עזרה מערכת קולנוע או שקוע תקרה - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה מערכת קולנוע או שקוע תקרה


David23

Recommended Posts

שלום אני מתלבט בין שתי אופציות , השימוש זה ומוזיקה ,התקציב עד 5k יחובר לטלווזיה lgc8 מקור שמע יהיה סטרימר/ממיר יס או הוט 

חשבתי על שתי שקועים בתקרה בגודל 8 אינץ וסאב ומגבר או מערכת 5.1 של מורל שתתלה בתקרה ומגבר .

אשמח להמלצה לדגמים או לאיזה כיוון ללכת תודה   

בתמונה זה הסלון כולל המידות ומיקום הרמקולים השקועים 

IMG_8827.PNG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ממש לא לעניין למקם את הרמקולים העיקריים של המערכת מעל הראש של הצופים, בקולנוע ביתי הקול אמור להגיע מכיוון המסך לא מהשמיים.

רמקולי תקרה טובים בעיקר למי שרוצה לפזר מוזיקת רקע ברחבי הבית, בקולנוע ביתי משיקולי מקום ואסתטיקה אפשר להשתמש בהם גם כתחליף לרמקולים האחוריים שהם פחות חשובים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי , השאלה אז אם להוסיף עוד שתי שקועים מקדימה ישפר את עניין או ללכת על הסט של מורל sp1 עם סאב הרוב של העיסוק זה לראות יום יום טלווזיה אבל עדין שיהיה גם חוויה בזמן שרואים סרט 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם רוב התוכן הולך להיות , זה אומר שרוב התוכן הוא דו-ערוצי. עם איכות קול סטריאופונית בשידורי HD של ימינו, הייתי לוקח סטריאו בסכום הזה. עם זאת, והיה וצליל היקפי חשוב לך - ואכן אתה צופה בסרטים שיש להם פס-קול רב ערוצי - אז תקנה מערכת רב ערוצית.

 

כתוב מאיזה אזור אתה ואתן לך המלצות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רמקולים טובים, רק שהם לבד מחסלים את כל התקציב, לא? אם זה קומבו שנמכר עם המגבר בסכום הזה, לך על זה. אחרת, קח רסיבר של דנון\אונקיו\מאראנץ.

 

אם התקציב בכל זאת רק עד 5K, כדאי לקחת את http://www.audiophile.co.il/product/351a/ יחד עם http://www.audiophile.co.il/product/sx-60/

 

אם אתה נמתח בתקציב, אז את אותו מגבר עם רמקולים יקרים יותר של קיימברידג' אודיו או מורדאונט שורט (אותה חברה בעצם, כך שיש סינרגיה טובה בין הרכיבים). שים לב שלמגבר כניסת - דגם בלי כניסה זו זול ב-500 ש"ח. תקנה אותו רק אם תוכל לחבר ב- וזה מומלץ כי בחיבור אנאלוגי מסטרימר\ממיר HD\טלויזיה איכות הצליל של המערכת לא תמוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלוי עד כמה אתה רוצה למצות את הרמקולים. אם אתה יכול להוסיף לדנון\אונקיו\מאראנץ מה טוב. אם אתה יכול למכור את הפיוניר, להוסיף ולקנות את http://www.audiophile.co.il/product/רסיבר-קולנוע-ביתי-cambridge-audio-351r/ אז בכלל טוב. שים לב שזה רסיבר ישן יחסית מבחינה טכנולוגית, אבל הוא יעשה טוב לרמקולים שלך. אישית, זה מה שהייתי קונה להם, אבל סדר העדיפויות שלי כנראה שונה משלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...