Alexkmr פורסם 2019 במרץ 6 Share פורסם 2019 במרץ 6 קניתי עכבר ב2017 מאמאזון ארהב, נשלח ישירות. העכבר התחיל לעשות בעיות, פניתי במייל למימוש אחריות. הם אישרו RMA, ואז ביקשו כתובת. אחרי שנתתי להם. אמרו שאין אחריות בין לאומית. והם יכולים לשלוח רק לארהב. פעם ראשונה אני נתקל בזה, אני אישית קיבלתי מהם RMA, ואני מכיר עוד רבה סיפורים דומים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2019 במרץ 6 Share פורסם 2019 במרץ 6 תפנה לאמזון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Alexkmr פורסם 2019 במרץ 6 מחבר Share פורסם 2019 במרץ 6 פניתי. קניתי באמאזון COM הם נותנים אחריות רק ל-30 יום. ביקשתי מהם רק לפנות ללוג'יטק אולי זה יעזור. הם אמרו שהם לא יכולים. התקשרתי היום ללוג'יטק, הם אמרו שהם פתחו קריאה במדינה שנותנת שירות לישראל. (הודו. הזוי) לדעתי אני עומד להימרח עוד הרבה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 במרץ 6 Share פורסם 2019 במרץ 6 מה הבעיות, אם אפשר לשאול ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Alexkmr פורסם 2019 במרץ 7 מחבר Share פורסם 2019 במרץ 7 כעיקרון לדעתי אפשר לתקן לבד. הגלגלת לא עובדת טוב, והכפתור של הגלגלת גם לא עובד טוב. אני מפרק את העכבר = מאבד אחריות לכן אני משאיר את זה כאופציה שנייה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Alexkmr פורסם 2019 במרץ 12 מחבר Share פורסם 2019 במרץ 12 אחרי השיחה לארהב העבירו את הפנייה שלי למדינה אחרת, ושלחו לי היום עכבר חדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 במרץ 13 Share פורסם 2019 במרץ 13 וואללה ? יפה. סוף טוב הכל טוב. תודה על העדכון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dima Lebed פורסם 2019 במרץ 27 Share פורסם 2019 במרץ 27 כידוע לי ללוג'יטק מעולם לא היה אחריות בין לאומית כי יש להם יבואן רשמי בארץ אתה יכול לשאול אותם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.