כרטיסי זכרון מהירים במיוחד במחיר נהדר, עכשיו באמאזון - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיסי זכרון מהירים במיוחד במחיר נהדר, עכשיו באמאזון


yonatan.mendelson

Recommended Posts

כרטיס ה-Sandisk בנפח 128GB עולה 117 שקל כולל משלוח באיביי. שזה קצת יותר זול. אבל ה 256 בהחלט יותר זול באמזון. https://www.ebay.com/itm/SanDisk-Ultra-A1-256GB-128GB-64GB-32GB-16GB-micro-SD-SDHC-SDXC-Card-Lot-100MB-s/273501635498?hash=item3fadf7c3aa:m:m3EM7d7ehyOHPVOMWmoOhvw:rk:1:pf:1&frcectupt=true

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזכות הפרסום שלכם הזמנתי כרטיס של 128 gb ב33 דולר שזה 120 ₪ בערך וזה תאמת אחלה מחיר בבאג מוכרים את ה64 gb ב 220 ₪ שזה הרבה יותר יקר..... אז תעשו חושבים ותקנו כי זה באמת אחלנ מחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח נותן בעצה

דווקא הייתי נזהר לקנות את הכרטיס שכן יש מספר תלונות שאיכשהו מוכרים מזוייפים. אחד מראה מקורי לעומת אלה של . אחרים אומרים שהמהירויות לא מתקרבות אפילו למוצהר. ולחלק הכרטיס מת תוך זמן קצר עד כמה חודשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מתחיל מכך שאתה קונה לא חכם כל כך והסיבה לכך שמגיע לך להיעקץ על ידי היא בכך שאתה עוד מעיז להמליץ לאנשים על כרטיס בתקן A1 לעומת כרטיס חדיש A2 בתקן שונה ומהיר הרבה יותר. אני מניח שאדם שכמוך שלא קורא או מבין במפרט הטכני, הופך למומחה המלצות רכישה מאתרים קקיוניים כאלו ואחרים? 1. אתה ממליץ לרכוש מ שסיכויי הזיופים גבוהים לעומת מקום מוגן, עם אחריות כמו AMAZON? אין שום היגיון. 2. מהירות המשלוח מאמאזון שתגיע בתוך פחות משבוע לעומת זמן רב יותר מ , הופכת את הרכישה ב לשטות גמורה. 3. לא מבין את הקהל הזה כשיש לו מוצר כלשהו ב , קונים ב 3 שקלים פחות ב ואז מחכים שבועות, פריטים מזוייפים ואחר כך לך תתכתב עם המוכר. 4. באמאזון בתלונה הראשונה או שתזוכה או שתקבל חדש כנגד החלפה, שולחים לך חדש ואת שלך? תשלח בזמנך הפנוי ועוד תקבל זיכוי על המשלוח, רוב הפעמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכל להסביר מה הקשר בין מה שמוצע בכתבה לבין מה שאתה ממליץ לרכוש? 1. הכרטיס שאתה ממליץ בכלל לא כרטיס בתקן A2, האם אתה יודע מהו תקן A2? הינה קישור להחכים קצת: https://www.sdcard.org/developers/overview/application/index.html 2. הכרטיס שלך עולה 62 דולר, מה הקשר גם כאן? אנחנו מדבר על כרטיס 128GB בתקן A2 שטוחן את הישבן לכרטיס שהמלצת כאן (הכרטיס שהמלצת עליו יהיה איטי בסמארטפון לידיעתך) לעומת כרטיס רגיל שאתה ממליץ עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי נזהר מלפזר עצות והמלצות קיקיוניות ובתור קורא, הייתי נזהר עוד יותר מלקבל המלצות מאנשים כמוך. 1. מגובה באחריות, שירות לקוחות הטוב ביותר בעולם - לידע כללי. 2. אני רוכש באמאזון כבר 8 שנים רציפות. 3. גם אם במקרה כלשהו או בצורה כלשהי, קיבלת מוצר כזה או אחר, מזוייף או לא, בעייתי או לא ויש מקרים, זה קורה... אריזה פחות טובה או כל מיני שטויות של אז אתה יוצר קשר עם שירות הלקוחות ושם הם או שיזכו אותך, או שתקבל החלפה כנגד החזרה ולעיתים גם תקבל כסף על המשלוח חזרה. 4. כל עוד תקפיד לרכוש דרך מכירה של , אין שום חשש לשום זיוף, שטות גמורה לחלוטין. 5. "אחרים אומרים שהמהירויות לא מתקרבות אפילו למוצהר" - תודה שעדכנת אותנו שיש איזשהו אנשים שאומרים שכרטיס A2 תקני רשמי לא מגיע למהירויות מוצהרות... נו באמת. כל רוכש שבודק לי כרטיסי עם התקנים של USB 2 או התקנים כאלו ואחרים או על דיסקים קשיחים, אומר לי שהמהירויות לא תואמות... כשלמעשה לחלקם היה HDD במקום , קורא כרטיסים נחות ובעיות רבות אחרות בבדיקות שלהם. תעשה טובה, אל תמליץ לאנושות ועוד יותר, אל תעשה "העבר" בוואטסאפ או בפייסוש שטויות שאחרים אומרים. אמרו משהו? כנס לגוגל או תתחיל לבדוק, אתה מאלו שמעביר את מה ששמע מהחריץ של הישבן שלו לאחרים דרך הפה? אתה יודע... בדרך זה כבר טלפון מקולקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח נותן בעצה

1-3 בסדר גם אני כמה שנים רוכש שם כמה שנים ו? סעיפים של התחכמות עשה טובה לעצמך תדלג עליהם. 4-לא בהכרח. עובדה שנדובר על ביקורות שקנו באמזון ולא שמועות, חכמולוג. למה שעוד אכנס אחר כך לגוגל כשמדובר ספציפית על כמה ביקורות מהקניות שנעשו דרך אמזון?! 5- אהה רגע, אתה בטח בדקת אחד אחד את האנשים שהתלוננו שלכולם לא היו את האמצעים הדרושים כמו וקוראי כרטיסים מהירים כדי לפסול דעתם. קידה עמוקה על המאמץ. אתה כניראה מאלו שנתקע להם פקק שם מאחורה ועד שתימצא דרך לשחרר את הבלוק תמשיך לפלוט שטויות אחרי חצי קריאה או הבנה כבר לא ברור...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...