושב שמצופה מהחנות להדגיש את סוגיית הביטוח בכל תאום משלוח על מנת לצמצם עוגמת נפש כמו שלך  אבל האחריות היא של הלקוח בסופו של דבר.

 

 

אני מניח שלאור הדברים הנ"ל מומלץ לך לרכוש את המחשב בחנות שנוח לך להגיע אליה, אני לא חושב שמדיניות המשלוחים של חניות אחרות בארץ היא יותר גמישה מהמדיניות של TMS . 

 

דרך אגב,אני חושב שתזכה לייחס דומה  אם תאסוף עצמאית מחשב מתיקון  ואחרי שבועיים שלושה תיצור קשר עם החנות בשביל להודיע להם שכבר כשאספת אותו הוא היה שבור ואתה מצפה מהם להחליף לך מארז כי זה באחריותם .

גם במקרה זה החנות מצפה ממך לבדוק את המחשב כאשר אתה אוסף את המחשב או לכל היותר ברגע שאתה מגיע הביתה - כאן אפילו אין סוגייה של אשמת "מתווך " 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולמה שכחנו את המקרים האחרים שציינתי? בפירוש רשמתי שקראתי ביקורות אחרות עם בעיות דומות.. מה זה אומר? 

עזוב את זה שחברת המשלוחים כנראה גרועה בפני עצמה.. והם ממשיכים להשתמש בה למרות כל התלונות שהם קיבלו.

 

חוץ מזה, יש לי את הספק הקטן שזה קרה בחנות (לפחות חלקית מהנזק), מי אמר שזה לא המצב בכלל? אני לא פוסל את זה אבל נניח וזה קרה במשלוח.

כשהמחשב הגיע כל הכרטיס מסך היה עקום וכמעט גם הוא נשבר.. הייתי צריך לפתוח את המחשב וליישר אותו..

 

מיותר גם לציין שיש לי עדויות נוספות שקרו בהתחלה שקיבלתי את המחשב.. להכנס לזה עכשיו סתם יגרור דיון שלם ומזמן כבר יצאנו מהמטרה שלו, קיבלתי את הרושם שצריך מסטארט ואני אומר תודה רבה, סיכוי טוב שהיא תהיה החנות הבאה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום לכל חברה, לא משנה עד כמה היא גרועה או מצויינת, תמיד יהיו פשלות כאלה או אחרות, ובהכרח יהיו ביקורות גרועות.

בין אם יש אמת ברוב הביקורות, חלק לא קטן מהן נכתבות ממניעים אישיים, וחלק מסתירים פרטים קריטים שקשורים דווקא לאחריות של הלקוח לבעיה.
הרי מה יותר קל (וישראלי) מלהתלונן על כל בעיה שקורת לך, להעביר את האשמה והאחריות על מישהו אחר ולצפות שיעשו את כל מה שאתה דורש, וכבונוס לקבל מסאז' צ'ופר כי "שילמת ממיטב כספך?

 

תן לי גם להוסיף פה דעה בנוגע למשפט האחרון שאני ממש שונא לשמוע. זה שלקוח בחר לשלם מ"מיטב" כספו, במיוחד כשמדובר במוצר מותרת, זאת הבחירה שלו, והוא מקבל את המוצר שהוא שילם עליו + אחריות שמגיעה לו, ע"פ התנאים בעת הקניה ולא מעבר לזה. זה שהוא שילם מ"מיטב" כספו, לא אומר שהוא מקבל הטבה כלשהי, או שירות יותר טוב מלקוח אחר שהוא עמיד יותר, שמבחניתו הוא משלם "שארית" מכספו. שני הלקוחות עשו את הבחירות שלהם, ורכשו את אותו המוצר באותם תנאים בדיוק, אין פה שום יחס מיוחד לאף אחד.

 

אתה מוזמן לחפש ביקורות גם על החנות ממנה אתה מתכוון לקנות (ובצעם כל חנות מחשבים אחרת), ואני מבטיח לך שתמצא גם עליה ביקורות שליליות ללא מאמץ רב, וזה בדיוק התשובה שלי לשאלה שלך:

"ולמה שכחנו את המקרים האחרים שציינתי? בפירוש רשמתי שקראתי ביקורות אחרות עם בעיות דומות.. מה זה אומר?"

אותן ביקורות הן לא עובדות, ולא הוכחות לכלום ושום דבר.

מחיפוש קצר באינטרנט תראה שלשני החברות יש דירוג זהה, ולשניהן יש ביקורות לכאן ולכאן.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

אם היו המון מקרים דומים לא הייתי ישר שואל עם זה מארז MX330:)

כל הסבר מעבר לכך מיותר לגמרי

 

אהבתי את זה שאתה ממשיך להתחכם בפני לקוח לא מרוצה וחושב שכל העניין הזה מצחיק..

מעשה אמיץ הייתי אומר, ועוד כשמדובר ב"פומבי" כמו שאתה קורא לזה :)

בקצב הזה באמת אהפוך את הנושא הזה לנושא מרכזי עליכם..

שכנעת אותי, הנה אחת התמונות מהנזק.. כמו שאתם רואים סביב הבורג יש שבר מעגלי שהאמת? לא הייתי פוסל שזה קרה בחנות.. נראה כמו הברגה חזקה מדי או משהו בסגנון שגרמה לנזק וכנראה שאר הנזק נגרם במשלוח..

 

 

 

Screenshot_6.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של zone glide

 

אהבתי את זה שאתה ממשיך להתחכם בפני לקוח לא מרוצה וחושב שכל העניין הזה מצחיק..

מעשה אמיץ הייתי אומר, ועוד כשמדובר ב"פומבי" כמו שאתה קורא לזה :)

בקצב הזה באמת אהפוך את הנושא הזה לנושא מרכזי עליכם..

שכנעת אותי, הנה אחת התמונות מהנזק.. כמו שאתם רואים סביב הבורג יש שבר מעגלי שהאמת? לא הייתי פוסל שזה קרה בחנות.. נראה כמו הברגה חזקה מדי או משהו בסגנון שגרמה לנזק וכנראה שאר הנזק נגרם במשלוח..

 

 

 

Screenshot_6.png

 

 

מעולה, אני רואה נזק / בעיה שיש בתמונה. 

 

היינו בשחמה מטפלים בזה אם היית מייד פונה עלינו לקבל פתרון

 

בחרת לפנות לחנות כמה חודשים אחרי שקיבלת את המשלוח. 

לקחת החלטה שבאותו רגע זה פחות חשוב לך יש לך דברים חשובים יותר ולחנות אשמה בזה.

 

 

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...