מעוניין להשאר עם build מסוים של חלונות 10 ושהמערכת לא תתעדכן לbuild חדש יותר - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין להשאר עם build מסוים של חלונות 10 ושהמערכת לא תתעדכן לbuild חדש יותר


nissim tr

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום הנכבדים,

 

כמאמר השיר הידוע, הסיפור שלי הוא קצת מוזר.

לאחר חקירה שערכתי, מסתבר כי הbuilds החדשים של 10 אינם יציבים עם כרטיס הקול המקצועי שלי שמחובר בfirewire.

כשכרטיס הקול מחובר ואני עובד עם הbuild העדכני ביותר אני זוכה בלפחות blue screen אחד ביום ובנסיבות מסוימות הרבה יותר מזה.

למזלי היה לי שעליו מותקן build ישן, אאל"ט 1703, שפשוט ישב בצד. חיברתי אותו ואכן המערכת יציבה, ללא בעיות. מאחר וכרטיס קול מקביל לשלי בחיבור עולה כ7000 שקלים, אני מעוניין פשוט להשאר עם הbuild הישן.

אם אתעדכן, אני כבר אהיה בצרות כי אין לי עוד התקנה כזו. מה שעשיתי בינתיים זה לבטל את הservice של update ב-gpedit לפי מדריך שמצא online,

השאלה היא אם זה יהיה מספיק טוב במקרה שלי..

 

תודה מראש לעונים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המממ

במקרה של 10 קשה להתנבא.

בכל מקרה, לא הייתי סומך על כך 

שלא יתבצע עדכון לבילד אחר.

אולי פעם פעמיים ישאלו אותך, אבל אח"כ

זה עלול להיות מותקן על אפך וחמתך.

 

הדבר הנכון לעשות לדעתי, זה לעשות אימאג'

לגירסת החלונות היציבה  ובמקביל לנקיטת

צעדי מנע דוגמת אלה שעשית ושבטח יציעו

לך בהמשך, במקרה של קרות "אסון" פשוט

לשפוך את האימאג' ולחזור לגירסה היציבה

ברבע שעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול כל מה שצריך זה זה:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU]
NoAutoUpdate"=dword:00000001"

ועכשיו שאלת קיטבג:

כמה מהעצות האלה עובדות בWin10 Home? :biglaugh:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, תודה לכולם, בינתיים השתמשתי במספר מהשיטות שהמלצתם עליהן, והמערכת "מתנהגת יפה", כלומר, למרות שהBUILD ישן לא היה נסיון אפילו להציע עדכון. בנוגע לגיבוי "און-ליין" לדעתי אין לי צורך כי הסכנה היא לא לנתונים שיושבים על המחשב. כן אדאג לארגן חצי טרה לצורך שמירת אימג' "טוב" (יש! תירוץ לקנות עוד קשיח חיצוני!) לדעתי זה רעיון טוב מאוד. מקסימום אם אתקין עוד תוכנות אעדכן את האימג' כך שלא יהיו לי הרבה התקנות במידה ואאלץ להשתמש בו.

בנוגע לאנשים שזה מטריד אותם - לדעתי זו חוצפה גדולה לקלקל את המחשב של כל מי שיש לו חומרה מסויימת שרשמית - נתמכת, ושהתשובה היא "firewire מת, תקנה כרטיס חדש ב7000 ש"ח", כאשר הכרטיס הנוכחי תקין לחלוטין!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Firewire באמת מת, אבל זה לא המוצר היחיד שיש לו בעית בגרסאות החדשות של Win10. מיקרוסופט עשו שינויים מרחיקי לכת בדרישות לדרייברים, וכשיצרן חומרה מסוימת מחליט שהוא לא רוצה להציע מעודכנים לחומרה ישנה (ת'כלס אפשר להבין אותו), אז גם למיקרוסופט אין מה לעשות. זה לא הגיוני מבחינתם לתקוע את כולם מאחור כדי לתמוך בדברים ישנים.

 

הבעיה היחידה בכל הסיפור הזה הוא כמובן עניין העדכונים האוטומטיים בכוח. מכל סיפורי האימה שאנשים אוהבים לספר על Win10 (שרובם הם קשקושים), העדכונים הכפויים הם באמת הדבר היחיד שהוא ברמה של פשע נגד האנושות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא עניין של יצרן שלא רוצה להוציא דרייבר. דרייבר יש, תקין לגמרי ויחסית חדש. הם שברו את המערכת והם לא מתכוונים לתקן אותה. אם מראש היו אומרים לי שאין תמיכה ב10 לא הייתי מתקין. אבל רשמית הכל נתמך, הכל היה בסדר במעל לשנה של שימוש עד שמישהו שבר שם משהו.
זה לא שיש לי מוצר ב10 שקלים שמתחבר בRS232 שאני יכול להעיף מהחלון ולקנות אחד אחר עם חיבור . דרך אגב RS232 שזה תקן משנת 1960 עובד כמו גדול בחלונות 10.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה 2 סנט שלי במישור הפילוסופי ( למרות של - QttP יש הגדרה אחרת לזה  :D) -

בכל תהליך של קידמה / להבדיל, מלחמה / מהפיכה - מסתכלים קדימה.

כן, הכלל "זוכר" את הקורבנות בדרך, אבל בזה זה נגמר.

 

עם כל הצער, לא סופרים את כל אלה שנשארו עם חומרה לא מתפקדת

או תוכנות שהתפוגגו להן לבלי שוב. אלה "מכות קלות בכנף", שאף אחד

לא מתרגש מהן, חוץ מאלה שנפגעים, אבל מי סופר אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nissim tr

זה לא עניין של יצרן שלא רוצה להוציא דרייבר. דרייבר יש, תקין לגמרי ויחסית חדש. הם שברו את המערכת והם לא מתכוונים לתקן אותה. אם מראש היו אומרים לי שאין תמיכה ב10 לא הייתי מתקין. אבל רשמית הכל נתמך, הכל היה בסדר במעל לשנה של שימוש עד שמישהו שבר שם משהו.
זה לא שיש לי מוצר ב10 שקלים שמתחבר בRS232 שאני יכול להעיף מהחלון ולקנות אחד אחר עם חיבור USB. דרך אגב RS232 שזה תקן משנת 1960 עובד כמו גדול בחלונות 10.

מרבית הסיכויים שהblue screen שאתה מקבל נובע מהדרייבר שלך. כלומר הוא לא בדיוק "תקין לגמרי". הסיבה שזה עבד לפני כן ועכשיו לא היא כי הידקו את הדרישות מהדרייברים בגרסאות האחרונות של Win10.

 

מה שאתה צריך להבין הוא שכל גרסה של Win10 היא כמעט כמו חדשה. "תמיכה בWin10" זה לא אותו דבר כמו "תמיכה בWin10 1709" או גרסה אחרת לצורך העניין. כן, זה מאוד מבלבל, אבל זה מה יש.

 

לפני כל עדכון גדול מנסה לעבור על רשימת התקני החומרה שצפויות להם בעיות (למשל כי הדרייבר לא יעמוד בדרישות החדשות, או, מה שקורה לעיתים רחוקות יותר, כי החליטו לבטל פיצ'רים ישנים), ולתת אזהרה / למנוע עדכון במחשבים שבהם מותקנת חומרה כזו. כמו שאתה מבין, כשיש אלפים אם לא עשרות אלפים של התקני חומרה אפשריים בשוק, לפעמים מפספסים.

 

מה שמחזיר אותנו לנקודה שאני כל הזמן טוען ואמשיך לטעון (לפחות עד שיימצא האדם במיקרוסופט האחראי למדיניות הזו וידחפו לו דיסק צרוב של 95 לגרון עד שייחנק) - הבעיה האמיתי היחידה בכל הסיפור הזה ובעוד אלפי סיפורים דומים - היא העדכון הכפוי של מערכת ההפעלה שלך, שבתקווה תצליח למנוע מכאן ואילך. :) 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה העיקרית היא שמיקרוסופט לא תומכים אחורה בBUILDים. אם כשקנית 7 ידעת שיש לך תמיכה אבטחתית בלי שינויי תוכנה גדולים ל10-15 שנה הקרובים, ב10 כבר תוך חצי שנה הכל יכול להתהפך ואין לך מה לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...