מבקש המלצה לאוזניות לגיימינג אלחוטיות - עמוד 2 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקש המלצה לאוזניות לגיימינג אלחוטיות


--- The King ---

Recommended Posts

ציטוט של Sh_Dor_Lq

האוזניות מגיעות עם DAC שהוא המשדר האלחוטי של האוזניות

בכל אוזניות אלחוטיות יש בפנים DAC מובנה אבל המשדר האלחוטי לא יכול להיות ה-DAC כי השידור הוא אות דיגיטלי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של --- The King ---

1. תודה.

2. קצת הרמת לי להנחתה. בדקתי הרגע את הפרש המחירים בין ה- arctis pro החוטיות לבין ה- arctis pro wireless. החוטיות עולות 750 בערך, האלחוטיות 1500 בערך. ז"א הפיצ'ר הזה עולה בערך 750 ש"ח שזה כפול ממחירה המקורי של האוזניה. 

משמע, בתקציב שלי (700), אם ארכוש אוזניות אלחוטיות, הן יהיו שוות ערך לאוזניות חוטיות שעולות 350. לפי דעתי זה מוגזם. עדיף להשקיע בפרמטרים אחרים מבחינתי אם הפיצ'ר הזה כלכך יקר.

ההשוואה שלך אינה נכונה. הדגם החוטי ל arctis pro wireless הוא לא arctis 7. אתה צריך להשוות עם arctis pro + gamedac. ההפרש בניהם במחיר הוא 400₪. כשה gamedac עולה 1100₪ וה wireless עולה 1500₪ כמו שציינת.

 

ציטוט של etal

בכל אוזניות אלחוטיות יש בפנים DAC מובנה אבל המשדר האלחוטי לא יכול להיות ה-DAC כי השידור הוא אות דיגיטלי

אז מהשדר משמש "ככרטיס קול" בלבד? בכל זאת הוא מתחבר למחשב בUSB בלבד והגדרות האודיו מתבצעות בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלוטות' זה משדר. 

 

דאק הוא לא משדר אלא ממיר. מכוון שהדרייברים של האוזניות או לצורך העניין הם אנלוגיים, הם זקוקום ל-DAC, ( שזה קיצור של Digital-Analog converter) על מנת להמיר את האותות הדיגיטליים לגל אנלוגי. 

 

כמו שנאמר כמובן שלכל אוזניה אלחוטית ישנו דאק מובנה, וגם מגבר מובנה אגב, אך במידה והאוזניה יכולה לעבוד במצב פסיבי עם כבל ניתן להשתמש בדאק ומגבר המובנה במחשב, נגן, , סלולרי וכ'. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב "אוזניית הגיימינג" הטובה בעולם כנראה היא דווקא אוזניית בלוטות, המוביוס של אודיזי, גדושה בפיצ'רים מועילים לגיימינג שהחשוב מהם הוא תיקון מיקום הסאונד בזמן משחק. 

 

היום עם כל המסכים האולטרה רחבים \מעוקלים וסראונד יש לאוזניות בעיה בסיסית, שהראש זז האוזניות גם זזות, והסנטר אימג' זז לאן שהראש זז, מה שאומר שאם הראש נוטה שמאלה לדוגמה ורעש כלשהוא מגיע מהאמצע אז תשמעו את הרעש במיקום שגוי. פה נכנס הפיצ'ר של ה-head correction, כך שברגע שהראש נוטה לשמאל או לימין עדיין תשמעו את הסאונד בדיוק מהיכן שהוא מגיע באמת. 

 

אופציה נוספת היא לעשות שימוש ברמקולים כמובן, שאינם תלויים בתזוזת הראש. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...