מה דעתכם על הווידאו הזה בעד לינקוס כולל הפרסומת בסוף? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה דעתכם על הווידאו הזה בעד לינקוס כולל הפרסומת בסוף?


רון88

Recommended Posts

לינקוס? אני אוהב מאוד לינקוס. אפילו יותר מקוסקוס. בהתחלה התכוונתי רק לומר לך את זה, אבל נראה שאתה רוצה לקבל תשובה לגבי הוידאו עצמו, אז אפילו השקעתי (בזבזתי) 8 דקות מזמני, וצפיתי. עכשיו אבזבז (אשקיע) עוד כמה כדי לכתוב את התגובה.

 

שורה תחתונה: הבחור מטומטם. דביל. אידיוט. גרופי (אולי אפילו לינקוס) מסריח וטיפש שאין לו מושג בשום דבר. כל הטיעונים שלו מפגרים אחד-אחד גם כשהם לא שקריים מלכתחילה (ולרוב הם כן).

 

ולפני שמישהו יקפוץ ויאשים אותי בזה שאני גרופי מטומטם (כמו שקורה כל פעם בדיונים כאלה), אז אגיד רק - שאני לא. גרופים מטומטמים של שלא ראו (אפילו לא לינקוס) בחיים שלהם מעצבנים אותי לא פחות מהאידיוט הזה. פשוט הם לא היו בוידאו אז אין לי מה לומר עליהם כרגע.

 

קצת עליי: מי שמספיק ותיק בפורום כדי לזכור אותי בשנים שהייתי יותר פעיל פה כנראה יודע שיש לי קצת הבנה בשימוש במחשב האישי, ברמה של power user. מעבר לכך, אני גם מהנדס תוכנה. בחיי יצא לי לפתח גם לווינדוס וגם ללינוקס, ואפילו . אז מתוקף נסיוני יצא לי להכיר את שתי מערכות ההפעלה על שלל גרסאותיהן הן מצד המשתמש והן מצד המפתח.

 

המסקנה שלי היא פשוטה ומשעממת: לכל אחת יש יתרונות וחסרונות. זה לא "אותו חרא", אלא יותר "תבחר איזה חרא אתה מעדיף, אבל תהיה בטוח שחרא תקבל גם תקבל".

 

מה אני עושה אישית? בעבודה אני משתמש במה שצריך. בבית אני משתמש רק בווינדוס. זה עניין של הרגל, זה מספיק נוח לי, ואני מספיק power user כדי לדעת איך להתמודד עם כל מה שצריך. אם הייתי מרגיש שחסר לי משהו, או שמשהו לא עובד כמו שאני רוצה, אולי הייתי מחפש משהו אחר, אבל כל עוד זה לא המצב - לא רואה טעם לשנות.

 

להגיב נקודה-נקודה לכל מה שהוא אמר זה יותר מידי בזבוז זמן בשבילי. אם יש משהו ספיציפי שאתה רוצה חוות דעת עליו, שאל. כדאי גם שתסביר לפני כן מה הרקע לשאלה, ולמה בכלל התעניינת. אתה מחפש פתרון לבעיה מסוימת? אתה חושב לשנות את האופן שבו אתה עושה דברים? מאיזו סיבה? וכו"ב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...