עזרה במציאת מארז מאוורר היטב ובחירת מארז למערכת חדשה - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה במציאת מארז מאוורר היטב ובחירת מארז למערכת חדשה


JentuS

Recommended Posts

שלום לכל חברי הפורום.

 

אז ככה: אני מתכוון בעתיד הקרוב לחדש את מערכת המחשב שלי, זה אומר המארז וכמעט כל החלקים העיקריים שבתוכו.

לגבי החומרה העיקרית כגון לוח אם, ומעבד, אני אפתח דיון בפורום הרלוונטי.

 

אבל כאן, בפורום הזה אני צריך את עזרתכם לגבי מציאת המארז המושלם בשבילי מבחינת יכולות האוורר, עיצוב ואסטטיקה.

אני את האמת חיפשתי בהרבה אתרי מחשבים בארץ, עבור המארז שאני רוצה, אך כל המארזים שנמכרים בארץ פשוט לא לטעמי ולא עונים לדרישותיי.

 

ועכשיו תבינו למה: כי אני מצאתי דגם אחד של מארז שנראה בול בשבילי מבחינת הדרישות שלי, וזה המארז של Cooler Master דגם ה - MasterCase H500M.

והעניין הוא שאני פשוט לא מוצא אותו בשום חנות מחשבים בארץ שחיפשתי, ואני לא מבין למה היבואן של לא מביא אותו ארצה, לדעתי זה אחד הדגמים המוצלחים ביותר מכל המארזים שקיימים כיום בשוק המארזים, מבחינת יכולות האוורר בראש ובראשונה (שזה מאוד חשוב לדעתי במיוחד בארצינו החמה, כי לא אצל כולם המזגן דולק 24\7), וגם מבחינת נוחות בניית מערכת בתוכו, עיצוב ואסטטיקה.

 

בקיצור, לא מוצא את הדגם הזה, וגם לא משהו שיהיה דומה אליו בפרמטרים האלו וזה באמת מבאס.

אני מבין שהוא יכול לעלות הרבה כסף במידה והוא נמכר בארץ, אך אני מוכן לשלם רק תביאו לי אותו, כי זה מה שאני צריך.

 

אז אני צריך את עזרתכם:

אם מישהו במקרה מכיר איזו חנות בארץ, איפה שאולי הדגם הזה נמכר, או שאולי אפשר להזמין אותו דרכם, תגידו לי בבקשה.

 

אני גם פתוח להצעות קנייה בחו''ל, אך בעלות הובלה שפוייה, כי ראיתי שיש אותו באמאזון.COM, המחיר של המארז 180 דולר וזה סבבה מבחינתי, אך ההובלה היא 280 דולר ופה העיניים שלי כבר יוצאות ואני מתחרפן כשאני רואה את סכום ההובלה ההזוי הזה.

אז שוב, אם מישהו מכיר אתר קנייה מחו''ל איפה שאפשר להשיג את הדגם הזה בעלות הובלה שפוייה, אני אשמח אם תכוונו אותי.

 

או שלחלופין, מישהו שמכיר מארז שמאוד דומה לדגם הזה שאני רוצה, אני גם אשמח לשמוע ולראות.

 

תודה רבה לכולם, ואני מאוד מקווה לעזרתכם בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

אם זה CoolerMaster וזה לא באייבורי, כנראה שזה לא יהיה בארץ לצערי.

 

למה דווקה אייבורי?, הם היבואן של קולר מאסטר?

אם ככה זה מאוד מבאס.

 

את האמת אני ראיתי בפלונטר דגם MasterCase H500P\Mesh, אך זהו הדגם הראשון שהם הוציאו, ובדגם שבא אחריו ה - MasterCase H500M, הם תיקנו והוסיפו כמה פיצ'רים טובים וחשובים.

השאלה היא האם בכלל בפלונטר עדיין קיים לפחות הדגם H500P\MESH או שזה פשוט נשאר מהעבר כאשר היה להם אותו וכיום כבר אין.

אני כמובן יכול להתקשר אליהם ולשאול, זאת לא בעיה, הבעיה היא שאני הייתי רוצה להשיג דווקה את הדגם המשודרג שלהם ה - H500M.

 

ומה עם קנייה מחו''ל?, האם אפשרי להביא אותו מאיזה אתר מחו''ל במחיר שפוי, במיוחד מחיר ההובלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

מחירי משלוח של מארז מחול הם אכזריים, לרוב סביב 200-250 שקל.

הלוואי, תן לי אתר כזה איפה שיהיה משלוח בעלות כזאת 😄, כמו שכתבתי בהתחלה, ראיתי באמאזון המשלוח למארז הזה עולה 280 דולר, 280 דולר!!!, כאשר מחיר המארז הוא רק 180 דולר, הזוי!

 

אולי אני לא מחפש נכון, או במקומות הלא נכונים.

בגלל זה פניתי לפורום הזה בתקווה שאולי מישהו יכוון אותי במציאת המארז הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך ניואג משלוח עולה 295 שקל, מארז כמו H500M משם עולה סהכ 1120 שקל

המארז נהדר, אבל אין סיכוי שהוא יהיה שווה הסתכלות במחיר הזוי שכזה. אם אתה מחפש עם אסטתיקה תעשה את מה שאני עשיתי וקח איזה פרקטל חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

דרך ניואג משלוח עולה 295 שקל, מארז כמו H500M משם עולה סהכ 1120 שקל

המארז נהדר, אבל אין סיכוי שהוא יהיה שווה הסתכלות במחיר הזוי שכזה. אם אתה מחפש קירור עם אסטתיקה תעשה את מה שאני עשיתי וקח איזה פרקטל חדש.

 תודה על העזרה קודם כל.

אם אתה אומר שמניואג מחירו של המארז כולל משלוח יצא בסביבות ה-1100 ש''ח, לדעתי זה מחיר הוגן למארז הזה, אני בטוח שאם היה נמכר אצלינו מחירו היה זהה ואף יותר גבוה.

 

לגבי לקחת כל מארז אחר או מארזים של פראקטל בכלל, הבעיה היא שאני לא ממש אוהב את העיצובים של רובם, ואני לא אוהב בכלל את כל המארזים האלו שמקדימה הם סגורים לזרימת אוויר חופשית וישירה, ז''א גם אם יש להם מקדימה פתחי אוורור מהצדדים או מלמטה או מלמעלה עדיין זה לא לטעמי, אני רוצה להשיג מארז שכל החלק הקידמי שלו הוא MESH עם פילטרים לזרימת אוויר אופטימלית, כמו ב - H500M, אך גם שה-MESH הזה לא יהיה צפוף מידי עד שלא רואים את המאווררים הקידמיים במיוחד אם הם עם תאורת .

 

בקיצור דיברתי עם פלונטר, הבחור אמר לי שאפשר להזמין דרכם את ה - H500P ''הישן'' יותר, וכאשר שאלתי אותו האם אפשרי להזמין אם ככה את הדגם החדש יותר H500M, הוא אמר לי לרשום את השאלה הזאת במייל לפלונטר, אז אני אנסה, אולי בכל מקרה הם יכולים להביא אותו, אני מקווה.

 

ואם אני לדוגמה אזמין מכל אתר בחו''ל, לדוגמה מהניואג הזה, השאלה מה מבחינת המכס שלנו בארץ, האם על סכום כזה כמו שרשמת (בערך 1100-1200ש''ח), אני אצטרך לשלם עוד מכס או מע''מ או כל דבר אחר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

המחיר כולל מעם ועלויות משלוח. אין מכס על "PC components".

 

אתה רציני?!, ז''א זה יהיה המחיר הסופי, ועם קבלת המשלוח פה בארץ לא ''ישדדו'' אותי בעוד סכומים?

אם ככה, מה אני עושה פה?!, אני רץ לביצה הזאת להזמין עכשיו 😄

סתם צוחק, קודם כל אני יודע מה אני עושה פה, אני כבר שנים רשום באתר HWZONE וקיבלתי לא מעט עזרה בכל השאלות ששאלתי מהמומחים פה, כמוך, ואני שמח שאתר כמו זה קיים.

דבר שני אני לא ארוץ ישר להזמין, קודם כל אני אשלח מייל לפלונטר ואברר האם הם יכולים להביא דגם כזה ואם כן מה תיהיה עלותו, ורק אז אולי אני אפנה במידת הצורך לניואג ואזמין משם.

 

בכל מקרה תודה רבה לך על העזרה המהירה, למרות שאני אשמח מאוד אם עוד אנשים שיכולים איכשהו לעזור בנושא יכתבו פה בהמשך 😊

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חיפשתי הרבה זמן TOWER שגם ייכנס לי בשולחן במידות, יכיל את כל החומרה, יתמוך בריבוי כוננים אופטיים ומגירות לדיסקים קשיחים, כמו גם בלוחות אם WORKSTATION כגון SSI-EEB, יאכלס שני רדיאטורים 240MM של קורסאיר לשני מומהרים. בסוף זה מה שקניתי ולא הסתכלתי לאחור

https://www.silverstonetek.com/product.php?pid=92&area=en

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אתה חיפשת מארז לשימושים ולדרישות שלך, כמו שגם אני כיום מנסה למצוא לדרישות שלי, בסוף קנית את מה שקנית והכי חשוב שאתה מרוצה ממנו.

 

אך אני משתדל למצוא את המארז שהכי מתאים לי, ומצאתי אחד כזה, אבל באסה אין אותו בארץ, ולא כל כך בא לי להתפשר ולקנות משהו בגלל שזה פשוט קיים בחנויות בארץ וזהו ואין משהו אחר, אתה מבין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב שלום לכולם, ואני חוזר עם עדכון קל, אם אפשר להגיד כך

 

אז אני שוב התחלתי לעבור על מארזים שונים באתרים שלנו, וניתקלתי במארז דיי מעניין שאולי כן יכול להתאים לדרישות שלי, כמו המארז הקודם שדיברתי עליו, ה-MasterCase H500M של , שפשוט אין אותו בארץ לצערי.

 

המארז שעניין אותי עכשיו הוא מארז של Lian Li מדגם ה-PC-011 Dynamic Black.

מבחינת יכולות האוורור שלו, לדעתי הוא אמור להתאים לי, כי יש לו את האפשרות להרכיב דיי הרבה מאווררים, 3 בצד או בקיר של הלוח אם, 3 למעלה, 3 בתחתית, אפשר לשחק עם זה איך שנוח לי, העיקר שיש אפשרות לתת זרימת אוויר טובה בתוך המארז הזה.

דבר שני שחשוב לי זה האסטטיות של המארז, שזה כמובן חובה שיהיה לפחות חלון זכוכית אחד בצד, ובמארז הזה יש את זה, הוא דיי אסטטי, הוא נועד לבנייה יפה ואסטטית לפי מה שאני מבין, ויש לו חלו זכוכית בצד, וגן אפילו מקדימה, שזה לו משפיעה על יכולות האוורר כי המאווררים של קדימו פה מוקמו בקיר של הלוח אם ואם הם (שזה מה שהולך להיות במערכת החדשה שלי, כל המאווררים RGB) אז הם עדיים נראים טוב לעין תודות לחלונות הזכוכית גם בצד וגם מקדימה, שדרכם אפשר לראות את התאורה היפה של המאווררים.

וגם מבחינת האסטטיקה אם נמשיך, אז כמו שאני רואה יש לו את האפשרות לסידור כבלים טוב ונקי.

 

כעקרון אלו הפרמטרים שחשובים לי, ולדעתי במארז הזה של Lian Li, הם קיימים, אם אני לא טועה כמובן.

אני פשוט צריך עוד לראות עליו יותר סקירות וביקורות יותר ממוקדות כדי להבין עד הסוף האם זה יהיה המארז החדש שלי עבור המערכת החדשה, אך אני מאוד הייתי רוצה לשמוע ולראות גם את דעתכם פה, מה אתם חושבים על המארז הזה של Lian Li מדגם ה - -011 Dynamic Black?

האם הוא טוב מבחינת הפרמטרים שחשובים עבורי, האם הוא טוב בכללי למחיר שלו?, וכו' וכו'...

 

אני באמת מאוד אשמח אם תוכלו לעזור לי בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ושוב אני חוזר, עם עוד עדכון, ואני מקווה שזה יהיה כבר הפיניש מבחינת נושא המארז למערכת החדשה שלי 

 

אז כמו שרשמתי עוד בהתחלה, דיי רציתי את המארז H500M של קולר מאסטר, אך באמת אין להשיג אותו כלל בארץ.

חשבתי אולי אני אקח את הדגם הקודם יותר H500P MESH עם פחות פיצ'רים, אך לפחות אפשר להשיג אותו כאן, דיי קשה אך אפשר, במחיר החל מ-700 ש''ח בערך.

וכמו שרשמתי קודם, בזמן שהייתי עסוק בחיפושיי אחר ה-H500M\P MESH, נתקלתי במארז דיי מעניין של LIAN LI, ה - PC-O11 DYNAMIC, עד כדי כך דיי מעניין, שהוא נהיה בשבילי במקום הראשון במטרה להשיג אותו, אפילו יותר מאשר ה-H500M שמאוד רציתי בהתחלת הנושא...

 

אז לבסוף החלטתי לקחת סיכון ולהזמין את ה - PC-O11 DYNAMIC של LIAN LI מניו אגג, כי אצלהם לפחות עלות המיסים (לא יודע אילו מיסים בדיוק) וההובלה יותר ''אנושיים'' מאשר מאמאזון ששם פשוט מחירי הובלת הזויים, כמעט מחיר כפול מהמארזים עצמם.

בסופו של דבר המחיר הכולל מניו אגג למארז של LIAN LI יצא לי 860 ש''ח (שזה עוד בחרתי בסוג ההובלה המהירה יותר והיקרה יותר), שזה לדעתי מחיר דיי הוגן למארז שכזה, אני כמעט בטוח שאם כזה היה נמכר בארץ, מחירו היה זהה אם לא יותר גבוה אפילו.

 

אני רק מקווה שהמארז יגיעה מחו''ל שלם וללא פגמים או נזקים, וכמו כן מקווה שלא אצטרך לשלם עליו עוד סכומים הזויים עם כניסתו ארצה, כל מיני מיסים וכו'.

 

ומפה רציתי לשאול את האנשים פה:

האם מישהו התנסה כבר עם הזמנות שכאלו מניו אגג בפרט, בסכומים דומים, בגדלים ומשקלים דומים של החבילות כמו זאת שלי שתגיע אליי?

האם ישנו חשש שאני אצטרך באמת לשלם עוד משהו על ההובלה של המארז הזה (כי החבילה דיי גדולה וכבדה) ברגע שיתקבל פה בארץ?

רק אגיד כי ההובלה מתבצעת דרך FEDEX EXPRESS...

כי לפי מה שידוע לי, הכנסת חבילות ארצה שמקוטלגות כ-''חלקי מחשב'', אין על זה שום מכס, המקסימום שיכול להיות זה רק מע''מ.., כך אמר לי חבר טוב שעובד בחברה בה הוא מכניס הרבה סחורה של לקוחות מחו''ל לארץ ומקבל כל מיני אישורים מהמכס, עמילות מכס וכו', אני פשוט בוטח בו מבחינת הידע כי הוא עובד עם זה...

אך בכל זאת רציתי גם לדעת את דעתכם בנוגע לשאלתי זו, אלו שיודעים מידע על זה, אלו שהתנסו כבר עם הזמנות דומות אולי מניו אגג או מכל אתר אחר מחו''ל...

 

אשמח אם תשתפו אותי במידע ובניסיון האישי שלכם לגבי הזמנות מהסוג הזה מחו''ל, תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

היי לכולם שוב

 

מה שאני ארשום עכשיו, אולי איכשהו יעזור לאחרים בנוגע להובלת ארצה מחו''ל, ואולי לא רק .., אני מקווה כך לפחות...

אז הזמנתי את המארז שרשמתי עליו בהודעה הקודמת מניו אגג, לקחתי סיכון, לא ידעתי איך יגיעה, האם יהיו עוד מיסים או מכס עליו, וכו' וכו', כי גם בגלל המחיר שלו (860ש''ח), וגם בגלל הנפח של החבילה, והמשקל של החבילה, שהוא 12 ק''ג, בקיצור צללתי אל הלא נודע כמו שאומרים...🙂

 

המארז הגיעה בקרטון המקורי שלו לארץ תוך 5 יום סה''כ מרגע הזמנתו באתר (כולל השבת שהייתה באמצע).

יום לפני הגעתו, FEDEX פה בארץ יצרו איתי קשר על מנת לתאם הובלה\איסוף הקרטון.., בחרתי לאסוף לבד בסניף נתב''ג, כי אני עובד שם ליד.

וכמובן שאלתי אותם, האם אני אצטרך לשלם משהו נוסף בכדי לקבל את המשלוח שלי לידיים?, על מה שהנציגת FEDEX ענתה לי - לא, שום דבר, רק לקבל את המשלוח וזהו.

ופה אני ממש שמחתי, שחוץ מ-860ש''ח ששילמתי באתר על המארז כולל משלוח ואיזה מיסים שלהם, אין צורך לשלם עוד משהו, וגם נזכרתי במה שחבר שלי אמר לי לפני שלקחתי את הסיכון והזמנתי את המארז (חבר שעובד עם שליחויות בינלאומיות ועמילות מכס וכו'), שיש חוק לגבי קטגוריית ''חלקי מחשב'' - אין שום מיסים או מכס על הכנסת ''חלקי מחשב'' לארץ, כמו גם אין את הרף הזה של 75 דולר כמו בשאר הקטגוריות, המקסימום שיכול להיות זה תשלום מע''מ וזהו...

וכנראה שהוא צדק, לפי המקרה שלי, וזה לא המקרה הבודד, כי לפני זה גם הזמנתי חלקי מחשב, שהם שני במשלוח אחד מאמאזון, בשווי דומה לזה של המארז הזה, והם גם הגיעו ללא שום תוספת תשלום פה בארץ.

 

אז זהו חברי פורום היקרים, פה הסיפור הארוך שלי עם בחירת המארז למע' החדשה נגמר.

אני מאוד מרוצה מהמארז שבחרתי, בדיוק מה שאני רציתי, כל חלקי המחשב עדיין ''שוכבים'' להם וממתינים לבנייתה של המע' החדשה, כי פשוט גם אני ממתין לעוד כמה חלקים קטנים ואחרונים מחו''ל שיגיעו, ואז אפשר יהיה להתחיל בהרכבה.

 

*אז מי שמחפש מארז דומה, שיפה ופשוט אסטטית, ונועד לבניית מערכת מחשב נקייה ויפה, אך גם לא נופל ביחד עם זאת מקטגוריית מארז מאווורר היטב, שה - Lian Li -O11 Dynamic הוא אחד מהמארזים האלו, יוכל לבדוק סקירות שלו ביוטיוב וברחבי האינטרנט בכדי להכיר אותו יותר טוב מכל הבחינות ולהחליט האם הוא מתאים עבורכם והאם שווה קנייה, ואם כן אז לפי הסיפור שלי בשרשור, ראינו שזאת לא בעיה שהוא לא קיים בארץ (כמו גם הרבה חלקי חומרה אחרים), כי פשוט מזמינים אותו מחו''ל בלי חששות ונהנים 😀

 

אז שוב תודה לכל מי שהשתתף בשרשור הארוך הזה, לכל מי שהגיב והמליץ וכוון אותי, ממש תודה לכולם 🙂

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...