blatman23 פורסם 2019 בינואר 19 Share פורסם 2019 בינואר 19 היי, אז ככה: יש לי דאבל אינטרנט של טריפל סי שזה אומר תשתית בזק וספק טריפל סי, עם שירות של טריפל סי. יש לי תקלה בכבל DSL שעובר מהקופסא שלי בגג של הבית והולך למודם של CCC ואין אינטרנט. טריפל סי אמרו לי בפנים שכדי לתקן צריך לשלם לטכנאי עצמאי או לשלם להם כדי שיבואו לתקן לי את זה, והם אחראים רק על מה שקשור לעמוד של בזק ולא שום דבר שקשור לבית. השיחה מוקלטת האם יש לי קייס, והאם כל החברות סיטונאי ככה ? אם זה נכון, למה לעזאזל מישהו יעדיף אותם על בזק בינלאומי ? אותו מחיר ושירות כשיש תקלה ? מה אני מפספס ? עריכה: האם זה נכון שגם בתשתית בזק עצמם, לא דרך הסיטונאי, הם ירצו עוד כסף על שירות בתוך בית הלקוח ? אז זה דבר שחדש לי. זה לא היה קיים פעם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A.Z.P פורסם 2019 בינואר 19 Share פורסם 2019 בינואר 19 קייס להתנתק ולהתחבר לבזק כדי שיתקנו לך את הבעיה, כן. אני ממצב שעברתי דירה והייתה לי בעיה בחיבור בבית עצמו יודע שגם בזק בינלאומי מתנהלים אותו דבר וטענו שהם לא אחראיים על דברים שכאלה ורק מתעסקים בארון בחוץ וכל השאר זה בזק או חשמלאי חיצוני ככה שאני משער שזו התנהלות של כלל החברות ומאוד נראה לי שזה בגלל בזק ולא החברות עצמן שלא רוצות לטפל בדברים מסוג זה. ככה בזק מפחידים לקוחות לשלם להם יותר בשביל לקבל שירות בעת צרה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
blatman23 פורסם 2019 בינואר 19 מחבר Share פורסם 2019 בינואר 19 רגע, אז היה לך ספק בינלאומי ותשתית דרך סיטונאי ? או שבזק עצמם כתשתית אמרו לך לשלם על שירות טכני ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A.Z.P פורסם 2019 בינואר 19 Share פורסם 2019 בינואר 19 אם יש לך בזק כתשתית אז אין להם סיבה לא לטפל בך כי אתה משלם להם, הבעיה היא בשוק סיטונאי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2019 בינואר 20 Share פורסם 2019 בינואר 20 יש כל מיני פרצות ב"שוק הסיטונאי" שמאפשרות לחברות להתנער מדברים כאלה. לכאורה, אם היית "לקוח של בזק עם ספק טריפל סי" ולא "לקוח של טריפל סי עם תשתית בזק", אז כנראה היית משלם קצת יותר כל חודש, אבל בזק היו מטפלים בבעיה שלך. ויכול להיות שזה בתחום האפור ואולי יש לך קייס. יכול להיות שאם תתעקש או תאיים להתנתק, יטפלו בך. אם אתה שוכר את המודם מהם (תמורת תשלום נוסף), אתה יכול לטעון שמבחינתך כל דבר לפני המודם זה עדיין באחריותם. ותבקש שיפנו אותך לסעיף בחוזה שאומר שזה לא באחריותם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lompy פורסם 2019 בינואר 20 Share פורסם 2019 בינואר 20 מול טריפל C ספציפית אני לא חושב שלאיים בהתנתקות יעזור. אם תבקש הם פשוט ינתקו אותך בלי לעשות בעיות. לפי מה שאני מבין הבעיה שמתוארת היא בחיוט בנכס שלך, יכול להיות שאם היית לקוח שלך בזק ישירות הם היו מטפלים בזה ויכול להיות שלא (באופן אישי אני מאמין שהיו מטפלים בזה כי בקטע הזה הם דווקא בסדר). זה דומה לכך שיש לך בעיה בחיוט של החשמל בביניין שלך , במקרה כזה חברת חשמל לא תטפל לך בזה, אתה תצטרך להזמין חשמלאי. זה דווקא נשמע הגיוני שהם לא אחראים על החיוט מהקופסא בגג לדירה שלך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2019 בינואר 20 Share פורסם 2019 בינואר 20 ציטוט של lompy זה דומה לכך שיש לך בעיה בחיוט של החשמל בביניין שלך , במקרה כזה חברת חשמל לא תטפל לך בזה, אתה תצטרך להזמין חשמלאי. זה דווקא נשמע הגיוני שהם לא אחראים על החיוט מהקופסא בגג לדירה שלך. במתכונת שהייתה נהוגה כאן, לפחות לפני רפורמת השוק הסיטונאי, ספקי התשתית (בזק/הוט/יס) היו לוקחים אחריות על כל החיווט שמגיע עד לציוד הקצה מטעמם (מודם/נתב/ממיר טלוויזיה). ייתכן שברפורמת השוק סיטונאי החריגו את זה (וזה חלק ממה שמימן את ירידת המחירים), אך הלקוחות לא מודעים לזה שהם הסכימו למעשה לפגיעה מסוימת בשירות. אני זוכר שכשאני עשיתי קומבינה כזו ועברתי מבזק ל"שוק סיטונאי", הנציג של בזק שניסה "לשמר" אותי העלה בפניי את האפשרות שאם תהיה לי תקלה, אז ספק האינטרנט לא יטפל בי. למרות זאת, לקחתי את הסיכון, כי בסופו של דבר זה איפשר לי לחסוך עלויות חודשיות. התקלות האלה לא נפוצות, וגם אם חייבים לתקן אותם עצמאית, לרוב עדיין יוצאים במאזן חיובי ביחס לחסכון במחיר המנוי. מעניין יהיה לשמוע איך יסתיים המקרה של פותח הדיון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A.Z.P פורסם 2019 בינואר 20 Share פורסם 2019 בינואר 20 יעבור לבזק -> יטפלו בבעיה -> יחזור לשוק הסיטונאי זה הניחוש שלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jaq פורסם 2019 בפברואר 6 Share פורסם 2019 בפברואר 6 אפשר לחשוב שבזק צדיקים... אתה משלם להם יותר בחודש וכשצריך טכנאי לתקלה פיזית הם מתחילים להגיד, עוד 3 שבועות, עוד שבועיים, עוד שבוע... רק אחרי איומים וצעקות לצערי אפשר להגיע לטווח של פחות משבוע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A.Z.P פורסם 2019 בפברואר 6 Share פורסם 2019 בפברואר 6 מישהו פה טען שבזק צדיקים? לא ברור מאיפה הבאת את זה. כל מה שנאמר פה בדיון זה שאף אחת מהספקיות בשוק הסיטונאי לא מטפלות בבעיות מסוג זה ולכן אין פה משהו פרטני של טריפל C. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
andralamusya פורסם 2019 במרץ 10 Share פורסם 2019 במרץ 10 ספקיות מעולם לא תיקנו לי או הקימו לי תשתית בביתים והיו לי כמה ב-30 שנה האחרונות. לעומת זאת בזק והוט הקימו לי אפילו במחירי הפסד חיבור לבתים מרוחקים או יחידות דיור עם נטייה חיובית להוט. ברור שאם זאת חברת "בת" אז יתייחסו אלייך טיפה אחרת אבל גם אז נתקלתי בבירוקרטיה וזילזול ובעצם פנייה ישירה לתשתית גם עם ספקית סיטונאית הניבה פירות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.