שיטה עבודה חדשה (לפחות בשבילי) של USHOPS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיטה עבודה חדשה (לפחות בשבילי) של USHOPS


Margarita

Recommended Posts

זאת לא פעם ראשונה שאני משתמשת USHOPS, אבל תוצאה שונה. 

ב18 לפברואר קניתי בחנות אמריקאי 2 מוצרים (תכשיטים) על סכום 100$. ב 22 בפברואר חברת USHOPS קיבלה על כתובת שלה אמריקאי את הקניה שלי וחתמה על קבלת החבילה.

אחרי מזה, חברת USHOPS, שקלה ומדדה את גודל של החבילה ורשמה סכום לתשלום בשבילי.

באותו יום (22 בפברואר) שילמתי 151.36 ש"ח, אשר כוללים: שילוח מהיר (4-7 ימי עבודה) של חבילה מארה"ב לישראל, ביטוח של חבילה ומע"מ ישראלי.

לאחר מזה כל התהליכים קפאו וחבילה "נעלמה". חברת USHOPS לא שלחה את החבילה, לא עונה על דואר אלקטרוני ובטלפון כל יום נציגים מבטיחים תשובה על חיפושים "מחר" ולא חוזרים. כבר עברו יותר מ7 ימי עסקים - אני לא קיבלתי לא חבילה, ולא החזר כספי.

לצערי, על פי ההתנהגות של הנציגים (כולל מנהלת שירות לקוחות שירן) הם לא הולכים לפתור את הבעיה.

כמובן, יש לי את כל המסמכים המאשרים את דברי.

אני פתחתי תיק ב PayPal על החזר של 151.36 ש"ח על שירות שהם לא עשו.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוף הסיפור: אחרי פנייתי למועצה הישראלית לצרכנות, "פתאום", באותו יום, חברה UShop הגיעה למסקנה שמוצר נאבד במרכז הלוגיסטי- בארה"ב.
היום קיבלתי את כל הכסף בחזרה (בניכוי עמלות PayPal).
ואני בטוחה, שאם לא הייתי פונה להמועצה ולא הייתי פותחת תיק בPayPal, המיילים שלי לUShop היו ממשיכים להישאר ללא מענה, ובטלפון הם היו ממשיכים לענות "שהם יחזרו עם התשובה".
סך הכל: לא קיבלתי את המוצר שרציתי, ביזבזתי את עצבי, את הזמן וקצת הכסף(עמלות). יותר אני לא אשתמש בחברה UShop

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...