אחריות על עכבר ksp - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אחריות על עכבר ksp


zone glide

Recommended Posts

מסרתי לקיאספי לפני כשבוע עכבר שרכשתי מהם g102 לצורך מימוש אחריות.. על פניו העכבר רק בן כמה חודשים..

העכבר הוא של אחי והוא התלונן על בעיות שלפעמים העכבר היה נתקע לו באמצע משחק ולפעמים היה צריך לחבר אותו מחדש..

זו לא בעיה שמופיעה ישר כשמשתמשים בו אלא לוקח זמן להתקל בה.. אחרי זה חיברתי אותו אצלי וגם זה קרה..

 

העניין עכשיו שמסרתי אותו לקיאספי הם אומרים שהוא תקין ובדקו אותו במשך יום עבודה שלם ואמרתי להם שזה לא משהו שקורה ישר..

על פניו נראה שאני לא אקבל עכבר חדש..

 

מה נכון לעשות? להתווכח איתם בעניין?

או שזה מוצדק? בינתיים הציעו לי שהוא יישאר אצלהם עוד יומיים..

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ממש לא קשור..

באמצע משחק קורה שפתאום העכבר מפסיק לתפקד ואז כשמזיזים אותו שוב הוא חוזר לתפקד..

וגם קרו כמה פעמים שהוא הפסיק לעבוד והיה צריך לחבר אותו מחדש..

 

זו בעיה שלוקח לה זמן להופיע.. מה אני אמור להגיד להם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

שמע, מנסיון שלי עם KSP, הם לא באמת בודקים שום דבר. לפני כמה שנים רכשתי מהם מסך שמההתחלה הגיע עם לוח בקרה פגום מה שגרם לו לכבות את עצמו באמצע משחקים באורן אקראי לגמרי...

הם לקחו אותו לשבוע, חיברו אותו לחשמל על איזה מדף(בלי לחבר אפילו למחשב) והוא פשוט עמד שם בלי שאף אחד נגע בו. ראיתי את זה בעצמי כשבאתי לשם לשאול אם הם מצאו את הבעיה, המסך פשוט עמד באותו מקום בדיוק איפה שהם שמו אותו מהיום הראשון, והם טענו שהם השתמשו בו יום יום.

 

הלכתי עם המסך ליבואן רישמי ובאותו יום תיקנו לי אותו והוא עובד עד עכשיו.

 

שורה תחתונה - אל תסמוך על KSP שבאמת יחפשו תקלות. הם אפילו לא מנסים. אם יש חנות או מעבדה של יבואן רשמי עדיף שתיקח את העכבר ישר לשם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...