Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

natee

המחשב שלך, אדוני, יגיע בקרוב, ונחזיר לך צלצול...

Recommended Posts

רכשתי לפני למעלה מ 40 יום מחשב טינק'פד קורבון מחנות וותיקה, עם ציון טוב+ בזאפ. חשבתי לקנות מאמזון, בסוף העדפתי לקנות בצורה רשמית כאן בארץ.

המחשב היה אמור להגיע בטווח של שבוע-שבוע וחצי. איכשהו, עברו מאז הרבה יותר מזה...

בכל פעם שהתקשרתי, נאמר לי: "נחזור אליך". וכן, כמובן, מעולם לא חזרו אליי. אני מתקשר, השיחה מועברת לנציג מסויים, והוא תמיד עם אותה תשובה: "נחזור אליך".

התקשרתי אולי 7-8 פעם.

כשלחצתי, אמרו שזה מתעכב אצל היבואן.

עכשיו אומרים שזה כבר בארץ ויגיע אליי ביום שני הקרוב.

אני מניח שהפעם זו האמת. אבל... מה דעתכם? זו התנהלות נורמלית?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של holyheat

זה בין התופעות המגעילות שאני ממש מתעב פה בארץ, ובמקרה נתקלתי במשהו דומה בעצמי, כאשר בפניה השניה ישר ניתקו לי בפנים לאחר שהבינו שאני מעז לשאול אותם את אותה שאלה שוב, כי הם כמובן לא חזרו אלי לעולם.

במילים אחרות וריאציות של "נחזור אליך / "בבירור" זאת דרך לנפנף אותך בצורה "מכובדת", כשבפועל הכוונה היא "עזוב אותי באמא שלך, באתי לעבודה בשביל להרוויח כסף ולא לעשות דבר".

בינינו, הבוט החדש של אמזון מרגיש הרבה יותר אנושי ומועיל, מאשר רוב "אנשי שירות לקוחות" כאן בארץ.

לפני כל פעם שהתקשרתי התלבטתי, המוכרים שם הצליחו לתת לי את ההרגשה של נודניק שמטרטר להם את המוח, כשכל מה שרציתי זו אינפורמציה מתי מגיע המחשב.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של natee

המוכרים שם הצליחו לתת לי את ההרגשה של נודניק שמטרטר להם את המוח

מוכר ומאד עצוב

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של natee

מה דעתכם? זו התנהלות נורמלית?

לא, היא לא. זו תודעת שירות אפסית.

 

כשאני מזמין משהו שיש לי ספקות לגבי הזמינות שלו, אני תמיד משתדל להתקשר ולברר קודם אם הוא במלאי. ברור שתמיד אפשר לחרטט אותי, ואין לי דרך לבדוק, אבל בחנויות רבות אשכרה עובדים אנשים הוגנים, ובמרבית המקרים אף אחד לא שיקר לי. היו שאמרו שיש (ובאמת היה), היו שאמרו שאין ויגיע מהיבואן תוך שבוע (ובד"כ זה מה שקרה), ובמקרים מסוימים גם אמרו בצורה הוגנת שזה יגיע רק בעוד חודש וחצי, או לא יגיע בכלל.

 

כמובן, גם אם חרטטו אותך, אחרי פעם-פעמיים שאתה רואה שעובדים עליך בעיניים, זכותך המלאה לבטל את ההזמנה. לא שאני מאשים אותך שלא עשית את זה לפני כן, כי אני מבין את ההתלבטות - אחרי שחיכית כבר זמן מסוים, אתה מרגיש שאולי תחכה עוד קצת ותקבל את זה, במקום להתחיל את התהליך מהתחלה.

 

מאחל שתקבל סוף סוף את המחשב, ושלא תחזור לחנות שמתנהלת ככה. :)

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה על התמיכה. כן, זה מקומם ומוזר. מעולם לא נתקלתי בכזו תודעת שירות עלובה. בד"כ החנויות הזאפ 'מתות' למכור ונותנות שירות טוב +. 

 

 

לטענתם המחשב כבר בארץ ויגיע בימים הקרובים. אעדכן.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ישנן חנויות שרוכשות מחשבים מספקים בחו"ל ולא מספקים בארץ. להבנתי זה סוג של יבוא מקביל.

לכן המלאי לא זמין מיידית וייתכנו שיבושים חמורים בהגעת המוצר. בד"כ אלו אותן חנויות בהן המחשב זול בכמה מאות שקלים מאשר בחנות אחרת (דבר כשלעצמו לא הגיוני ומדליק נורה אדומה).

 

אם המחשב היה זול משמעותית מחנויות אחרות כדאי לבדוק היטב האם האריזה סגורה (לך תדע איזו קומבינה עושה היבואן עם הספק בחו"ל), לברר אצל נותן האחריות שהוא עובד עם החנות הזו, או הכי טוב - לבטל את ההזמנה עוד לפני שהמחשב יצא אליך.

לדעתי הזמן שחיכית לא אמור להיות פקטור לגבי ההחלטה על ביטול ההזמנה. ספק ישראלי - אם יש לו את המחשב במלאי תוך יום עד יומיים זה בחנות או אצלך.

 

כשאני רוכש מחשבים יקרים אני קונה בחנות פיזית או שאני הזמנה באתר בלי לתת פרטי אשראי, כאשר המחשב מגיע ממלאי היבואן לחנות אני ניגש לחנות - נותן כסף - לוקח מחשב.

 

אגב, אם אתה מעוניין לכתוב לי את שם החנות בפרטי ייתכן שלא אופתע...

שיהיה בהצלחה.

 

 

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של thasson

ישנן חנויות שרוכשות מחשבים מספקים בחו"ל ולא מספקים בארץ. להבנתי זה סוג של יבוא מקביל.

לכן המלאי לא זמין מיידית וייתכנו שיבושים חמורים בהגעת המוצר. בד"כ אלו אותן חנויות בהן המחשב זול בכמה מאות שקלים מאשר בחנות אחרת (דבר כשלעצמו לא הגיוני ומדליק נורה אדומה).

 

אם המחשב היה זול משמעותית מחנויות אחרות כדאי לבדוק היטב האם האריזה סגורה (לך תדע איזו קומבינה עושה היבואן עם הספק בחו"ל), לברר אצל נותן האחריות שהוא עובד עם החנות הזו, או הכי טוב - לבטל את ההזמנה עוד לפני שהמחשב יצא אליך.

לדעתי הזמן שחיכית לא אמור להיות פקטור לגבי ההחלטה על ביטול ההזמנה. ספק ישראלי - אם יש לו את המחשב במלאי תוך יום עד יומיים זה בחנות או אצלך.

 

כשאני רוכש מחשבים יקרים אני קונה בחנות פיזית או שאני מבצע הזמנה באתר בלי לתת פרטי אשראי, כאשר המחשב מגיע ממלאי היבואן לחנות אני ניגש לחנות - נותן כסף - לוקח מחשב.

 

אגב, אם אתה מעוניין לכתוב לי את שם החנות בפרטי ייתכן שלא אופתע...

שיהיה בהצלחה.

 

 

 

 

זה יבוא רשמי. גם כשהתקשרתי לחנויות אחרות אמרו שאין במלאי.

המוכר הסביר כשקניתי שאין אותם בכלל בארץ במלאי ואם אשלם הוא ישריין לי יחידה...

 

המחיר לא מידי זול. ממיצע בזאפ. 

 

כתוב לי בפרטי, אם זו החנות שאתה חושד בה - אאשר בשמחה.

נערך על-ידי natee

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי?אם אתם מפחדים לעמוד אחרי ובפני הבעייה שאתם מפרסמים עדיף שלא תפרסמו או תגיבו....אנחנו משתפים פה בפורום את מלוא הפרטים על מנת שנלמד אחד מהשני .

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של gilka

מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי?

מסכים מאוד, זה מדור צרכנות, ומאוד רלוונטי שם החנות!!

נערך על-ידי ariel007

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

האמת ששם החנות לחלוטין לא רלוונטי כי זה היה קורה לו גם בכל חנות אחרת - הבעיה היא בחוסר מלאי של היבואן, אף חנות לא יכולה לעשות קסמים.

הדבר היחיד שהחנות יכולה להציע לו (וגם הוא יכול לדרוש אם הוא רוצה, לאור חוסר העמידה בזמן האספקה) - זה ביטול עסקה...

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של ariel007

מסכים מאוד, זה מדור צרכנות, ומאוד רלוונטי שם החנות!!

 

ציטוט של gilka

מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי?אם אתם מפחדים לעמוד אחרי ובפני הבעייה שאתם מפרסמים עדיף שלא תפרסמו או תגיבו....אנחנו משתפים פה בפורום את מלוא הפרטים על מנת שנלמד אחד מהשני .

בוודאי שאספר...

ככה אתם מכירים אותי? אה?

אני פשוט אמור לקבל את המחשב בימים הקרובים, סוף סוף, ומעדיף לא להזכיר את שמם עד שהמחשב יהיה בידיי, ואז או-הו תשמעו את השם של החנות, ואת כל הסיפור ההזוי. מאמין שאחרי ה 47 יום שעברו המחשב כבר יגיע...

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...