ראוטר AC860U AC2900 משוכלל מבית אסוס בסקירה: שילוב איכותי של חומרה ותוכנה - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ראוטר AC860U AC2900 משוכלל מבית אסוס בסקירה: שילוב איכותי של חומרה ותוכנה


djelectric

Recommended Posts

והדבר הכי חשוב לא בדקתם - QoS. איך הראוטר מתפקד כאשר יש או הורדה במחשב אחד ובמחשב השני משחקים במשחק אונליין. האם יש הפרעות ב-PING או לא. לדעתי זה הדבר הכי חשוב בראוטר גיימינג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה יש לעדכן רצוף? עדכון פעם בחצי שנה עד שנה מספיק לכל ראוטר למשך שנתיים שלוש ומשם תתפלל. מה, אתה האקר פאקר שכל היום יושב ותוקף את הפנטגון? בחיי. גם אם הראוטור מתעדכן פעם בשנה, מה הבעיה? החומרה שיוצאת היא איכותית, התוכנה טובה מראש וזה הכל. עדכונים פעם בכמה זמן זה נחמד כאשר יש פירצות שצריך לאטום אבל בחייך... מי הולך לפרוץ לך לראוטר הביתי שלך אם הוא מוגן סיסמא, עשה לי טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון להיום הסיסמא לא בעיה (ניתנת לפריצה תוך דקות בהתאם לפרוטוקול עליו היא רצה). רובן של החברות כבר בברירת המחדל על WPS, אבל לא רחוק היום בוא גם את זה נוכל לפרק "בלחיצת יד"! (אם כי יש התקפות FLOOD מבית VMR שעובדות על הפרוטוקולים הנ"ל) מסקנה: אל תמעיטו בכח השמעמום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין חיה כזו ראוטר גיימינג! אם הקו בין המכשיר שלך לשרת המשחק הוא 100 מטר והקו עובר בדרך הכי קצרה (מה שקורה בד"כ).... לא תוכל לשפר את הפינג יותר ממה שהוא! הדרך היחידה לשפר את הפינג תהיה לקצר את הקו בצורה פיזית (משמע שתתקרב אל השרת או שהוא יתקרב אליך). עניין של פיזי של הופים ולא שום דבר אחר. (או סליחה אפשרות נוספת היא כבל חייזרי שמהיר יותר ממהירות האור.... בהצלחה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין קשר בין WPS לבין פרוטוקולי האבטחה של הראטור כגון WPA2, התבלבלת. ברגע שיש לי סיסמא סבירה ב WPA2 אני אתן לך גם יומיים ואת לא תפרצי ראטור מודרני, מי סיפר לך את הבלוף של מספר דקות לפריצה? את יודעת מה זה WPS בכלל? תקראי בגוגל וויקיפדיה לפניי שאת כותבת שטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, כותבת שטויות במיץ. יש ראוטרי גיימינג אבל בלי שום קשר, מדובר על תוכנה וחומרת ניהול, שימי לב, חומרת ניהול גם כן שיודעת לתעדף את תעבורת הראוטר. בהחלט יש וקיים סיכוי שבו בבית של מספר נפשות הגולשים ממספר מכשירים ומעמיסים על הראטור, אדם שרוצה לשחק ולקבל פינג קצת יותר נמוך (שוב, מדובר על אחוזים בודדים) יקבל פינג נמוך יותר תודות לתעדוף. מה הבעיה שלך לקרוא קצת מאמרים ומידע לפניי שאת מגיבה שטויות במיץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...