מימוש אחריות - זיכוי כספי של 75% בלבד בשנה ב', 50% בשנה ג'? - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מימוש אחריות - זיכוי כספי של 75% בלבד בשנה ב', 50% בשנה ג'?


german103

Recommended Posts

ציטוט של yotam

 

 הספק עדיין אצלך? נסה לעשות RMA בלינק  https://seasonic.com/support. רד עד הסוף אחרי ההסברים להתחלת התהליך.

 

לצערי לא אבל ניחא, לפחות השכלנו

 

ציטוט של Kirill-TMS

 

 

 

 

אני בעד לקיים דיון נורמאלי, פה זה לא קורה. 

אם בא לך אני תמיד זמין בהודעות פרטיות או במייל kirill@tms.co.il

 

פה אני בוחר לא להגיב יותר. זה הכל

 

כל השאלות פה לגיטימיות, אם לדעתך הדיון לא נורמאלי, זה כי לשם הובלת אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בתור אדם שמתכנן קניית מחשב באמצע-סוף החודש ושקל להזמין  מTMS, לאחר התחמקות ממש לא אלגנטית במקום בו המציאות דורשת תשובות מתבקשות לגבי התנהלות החנות ומימוש אחריות, הייתי רוצה לדעת שאני קונה במקום בו המדיניות מוצהרת וברורה, או שלפחות מישהו טורח לברר אותה.

כרגע נמשכו ידי אחור, ואני מאמין שבהעדר תגובה פומבית הולמת, הדין זהה לכל מי שקרא את הדיון והייתה לו מחשבה דומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של No-one

בתור אדם שמתכנן קניית מחשב באמצע-סוף החודש ושקל להזמין  מTMS, לאחר התחמקות ממש לא אלגנטית במקום בו המציאות דורשת תשובות מתבקשות לגבי התנהלות החנות ומימוש אחריות, הייתי רוצה לדעת שאני קונה במקום בו המדיניות מוצהרת וברורה, או שלפחות מישהו טורח לברר אותה.

כרגע נמשכו ידי אחור, ואני מאמין שבהעדר תגובה פומבית הולמת, הדין זהה לכל מי שקרא את הדיון והייתה לו מחשבה דומה.

  

כל אחד שהגיב פה קיבל תשובה בהודעה פרטית ותאמין לי מאד מפורטת. 

גם אתה מוזמן. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

  

כל אחד שהגיב פה קיבל תשובה בהודעה פרטית ותאמין לי מאד מפורטת. 

גם אתה מוזמן. 

אין תשובה יותר גרועה מהתשובה שנתת פה, היה עדיף שלא תהיה תגובה כלל.
אם יש לך משהו לומר בנידון יהיה הרבה יותר חכם לעשות את זה בפורום פומבי.
ולכל המתלבטים יש עדיין את Plonter וstartpc

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

  

כל אחד שהגיב פה קיבל תשובה בהודעה פרטית ותאמין לי מאד מפורטת. 

גם אתה מוזמן. 

לא כל מי שהגיב פה קיבל הודעה פרטית כי אני לא קיבלתי. 

והאמת גם מעדיף שלא לקבל. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אגיד את דעתי האישית

 

כמי שכבר קנה מספר חקלים ב TMS וקיבל שירות למופת(מעולם לא היה צורך בלממש אחריות) וגם המליץ למכרים על החנות, קצת מאכזב ומטריד לראות אשכול כזה.

אני חושב שעדיף יהיה אם קירל יסביר בדיוק את המדיניות, ובמיוחד בפורום של חובבי חומרה שלא מעט מאיתנו מוציאים סכומים לא מבוטלים על רכיבי מחשב ואף ממליצים לאחרים על חנויות.

 

קיריל אני חושב שמוטב יהיה לנהל את הדיון הזה בצורה פתוחה ולא בהודעות כי לדעתי האישית לרוב חברי הפורום יש דעה חיובית על החנות ואם זה חוסר הבנה מצידנו אז עדיף יהיה להסיר את הספק בפני כל הפורום.

 

לדוגמא המוצר הבא:

https://www.tms.co.il/DUALRTX2080O8G

אשמח אם תתאר את הסיטואציה במידה ולקוח צריך בעוד שנתיים וחצי לממש אחריות.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של k534d

אני אגיד את דעתי האישית

 

כמי שכבר קנה מספר חקלים ב TMS וקיבל שירות למופת(מעולם לא היה צורך בלממש אחריות) וגם המליץ למכרים על החנות, קצת מאכזב ומטריד לראות אשכול כזה.

אני חושב שעדיף יהיה אם קירל יסביר בדיוק את המדיניות, ובמיוחד בפורום של חובבי חומרה שלא מעט מאיתנו מוציאים סכומים לא מבוטלים על רכיבי מחשב ואף ממליצים לאחרים על חנויות.

 

קיריל אני חושב שמוטב יהיה לנהל את הדיון הזה בצורה פתוחה ולא בהודעות פרטיות כי לדעתי האישית לרוב חברי הפורום יש דעה חיובית על החנות ואם זה חוסר הבנה מצידנו אז עדיף יהיה להסיר את הספק בפני כל הפורום.

 

לדוגמא המוצר הבא:

https://www.tms.co.il/DUALRTX2080O8G

אשמח אם תתאר את הסיטואציה במידה ולקוח צריך בעוד שנתיים וחצי לממש אחריות.

 

 

 

 

כל מקרה לגופו

 

תשובה לדוגמה שלך פשוטה מאד:

 

* לקחת מוצר לא באותו רמת מחירים אז השווה לא תהיה נכונה. 

* נקנה כחלק ממערכת שלמה או בנפרד?

* האם יש נציגות לאותו מותג בארץ או לא?

 

 

בשורת תחתונה , יש נהלים קבועים בחנות שצוות עובד לפי הנהלים. כל מקרה חריג מגיע לטיפול שלי. במקרה זה לקוח הסכים להצעה של צוות החנות.

על זה שלקוח לא מרוצה או לא מסכים להצעה שקיבל שמעתי פעם ראשונה פה מפורום. 

אז מה הטעם להסכים להצעה ואז לפתוח תרד? לעולם לא סירבנו לשקול או לבדוק את המקרה .

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלקוח קטן מול חנות גדולה וכשהנציג אומר לך שזה המצב לא חושב שמישהו היה מסיק שקיימת חלופה אחרת אז בטח שלקוח יסכים אבל יצא לא מרוצה.

דבר שני אם בעבר הגעתם למקום או מצב של בית משפט אז זה כבר אומר שבעבר כשקרה שלקוח לא היה מרוצה מההצעה שלכם לא הצעתם לו הצעה עדיפה אלא רוב הסיכויים אמרתם זה המצב וזה מה יש.

בספק גדול בנוגע לבית משפט כי יש פה בעיה חוקית מאוד גדולה ואתם הצד החלש בגלל שאתם המנסחים של החוזה והצד השני שזה הלקוח לא היה צד בעריכתו כלומר אינו יכל לדעת/לחזות שהאחריות מותנה בהתניות כאלה ואחרות, דווקא בגלל זה קיים חוק החוזים(חוזים אחידים).

ודבר שלישי מה היה קורה אם בשנה השלישית אתם מציעים ללקוח ספק שעולה חצי ממכירו של הספק שהתקלקל ללקוח אבל הוא גם חלש מדי בשביל להחזיק את המחשב של הלקוח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלקוח קטן מול חנות גדולה וכשהנציג אומר לך שזה המצב לא חושב שמישהו היה מסיק שקיימת חלופה אחרת אז בטח שלקוח יסכים אבל יצא לא מרוצה.

 

  אתה לא הלקוח במקרה הזה ולכן אתה לא יכול להגיד מה היית עושה במקומו. רק המוחלט היה מבקש לדבר או לברר עם אחראי

 

דבר שני אם בעבר הגעתם למקום או מצב של בית משפט אז זה כבר אומר שבעבר כשקרה שלקוח לא היה מרוצה מההצעה שלכם לא הצעתם לו הצעה עדיפה אלא רוב הסיכויים אמרתם זה המצב וזה מה יש(בספק גדול בנוגע לבית משפט כי יש פה בעיה חוקית מאוד גדולה ואתם הצד החלש בגלל שאתם המנסחים של החוזה).

 

גם הפעם ניחוש לא נכון  . המקרהה היה שונה לגמרי

 

ודבר שלישי מה היה קורה אם בשנה השלישית אתם מציעים ללקוח ספק שעולה חצי ממכירו של הספק שהתקלקל ללקוח אבל הוא גם חלש מדי בשביל להחזיק את המחשב של הלקוח?

 

וגם הפעם נחזור לסעיף הראשון אם זה היה מקרה אתה בתור לקוח היית שאול את הנציג מה אני אמור לעשות במצב הזה והיינו בודקים. שוב במקרה הזה אף אחד לא שאל כלום והסכים להצעה

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

בשורת תחתונה , יש נהלים קבועים בחנות שצוות עובד לפי הנהלים. כל מקרה חריג מגיע לטיפול שלי. במקרה זה לקוח הסכים להצעה של צוות החנות.

על זה שלקוח לא מרוצה או לא מסכים להצעה שקיבל שמעתי פעם ראשונה פה מפורום. 

אז מה הטעם להסכים להצעה ואז לפתוח תרד? לעולם לא סירבנו לשקול או לבדוק את המקרה . 

 

פתחתי את הטראד מסקרנות (אם משתמע אחרת זה עקב לאן שהטראד גלש). מודה כשקבלתי את השיחה מTMS הייתי אדיש לעניין, סה"כ סמכתי על החנות והיו לי צרות גדולות יותר באותו רגע, כמובן שלוקח אחריות על זה. אבל שביעות רצוני היא לא העניין פה, כרגע חברי הפורום סה"כ מבקשים הבהרות וההתנערות מלתת תשובות - לא מובנת

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של german103

 

פתחתי את הטראד מסקרנות (אם משתמע אחרת זה עקב לאן שהטראד גלש). מודה כשקבלתי את השיחה מTMS הייתי אדיש לעניין, סה"כ סמכתי על החנות והיו לי צרות גדולות יותר באותו רגע, כמובן שלוקח אחריות על זה. אבל שביעות רצוני היא לא העניין פה, כרגע חברי הפורום סה"כ מבקשים הבהרות וההתנערות מלתת תשובות - לא מובנת

 

 

 

ההסבר הוא פשוט , מתאר אותו בצורה הכי יבשה שניתן, לא לקחת את זה אישי בבקשה

 

אין לסיסוניק יותר יבואן \ נציגות בארץ. על ספק של חנות קיבלה % מסויים מערכו שאותו ערך באחוזים העבירה לך.

חנות מכרה לך מוצר בודד ולא מערכת מורכבת ולכן באופן יבש אין לחנות פה אחריות על "מערכת שלמה"  , במקרה כזה ללא התערבות שלי היו מציעים לך פתרון על חשבון החנות. 

אם אתה שואל אם הסיפור היה יכול להסתיים בצורה שונה אם היית מסרב, תשובה היא שכן היינו מוצאים פתרון כשלהו אחר.

למה לא עושים את זה אוטומטית? כי אף יבואן לא מתחשב באף חנות במקרים דומים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

 

 

ההסבר הוא פשוט , מתאר אותו בצורה הכי יבשה שניתן, לא לקחת את זה אישי בבקשה

 

אין לסיסוניק יותר יבואן \ נציגות בארץ. על ספק של חנות קיבלה % מסויים מערכו שאותו ערך באחוזים העבירה לך.

חנות מכרה לך מוצר בודד ולא מערכת מורכבת ולכן באופן יבש אין לחנות פה אחריות על "מערכת שלמה"  , במקרה כזה ללא התערבות שלי היו מציעים לך פתרון על חשבון החנות. 

אם אתה שואל אם הסיפור היה יכול להסתיים בצורה שונה אם היית מסרב, תשובה היא שכן היינו מוצאים פתרון כשלהו אחר.

למה לא עושים את זה אוטומטית? כי אף יבואן לא מתחשב באף חנות במקרים דומים. 

 

וזו הבעיה, אם כיום קניתי מוצר מסויים ובאמצע האחריות היבואן סגר את הבאסטה, החנות צריכה לצאת בהפסדים ולא הצרכן כל עוד מדיניות החברה שונתה לאחר סגירת הבאסטה.
להציב לאותו הצרכן מדיניות ששונתה בזמן האחריות זו הפרת חוזה וזו עילה לתביעה.

נ.ב, אם אתה טוען שהתערבות שלך מנעה מהחנות לתת פתרון על חשבונה מניח שבעקבות הפוסט, במידה וכן, זו התנהגות ילדותית ומלאת אגו. אני לא אדרוך אצלכם יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של andralamusya

וזו הבעיה, אם כיום קניתי מוצר מסויים ובאמצע האחריות היבואן סגר את הבאסטה, החנות צריכה לצאת בהפסדים ולא הצרכן כל עוד מדיניות החברה שונתה לאחר סגירת הבאסטה.
להציב לאותו הצרכן מדיניות ששונתה בזמן האחריות זו הפרת חוזה ועילה לתביעה.

נ.ב, אם אתה טוען שהתערבות שלך מנעה מהחנות לתת פתרון על חשבונה בעקבות הפוסט, במידה וכן, זו התנהגות ילדותית ומלאת אגו. אני לא אדרוך אצלכם יותר.

 

 

תקנון זה נמצא באתר מאז ומתמיד

 נ.ב, אם אתה טוען שהתערבות שלך מנעה מהחנות לתת פתרון על חשבונה בעקבות הפוסט, במידה וכן, זו התנהגות ילדותית ומלאת אגו. אני לא אדרוך אצלכם יותר.

מאיפה הבאת את זה? מסיבה זאת לא רציתי להמשיך את הדיון כי אנשים פה ממציעים דברים שעולם לא היו

 

אף אחד לא התערב כי לקוח הסכים להצעה...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...