נשארים מאחור? סמסונג תציע טעינת 15 וואט בלבד במכשירי ה-Galaxy S10 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נשארים מאחור? סמסונג תציע טעינת 15 וואט בלבד במכשירי ה-Galaxy S10


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אורח מישהו

אם זה קצב הטעינה של הגלקסי הוא המינוס במכשיר כנראה שמצבם באמת טוב. יש לי נוט בן שנה וחצי, עדיין מחזיקה מעולה ונטען מספיק מהר, גם באלחוטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכל לפרט מה זה אומר "נטען מספיק מהר" כאילו, טעינה זה משהו סובייקטיבי אישי שלך? יש לך מטען 15 וואט בזרם מסויים ומתח מסויים, הוא יטען את המכשיר שלך כשהוא כבוי בזמן מסויים, נקודה. טיפ נוסף לחיים, טען את המכשיר שלך באופן תדיר יותר ואם מתאפשר, אל תרד לאחוזים נמוכים מאוד. למה? ברגע שאתה מחכה להגיע ל 5-10 אחוז ואז טוען, אתה למעשה יוצר מחזור טעינה שלם. אם תטען את המכשיר שלך ב 75% או ב 50%, אתה תקצר את כמות מחזורי הטעינה שלך בחצי ואף יותר בהתאם לכמה שתטען. לכן בסופי השבוע, אין שום מניעה שתרכוש כבל איכותי (מבית ANKER) ותשאיר טעון במטען ותעבוד עם המכשיר לצידך בשולחן, אם אתה יושב על המחשב. חשוב שתקרא קצת על ליתיום וכיצד הן פועלות ומתי זה נחשב מחזור טעינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. הייתי שמח לדעת מה אומר המשפט בכותרת הפתיחה: "עם שבבי ה- 9820 שמתקרבים לרף הביצועים המאתגר אותו הציבה לנו בדור החדש שלה"? כאשר ה 9820 בקושי עומד בקו אחד עם 855 וכאשר שבב ה A12 של מוציא ניקוד הגבוה ב 38%-40% מ 855 ומ 9820? יש מבחני בדיקה כבר ל 9820 באתרים סיניים. 2. זה אומר שעבור הכותב, כמעט 40% זה התקרבות לדור החדש של מבחינת ביצועי בודדת? 3. גם ביצועי מולטי - ה A12 עם פחות ליבות מוציא ניקוד גבוה יותר (אך ממש ממש לא בהרבה) מה 855 וגם מה 9820. 4. אם החליטו להשאר עם טעינה של 15 וואט, זה אומר מספר דברים: א. השבב החדש 9820 לא יתמוך בטעינה מהירה יותר - מה שלא נכון, השבב כן תומך בזה ב. יש התנגשות שכן, ה 855 כן תומך בטעינה מהירה (QUICK CHARGE) ג. סוג הסוללה שבה בחרה, לא תואם את מה שבדיקות המעבדה שלהם מראות, מה שאומר עוד דבר מדאיג בכך שאם יצרניות אחרות משחקות ב "אש" עם טעינה מהירה הרבה יותר, מה זה אומר על נפיצות או נזק לסוללות שלהן? ד. לידע כללי, טעינה אולטרה מהירה כדוגמאת Oppo’s VOOC, יש שם טריק מאוד פשוט חברים, תצורת הסוללה למעשה בנויה מ 2 . לכן, טעינת ה 10V/5A שלהם מחולקת בין 2 מבנים פנימיים ולמעשה המבנה הפנימי יוצר 2 סוללות כך שכל מקבלת עד 2.5A טעינה. כן, מבאס לגלות את זה אבל זה לא משנה, משנה יישום הטכנולוגיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרפת לנקודה הראשונה שהעלה החבר NONAME. _ (ועזבו את הכותב, אתם לא מצפים ממנו לנתח כל מילה שנכתבה מהמערב / מזרח. הוא מביא ידיעות כמות שהן! על הסיקורים שלו והכתבות שלו שהוא והצוות עורכים וכותבים אתם לא מתלוננים כי העבודה די טובה ולא חוטאת למציאות, אז גלו טיפה אנטילגנציה.... אלו ידיעות מעבר לים ורוב המילים אולי נערכו ע"י הכותב אבל ממש לא נכתבו על ידו והן בטח לא משקפות את דעתו.) אז אני כן מזדהה עם הנקודה הראשונה ושואלת מדוע להם יש SNAP-D ולנו יש את "שמשון-Exynos"? הרי ההבדל בינהם הוא לא רק ב5G. יש הבדלים בביצועים. אז מישהו יודע למה אנחנו מקבלים משהו שהוא פחות איכותי (ופחות חסכוני צריך לציין לפי דעתי)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח לירון

קודם כל, כל מה שקראתי מעלי טעות גמורה. לפחות מבחינת מבחן grekbench אקסינוס 9820 עוצמתי הרבה יותר מסנאפדראגון 855 ומשתווה ל-A11. המעבדים של יותר חסכוניים משל . אקסינוס 9820: ציון חד ליבתי: 4300 ציון רב-ליבתי: 9500 סנאפדראגון 855: ציון חד ליבתי: 3400 ציון רב ליבתי: 10000 כאשר ציוני A11 דומים לציוני אקסינוס 9820. אני לא מדבר על A12, כי אנחנו עדיין לא שם. דבר שני: יש לי השערה בלתי מבוססת שהטענה מהירה תגיע לנוט 10, קראתי כתבה מסוימת שהראתה מטען חדש של בהספק של 21.5W, ההשערה שלי שבמידה ואותו מטען שראיתי איננו זיוף ולא מיועד לטאבלט או מכשיר אחר, ובמידה וההטענה ב-S10 תמשיך לעמוד על 15W(וכל הנתונים של ה-FCC מעידים שכן) אז השיפור יגיע בסדרת הנוט. דבר שלישי: מכשירי מסופקים עם מעבדי . וכך זה בכל העולם, למעט במקומות שבהם יש אילוץ חוקי שמונע מסמסונג להשתמש במעבדיה. מקום אחד כזה הוא ארה"ב, שם יש איסור לחברות להשתמש בשירותי סלולאר, למעט . עניין שקשור לפטנטים של החברה. אחזור שוב: כל עוד אין אילוץ חוקי שמונע מסמסונג להשתמש במעבדיה, סמסונג תשתמש במעבדיה. עוצמת העיבוד הכללי שלהם גדולה יותר והם יותר חסכוניים. (אם זאת עוצמת העיבוד הגרפי בדורות הקודמים נטו לטובת קוואלקום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ביזיון. מכשירים יקרים, בלי סיבה אמיתית. בישראל מוכרים את המעבדים הזולים של מייצור עצמי. אפילו הנחה לא נותנים לרוכשים הישראלים. עם טכנולוגיות בקנה כמו גריפן ועוד, מדוע עדיין צריך להשתמש בליתיום? מדוע הטעינה כל כך איטית? והטלפון יקר בלי סיבה אמיתית עם מסכים קעורים שמעוותים את התמונה. לכו הביתה , תעשו שעורי בית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...