yonatan.mendelson פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 ב-AMD הצליחו ליצור דגמים מרשימים ומתקדמים בהחלט ביחס לכל הקודמים להם - ובו בעת גם מאכזבים לכתבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ea80 פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 חחח כותרת חזקה ביותר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheHwGeek פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 AMD הודיע שהכרטיס הולך להיתמך ע"י הדרייברים בגירסת Radeon™ Pro שלה, כמו הווגה פרונטייר כניראה שעולה 1500$!, לדעתי הכרטיס הזה הופך למציאה מאז ההכרזה שהעלות את יחס FP64 ל1:4, ביצועי הCOMPUTE/RESEARCH והמחיר רק הולך לעלות. וזה עוד מבלי להזכיר את המיינרים שכבר קונים ומפרסמים תוצאות ועובדים על תכונות לניצול יעיל יותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אורח YoniSh פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 המספרים לא ממש מסתדרים, ירידה של 6% ביחידות העיבוד ועליה של 13% בתדר ו-30%-40% יותר ביצועים? בכל מקרה נראה שקיבלנו כאן 1080TI באיחור של שנתיים ובאותו מחיר.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yonatan.mendelson פורסם 2019 בפברואר 11 מחבר Share פורסם 2019 בפברואר 11 בביקורות השונות ניכר כי לפחות בחלק מהמבחנים (משחקים וגם יישומי יצירה ועיבוד) הזכרון הגראפי המוגדל עם רוחב הפס המוגדל תורמים משמעותית - וכמו כן תדרים "על הנייר" הם דבר אחד, אבל בפועל מידת החום בליבה משפיעה על התדר האפקטיבי לאורך זמן, וכאן כנראה שהתדר ב-Radeon VII תחת מעמסה נשמר על רמה גבוהה מ-13 אחוזים ביחס ל-Radeon RX Vega 64, וגם זה תורם לקפיצה הגדולה בביצועים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheHwGeek פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 הינה ביקורת על ביצועי הFP: https://techgage.com/article/testing-amd-radeon-vii-double-precision-scientific-and-financial-performance/ ולגבי פתיחת אפשרויות מיתקדמות עם Radeon PRO: https://www.techpowerup.com/252475/amd-to-unlock-professional-features-for-radeon-vii-to-blunt-rtx-2080s-ray-tracing-edge קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1stcowgirl פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 כמובן. להתמך בקצבת נכות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1stcowgirl פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 אם מדברים על מחיר וכסף אז הכרטיס הזה הוא נזק יותר מתועלת כשמדובר במשתמש ביתי ... ממוצע. אולי סטודנטים, הנדסאים ושאר מיני סימולציונרים ירוויח לא מעט מהכרטיס הזה וה DPFP64 הסקסי שלו, אבל הגיימרים ישלמו על הכרטיס הזה הון תועפות במהלך שנה. 700$ + 200$-מינימום (על חשמל שנתי 6 שעות גייים ביום) = 900$. _ (אם לא יותר) עדיף כבר 2080 ואם יש כסף אז TI קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheHwGeek פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 200$ בשנה על הפרש הW בינו לבין 2080? משהו בחשבון שלך היתפספס. בשביל להקל עליך, לפי ANAND בעת מישחק ההפרש בוואטים בינן הVII ל2080 הינו כ40W, נכפיל ב6 שעות ביום *3650 לימות השנה. מחיר לKW/H הינו כ47 אגורות, עכישיו איפה זה ואיפה 200$? למישתמש ביטי זה לא רללונטי, אם כבר כמות הפעמים שמפעילים קומקום או דוד חשמל יותר משמעותי. וזה מבלי לדבר על שבדריברים החדשם לווגה יש אפשות לUV מבלי ליפגוע בביצועים ומי שהצליח כבר ליבדוק ראה של2080 לא נישאר יתרון בנושא, אז את עניין החשמל אפשר לבטל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omertgm פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 AMD הוציא עוד כרטיס חישוביות מקצועי וארזה אותו כאילו למשחקים. המחיר המשוגע לגמרי ירחיק את קהל היעד המוצהר באופן טבעי. נסיון תעלול שיווק של AMD ותו לא. הלאה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אורח NONAME פורסם 2019 בפברואר 11 Share פורסם 2019 בפברואר 11 את מובטלת כל חייך שאת משחקת 6 שעות ביום גיימינג? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheHwGeek פורסם 2019 בפברואר 13 Share פורסם 2019 בפברואר 13 אשמח אם תוכלו להסביר לי על מה המהומה מהבוקר? כולם מפרסמים את זה, איזה פאצ' הצליח לעשות את השינוי הדראסטי? והאם זה יכול לבוא גם לדררייברים בWIN? https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=RadeonSI-Prim-Culling-Async-Com קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omertgm פורסם 2019 בפברואר 13 Share פורסם 2019 בפברואר 13 אלו מדידות מתוכנות עבודה מקצועיות, שימוש ב-async compute דבר שכרטיסי AMD מצטיינים בו כמו שהראו במשחק ashes of singularity (שידוע בתור בנצ'מרק אידיאלי שנתפר עבור כרטיסי AMD). זה עבור חלונות. השאלה עד כמה זה רלוונטי בכלליות למשחקים אם בכלל. לא ברור מהגרף האם הפאצ' הופעל ונבדק על כרטיסי NV שגם יודעים לבצע async compute. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheHwGeek פורסם 2019 בפברואר 13 Share פורסם 2019 בפברואר 13 זה מה שהסבירו לי: Basically... if a 3d object isnt facing the camera view, it should be excluded from the rendering. That method is called "culling". Marek Olšák probably programmed a way how to do this in Linux Radeon driver for OpenGL, while its done via Async Compute. Before the whole process was done on CPU. The answer is "yes but"... In Windows environment we are mostly using DirectX. Even Vulkan isnt used as much as we expected, and OpenGL was in state of stagnation for some time. The results were so far done only in a specific benchmarking software in Linux. If an engine is doing culling properly, it already has at least some of the benefits. Doing it on hardware level and throught driver and API will be always more effective. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ea80 פורסם 2019 בפברואר 14 Share פורסם 2019 בפברואר 14 ציטוט של TheHwGeek אשמח אם תוכלו להסביר לי על מה המהומה מהבוקר? כולם מפרסמים את זה, איזה פאצ' הצליח לעשות את השינוי הדראסטי? והאם זה יכול לבוא גם לדררייברים בWIN? https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=RadeonSI-Prim-Culling-Async-Com ואו!!! לפני שבוע רכשתי 1080TI במקום הוגה 56 ועכשיו זה ...צריך לחכות קצת לראות מה זה יעשה אחרי בדיקה של העידכון במשחקים והאם זה יהיה באמת תקף גם לוינדוס...אני הולך להעביר את זה לכמה סטרימרים נראה מה תיהיה דעתם על זה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.