ראוטר AC860U AC2900 משוכלל מבית אסוס בסקירה: שילוב איכותי של חומרה ותוכנה - עמוד 2 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ראוטר AC860U AC2900 משוכלל מבית אסוס בסקירה: שילוב איכותי של חומרה ותוכנה


djelectric

Recommended Posts

תגיד, קראת אפילו את הכתבה לפניי שהגבת? רשום שם: "אחד מכלי המפתח של ראוטר עוצמתי הוא היכולת להתמודד עם מספר רב של צרכנים, ולכן אנחנו חושבים שמוצר שכזה יכול לשרת היטב משתמשים שהם מעבר לדירה סטנדרטית או בית קטן. בית דו או תלת קומתי עם מעל ל-10 מכשירים שמחוברים בו-זמנית הוא צרכן היעד של מכשיר כזה, או למשל משרד הי-טק קטן עד בינוני." ואז רשום: "מחירו של ה-AC86U AC2900 הוא מעט קשוח, ובפירוש מסמן את קהל היעד של מוצר מהסוג הזה. 200 דולר או יורו הוא תג המחיר, וכבר ניתן למצוא את המוצר ברשתות השונות בארץ לאחר המרה קצת קשוחה למטבע הישראלי. אנחנו צופים עניין מבעלי עסקים כאלה ואחרים או ממשתמשים קצת נמאס להם לחפש פתרונות לבית מעט בעייתי לדבר." למה אתה מגיב אם אתה אפילו לא יודע לקרוא? מה הניגודיות בדיוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותה המשמעות שבה במקום שתקליד שניה בגוגל על קרינה מהסוג שהראוטר פולט ותקרא קצת, אתה מגיב בשאלה בפורום חצי ילדים חצי מבוגרים ובציפייה לקבל את תשובת היקום? כל מאות המחקרים עדיין לא הוכיחו שום קשר בין קרינת הראוטרים לבין אף גורם מחלה כזה או אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם peter נראה ש noname מבין בתחום ולכן אני נהנה לקרוא את הסתירות שהוא מוצא בתגובות בעייתיות, אבל נראה שכל מי שמגיב אוטומטית מותקף חחח, אפשר לגרוע משפט ועדיין להוכיח את מה שביקשת להוכיח. שתה כוס מים חבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בא לי לבאס אתכם, אבל היבואן הרשמי בארץ מוכר אותו במחיר הזוי של 1670 ש"ח, שזה בערך 455$, יותר מפי 2 מהעלות שלו בחו"ל. מצד שני נסו לייבא ראוטר מחו"ל לבד ותגלו שזה סיפור בכלל לא פשוט, בגלל מגבלות של תדרים בארץ (מנסיון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין על ראוטרים של - נקודה. כבר כמה שנים אני עם AC68U (ייבוא בתיק ביד מחו"ל) ופשוט מעולה, אין נקודה בבית שלא מכוסה מבחינת קליטה. פינגים מהירים מאד ללא השהיות. יושב אצלי בממד וכל הבית עם כיסוי של קליטה מעל 98% פיירוול קל להתקנה ותפריטים לקונפיגורציה מאד קלים, עדכונים יש גם. סוף סוף הגיעו לארץ ואני שמח כי המוצרים שלהם מעולים וממליץ עליהם מאד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

שלום רב ברצוני להגיב לייצור הזה ששמו NONMAE שמתיימר להבין אני כן פורץ wpa2 ובתוך שעות אחדות! כל ראוטר כמעט אז בבקשה. אם אין לך ניסיון בנושא אל תתיימר להגיב עליו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

NONAME, אוהב טניס? מה אני צריך ראוטר כזה אם יש לי רק 2 מכשירים בבית? הוא ממש יקר בשבילי.. אני גם לא משחק ברשת , אז איך הוא יתן לי פינגים גבוהים? אם אני אחבר אותו ישירות לארון זה יעזור? זה בטוח יוריד את הקרינה מה אתה אומר? :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...