מימוש אחריות - זיכוי כספי של 75% בלבד בשנה ב', 50% בשנה ג'? - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מימוש אחריות - זיכוי כספי של 75% בלבד בשנה ב', 50% בשנה ג'?


german103

Recommended Posts

אז הינה דעתי האישית המבוססת על דעה אישית ונסיון שלי

 

קנית מוצר של 400  שקל לפני 7 שנים. רווחיות על מוצר שציינת הינה 10-12 אחוז.כלומר רווח של חנות במקרה שלך הינו 40-50 שקל. 

 

זה עוד לפני עמלות סליקה + דמי משלוח ( אנו שולחים בהזמנה מעל 200 שקל חינם)

 

במקרה ראשון , יבואן לא קיים יותר ואין נציגות בשל מותג זה בארץ שדרכו ניתן לממש אחריות . אם בכרטיס לקוח שלך במהלך 7 שנים אחרונה זאת הקניה היחדה שלך אז לא חושב שיש אף חנות שתספוג את הספק או כל גורם אחר שעובד עם רווחיות דומה. 

 

* במקרה ולקוח לא יסכים להצעה זאת ואחרי בדיקה נראה שלקוח זה קונה הרבה במהלך הרכבה במהלך השנים אז חנות כן תספוג את עלות הספק

 

במקרה שניה אני לא יכול לענות במקום יבואן , זה תלוי אם הוא עדיין עובד עם מותג כן או לא. 

 

ואז חוזרים שוב לזה

* במקרה ולקוח לא יסכים להצעה זאת ואחרי בדיקה נראה שלקוח זה קונה הרבה במהלך הרכבה במהלך השנים אז חנות כן תספוג את עלות הספק

 

שלב ראשון אנו מעבירים את ההצעה שמקבלים מיבואן ללקוח, במידה ויש בעיה בודקים נושא לעומק

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

1. איך אני יכול לסמוך על זה שאם אקנה מערכת שלמה אקבל חלופה באותו מחיר/רמה?

התקנון שלכם לא מזכיר זאת, ואם נלך עפ"י החוק היבש (נראה שאתם אוהבים זאת - "נבדק בבית משפט"), אני עלול להפסיד לטענתך.

 

2. איך מוגדרת מערכת שלמה?

אם אני קונה מחשב בלי כרטיס מסך? (מעביר מהמחשב הקודם)

ובלי כונני אכסון? (יש לי כבר ו-HD)

ובלי זיכרון? (מעדיף מnewegg משהו יותר איכותי מvcolor ויותר זול)

איפה עובר הגבול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה קיריל על שהסברת את עמדת ומדיניות החנות.

אני חייב להגיד שאני מעריך את הכנות שקיריל\tms מציגים בפורום.

 

לדעתי כדאי לחנות לשקול לכתוב את זה בצורה ברורה יותר ולציין על כל מוצר ומוצר אם זה אחריות מלאה או מוגבלת, ומה שתואר פה באשכול בנוגע למצב שהיבואן חדל מלפעול וצריך לממש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של TATA BOX

1. איך אני יכול לסמוך על זה שאם אקנה מערכת שלמה אקבל חלופה באותו מחיר/רמה?

התקנון שלכם לא מזכיר זאת, ואם נלך עפ"י החוק היבש (נראה שאתם אוהבים זאת - "נבדק בבית משפט"), אני עלול להפסיד לטענתך.

 

2. איך מוגדרת מערכת שלמה?

אם אני קונה מחשב בלי כרטיס מסך? (מעביר מהמחשב הקודם)

ובלי כונני אכסון? (יש לי כבר SSD ו-HD)

ובלי זיכרון? (מעדיף מnewegg משהו יותר איכותי מvcolor ויותר זול)

איפה עובר הגבול?

 

 

אתה קונה משהו מורכב ולא בחלקים

אז אחריות למכלול שלם, לא משנה שחסר שם פריט או יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכל זה עדיין לא הבנתי עד הסוף

האם יש מצב שאתם מוכרים מוצר שיש עליו כפי שאתם מציינים באחריות 3 שנות אחריות....אבל בעצם זה רק שנה אחריות מלאה+שנתיים אחריות מופחתת שאת התנאים שלה ניתן למצוא רק באותיות הקטנות של נוהלי החנות ואותם כמעט אף אחד לא קורא ולא מודע להם?????

אם זה כך האמינות של החנות לצרכן שווה לתחT

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה את הלקוח זה צריך לעניין בכלל?

אני קונה מוצר X עם אחריות 3~5 שנים, אותי כלקוח זה לא מעניין אם היבואן "יפשט רגל". זה עניין של החנות מול היבואן.

מדובר בחומרה של מחשבים לא בחנות ירקות העונה!

לפרסם מוצר X עם 3 שנות אחריות, ולכופף את החוקים ע"י חוזה נעלם מעיני הלקוח, כקייס משפטי, זאת סוג של רמאות!

וזה לא בדיוק תואם את חוק הגנת הצרכן

הנה ציטוט מעניין:

"אם לא ניתן לאתר את היצרן ועלות המוצר עולה על 400 ש”ח, כל הוראות תקנות הגנת הצרכן יחולו על בית העסק שביצע את מכירת המוצר."

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי פשוט מציק שהספק שהוצע רחוק באיכותו מהספק המקורי, בתור אחד שקונה רק מTMS (ושולח אחרים לשם) קצת התאכזבתי, ומכיוון שמפלונטר לעולם לא אקנה לא ברור מה נשאר 😓

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של n00kie

לי פשוט מציק שהספק שהוצע רחוק באיכותו מהספק המקורי, בתור אחד שקונה רק מTMS (ושולח אחרים לשם) קצת התאכזבתי, ומכיוון שמפלונטר לעולם לא אקנה לא ברור מה נשאר 😓

 

לאייבורי לפחות בסניף שאני קונה ממנו יש שירות מדהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של gilka

ים פרנסה TMS קיבלו מאיתנו בבניית מפרטים....המחירים אכן טובים....אבל לפי הדוגמא פה ניתן להבין שהאמינות בשקיפות המוצרים לוקה בחסר רב.

 

אני לא חושב שהאמינות לוקה בחסר במיוחד שקירל פה תמיד עונה על שאלות ולא מנסה לייפות את המציאות זכור לי במיוחד האשכול על הכרטיסי מסך מכרייה.התקנון כתו בצורה מאוד ברורה ויש הפנייה אליו מכל דף אז אמינות זה לא הבעיה, אך עם זאת אני כן חושב שכדאי לרשום על כל מוצר האם זה אחריות מלאה או חלקית ותחת איזה תנאים אבל זה כבר נתון לשיקול החנות.

 

שווה לבדוק אגב עם עוד חנויות האם גם אצלהם יש אחריות חלקית והאם כן באיזה תנאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים , אנשים קצת נסחפו פה.

קיריל הסביר בדיוק את מדיניות האחריות , מי שקונה מערכת שלמה יקבל אחריות מלאה גם אם היבואן נעלם/עושה בעיות.

מי שקונה חלקים האחריות שלו היא מול היבואן/יצרן כמו שנהוג בכל מכשיר שאנחנו קונים מכל חנות.

ובהקשר הזה

ציטוט של urib

לפרסם מוצר X עם 3 שנות אחריות, ולכופף את החוקים ע"י חוזה נעלם מעיני הלקוח, כקייס משפטי, זאת סוג של רמאות!

וזה לא בדיוק תואם את חוק הגנת הצרכן

הנה ציטוט מעניין:

"אם לא ניתן לאתר את היצרן ועלות המוצר עולה על 400 ש”ח, כל הוראות תקנות הגנת הצרכן יחולו על בית העסק שביצע את מכירת המוצר."

 

זה נכון רק לגבי השנה , מעבר לשנה הריאשונה ניתן להעמיד סייגים כמו ש TMS בחרה לעשות.

 

אני מבין שהרבה פה לא אוהבים את זה , אבל זה המצב ואתם יכולים לבחור לקנות או לקנות.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...