natee פורסם 2019 בינואר 23 Share פורסם 2019 בינואר 23 רכשתי לפני למעלה מ 40 יום מחשב טינק'פד קורבון מחנות וותיקה, עם ציון טוב+ בזאפ. חשבתי לקנות מאמזון, בסוף העדפתי לקנות בצורה רשמית כאן בארץ. המחשב היה אמור להגיע בטווח של שבוע-שבוע וחצי. איכשהו, עברו מאז הרבה יותר מזה... בכל פעם שהתקשרתי, נאמר לי: "נחזור אליך". וכן, כמובן, מעולם לא חזרו אליי. אני מתקשר, השיחה מועברת לנציג מסויים, והוא תמיד עם אותה תשובה: "נחזור אליך". התקשרתי אולי 7-8 פעם. כשלחצתי, אמרו שזה מתעכב אצל היבואן. עכשיו אומרים שזה כבר בארץ ויגיע אליי ביום שני הקרוב. אני מניח שהפעם זו האמת. אבל... מה דעתכם? זו התנהלות נורמלית? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
serg90 פורסם 2019 בינואר 23 Share פורסם 2019 בינואר 23 זה בין התופעות המגעילות שאני ממש מתעב פה בארץ, ובמקרה נתקלתי במשהו דומה בעצמי, כאשר בפניה השניה ישר ניתקו לי בפנים לאחר שהבינו שאני מעז לשאול אותם את אותה שאלה שוב, כי הם כמובן לא חזרו אלי לעולם. במילים אחרות וריאציות של "נחזור אליך / "בבירור" זאת דרך לנפנף אותך בצורה "מכובדת", כשבפועל הכוונה היא "עזוב אותי באמא שלך, באתי לעבודה בשביל להרוויח כסף ולא לעשות דבר". בינינו, הבוט החדש של אמזון מרגיש הרבה יותר אנושי ומועיל, מאשר רוב "אנשי שירות לקוחות" כאן בארץ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
natee פורסם 2019 בינואר 24 מחבר Share פורסם 2019 בינואר 24 ציטוט של holyheat זה בין התופעות המגעילות שאני ממש מתעב פה בארץ, ובמקרה נתקלתי במשהו דומה בעצמי, כאשר בפניה השניה ישר ניתקו לי בפנים לאחר שהבינו שאני מעז לשאול אותם את אותה שאלה שוב, כי הם כמובן לא חזרו אלי לעולם. במילים אחרות וריאציות של "נחזור אליך / "בבירור" זאת דרך לנפנף אותך בצורה "מכובדת", כשבפועל הכוונה היא "עזוב אותי באמא שלך, באתי לעבודה בשביל להרוויח כסף ולא לעשות דבר". בינינו, הבוט החדש של אמזון מרגיש הרבה יותר אנושי ומועיל, מאשר רוב "אנשי שירות לקוחות" כאן בארץ. לפני כל פעם שהתקשרתי התלבטתי, המוכרים שם הצליחו לתת לי את ההרגשה של נודניק שמטרטר להם את המוח, כשכל מה שרציתי זו אינפורמציה מתי מגיע המחשב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moshe2 פורסם 2019 בינואר 24 Share פורסם 2019 בינואר 24 ציטוט של natee המוכרים שם הצליחו לתת לי את ההרגשה של נודניק שמטרטר להם את המוח מוכר ומאד עצוב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dani din פורסם 2019 בינואר 24 Share פורסם 2019 בינואר 24 אשמח לדעת את שם החנות אפשר בפרטי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
serg90 פורסם 2019 בינואר 24 Share פורסם 2019 בינואר 24 ציטוט של natee לפני כל פעם שהתקשרתי התלבטתי, המוכרים שם הצליחו לתת לי את ההרגשה של נודניק שמטרטר להם את המוח, כשכל מה שרציתי זו אינפורמציה מתי מגיע המחשב. ברור שזה מה שהם יעשו, הרי אתה מפריע להם כרגע לשתות קפה עם עוגיות, לגלוש ב"פייסוש/אינסטוש", לעשות צחוקים, או סתם מציק למנוחתם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2019 בינואר 24 Share פורסם 2019 בינואר 24 ציטוט של natee מה דעתכם? זו התנהלות נורמלית? לא, היא לא. זו תודעת שירות אפסית. כשאני מזמין משהו שיש לי ספקות לגבי הזמינות שלו, אני תמיד משתדל להתקשר ולברר קודם אם הוא במלאי. ברור שתמיד אפשר לחרטט אותי, ואין לי דרך לבדוק, אבל בחנויות רבות אשכרה עובדים אנשים הוגנים, ובמרבית המקרים אף אחד לא שיקר לי. היו שאמרו שיש (ובאמת היה), היו שאמרו שאין ויגיע מהיבואן תוך שבוע (ובד"כ זה מה שקרה), ובמקרים מסוימים גם אמרו בצורה הוגנת שזה יגיע רק בעוד חודש וחצי, או לא יגיע בכלל. כמובן, גם אם חרטטו אותך, אחרי פעם-פעמיים שאתה רואה שעובדים עליך בעיניים, זכותך המלאה לבטל את ההזמנה. לא שאני מאשים אותך שלא עשית את זה לפני כן, כי אני מבין את ההתלבטות - אחרי שחיכית כבר זמן מסוים, אתה מרגיש שאולי תחכה עוד קצת ותקבל את זה, במקום להתחיל את התהליך מהתחלה. מאחל שתקבל סוף סוף את המחשב, ושלא תחזור לחנות שמתנהלת ככה. :) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
natee פורסם 2019 בינואר 24 מחבר Share פורסם 2019 בינואר 24 תודה על התמיכה. כן, זה מקומם ומוזר. מעולם לא נתקלתי בכזו תודעת שירות עלובה. בד"כ החנויות הזאפ 'מתות' למכור ונותנות שירות טוב +. לטענתם המחשב כבר בארץ ויגיע בימים הקרובים. אעדכן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
thasson פורסם 2019 בינואר 24 Share פורסם 2019 בינואר 24 ישנן חנויות שרוכשות מחשבים מספקים בחו"ל ולא מספקים בארץ. להבנתי זה סוג של יבוא מקביל. לכן המלאי לא זמין מיידית וייתכנו שיבושים חמורים בהגעת המוצר. בד"כ אלו אותן חנויות בהן המחשב זול בכמה מאות שקלים מאשר בחנות אחרת (דבר כשלעצמו לא הגיוני ומדליק נורה אדומה). אם המחשב היה זול משמעותית מחנויות אחרות כדאי לבדוק היטב האם האריזה סגורה (לך תדע איזו קומבינה עושה היבואן עם הספק בחו"ל), לברר אצל נותן האחריות שהוא עובד עם החנות הזו, או הכי טוב - לבטל את ההזמנה עוד לפני שהמחשב יצא אליך. לדעתי הזמן שחיכית לא אמור להיות פקטור לגבי ההחלטה על ביטול ההזמנה. ספק ישראלי - אם יש לו את המחשב במלאי תוך יום עד יומיים זה בחנות או אצלך. כשאני רוכש מחשבים יקרים אני קונה בחנות פיזית או שאני מבצע הזמנה באתר בלי לתת פרטי אשראי, כאשר המחשב מגיע ממלאי היבואן לחנות אני ניגש לחנות - נותן כסף - לוקח מחשב. אגב, אם אתה מעוניין לכתוב לי את שם החנות בפרטי ייתכן שלא אופתע... שיהיה בהצלחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
natee פורסם 2019 בינואר 24 מחבר Share פורסם 2019 בינואר 24 ציטוט של thasson ישנן חנויות שרוכשות מחשבים מספקים בחו"ל ולא מספקים בארץ. להבנתי זה סוג של יבוא מקביל. לכן המלאי לא זמין מיידית וייתכנו שיבושים חמורים בהגעת המוצר. בד"כ אלו אותן חנויות בהן המחשב זול בכמה מאות שקלים מאשר בחנות אחרת (דבר כשלעצמו לא הגיוני ומדליק נורה אדומה). אם המחשב היה זול משמעותית מחנויות אחרות כדאי לבדוק היטב האם האריזה סגורה (לך תדע איזו קומבינה עושה היבואן עם הספק בחו"ל), לברר אצל נותן האחריות שהוא עובד עם החנות הזו, או הכי טוב - לבטל את ההזמנה עוד לפני שהמחשב יצא אליך. לדעתי הזמן שחיכית לא אמור להיות פקטור לגבי ההחלטה על ביטול ההזמנה. ספק ישראלי - אם יש לו את המחשב במלאי תוך יום עד יומיים זה בחנות או אצלך. כשאני רוכש מחשבים יקרים אני קונה בחנות פיזית או שאני מבצע הזמנה באתר בלי לתת פרטי אשראי, כאשר המחשב מגיע ממלאי היבואן לחנות אני ניגש לחנות - נותן כסף - לוקח מחשב. אגב, אם אתה מעוניין לכתוב לי את שם החנות בפרטי ייתכן שלא אופתע... שיהיה בהצלחה. זה יבוא רשמי. גם כשהתקשרתי לחנויות אחרות אמרו שאין במלאי. המוכר הסביר כשקניתי שאין אותם בכלל בארץ במלאי ואם אשלם הוא ישריין לי יחידה... המחיר לא מידי זול. ממיצע בזאפ. כתוב לי בפרטי, אם זו החנות שאתה חושד בה - אאשר בשמחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gilka פורסם 2019 בינואר 25 Share פורסם 2019 בינואר 25 מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי?אם אתם מפחדים לעמוד אחרי ובפני הבעייה שאתם מפרסמים עדיף שלא תפרסמו או תגיבו....אנחנו משתפים פה בפורום את מלוא הפרטים על מנת שנלמד אחד מהשני . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ariel007 פורסם 2019 בינואר 25 Share פורסם 2019 בינואר 25 ציטוט של gilka מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי? מסכים מאוד, זה מדור צרכנות, ומאוד רלוונטי שם החנות!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2019 בינואר 25 Share פורסם 2019 בינואר 25 האמת ששם החנות לחלוטין לא רלוונטי כי זה היה קורה לו גם בכל חנות אחרת - הבעיה היא בחוסר מלאי של היבואן, אף חנות לא יכולה לעשות קסמים. הדבר היחיד שהחנות יכולה להציע לו (וגם הוא יכול לדרוש אם הוא רוצה, לאור חוסר העמידה בזמן האספקה) - זה ביטול עסקה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zuma פורסם 2019 בינואר 25 Share פורסם 2019 בינואר 25 הוא מלין נגד תודעת שירות ירודה ולא נגד מחסור אצל היבואן. כדי לתת התייחסות הולמת ללקוח לא צריך להיות קוסם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
natee פורסם 2019 בינואר 27 מחבר Share פורסם 2019 בינואר 27 ציטוט של ariel007 מסכים מאוד, זה מדור צרכנות, ומאוד רלוונטי שם החנות!! ציטוט של gilka מה הקטע שלכם עם שם חנות בפרטי?אם אתם מפחדים לעמוד אחרי ובפני הבעייה שאתם מפרסמים עדיף שלא תפרסמו או תגיבו....אנחנו משתפים פה בפורום את מלוא הפרטים על מנת שנלמד אחד מהשני . בוודאי שאספר... ככה אתם מכירים אותי? אה? אני פשוט אמור לקבל את המחשב בימים הקרובים, סוף סוף, ומעדיף לא להזכיר את שמם עד שהמחשב יהיה בידיי, ואז או-הו תשמעו את השם של החנות, ואת כל הסיפור ההזוי. מאמין שאחרי ה 47 יום שעברו המחשב כבר יגיע... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.