מימוש אחריות - זיכוי כספי של 75% בלבד בשנה ב', 50% בשנה ג'? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מימוש אחריות - זיכוי כספי של 75% בלבד בשנה ב', 50% בשנה ג'?


german103

Recommended Posts

לא יודע מה נבדק בבית משפט אבל בתור מישהו שיודע דבר או שניים בעניין אני אפנה לחוק הבא:

https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/143_001.htm

לפי סעיף שלוש זה תנאי מקפח.

ויותר מכך אני לא אקנה אצלכם בעתיד אם זה המדיניות שלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של Kirill-TMS

מדיניות כבר מזמן באתר

 

* כבר נבדקה בבית משפט 

מצוין, אז נדע להבא שלא לרכוש אצלכם, כדי שלא נצטרך להכנס לתביעה מולכם בבית משפט, שבא אנחנו עלולים להפסיד.

תגובה עלובה ביותר, שמוציאה אתכם בצורה רעה מאד, וזורקת לפח את כל ההשקעה הפרסומית שלם בפורום הזה.

שנה אחת אחריות מלאה על ספק של סיסוניק, ועוד מסדרה X, זאת פשוט בושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני שכולם מתלהמים פה

@Kirill-TMS

תוכל בבקשה להבהיר פה מה מדיניות האחריות שלכם.

תקנון האתר שלכם לא ממש ברור לי.

האם אחריות מוגבלת חלה על כל מוצר שמשך האחריות שלו היא יותר משנה או רק על מוצרים ספציפים (בגלל מדיניות של יבואן כזה או אחר)?

 

אם זאת המדיניות על כל המוצרים אז אני חייב להגיד שזה מאד מאכזב.

 

אם אני לוקח לדוגמא את הספק הזה

https://www.tms.co.il/HCG650G

שבאתר שלכם כתוב שיש עליו 10 שנים אחריות

וכמו שאפשר לראות פה , זה אחריות יצרן של 10 שנים

http://antec.com/product/power/hcg-gold650.php

אז למה לעשות עליו פחת? יש פה יצרן שעומד מאחורי המוצר ויעשה עליו RMA בלי שום בעיה.

 

מה בכלל המשמעות של אחריות כזאת אם כל שנה עושים פחת על שווי המוצר? אם מתקלקל לי ספק 650W GOLD עם קבלים יפנים בתקופת האחריות אני מצפה לקבל ספק שווה ערך ולא ספק נחות ממנו.

אחת הסיבות לקנות בחנות כמו שלכם זה לקבל שרות בדיוק במקרה של תקלה , במצב כזה כבר עדיף לקנות באמזון שיעשו RMA בלי למצמץ גם אם הוא התקלקל אחרי 9.5 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את התקנון שלכם (TMS) עכשיו (בזכות הת'רד הזה, תודה @german103, חסכת לי כאב ראש) עקב מחשבה לקנות אצלכם מחשב,

אבל הוא לא מספיק ברור.

 

ניסיתי להבין איזו אחריות אקבל על ספק כדוגמת זה שהציג @lompy

 

השורות הרלוונטיות אליו מהתקנון הן אלו בלבד:
5.4. על חלק מהמוצרים האחריות היא לתקופה של יותר משנה. בתקופת האחריות שהיא מעבר לשנה הראשונה תחול אחריות מוגבלת.

7.1. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.


7. אחריות מוגבלת
הגדרות:
"ערך מוצר" – המחיר האחרון שננקב במחירון החברה.
"ערך משוקלל" – ערך המוצר בהפחתת דמי השימוש במהלך תקופת השימוש בו.
לדוגמה: ערך משוקלל של מוצר בשנתו הראשונה הוא 100% מערך המוצר.
בשנתו השנייה 70% מערך המוצר.
בשנתו השלישית 50% מערך המוצר.

 

הפירוט המוצג הוא רק לשנים 1-3. מה קורה מעבר לכך? מה קורה אם יתקלקל בשנה 8? 9? אני לא יודע לעשות אקסטרפולציה על סמך סדרה של 0, 30, 50.

למה לא לפרט באופן מלא?

 

למה לציין בעמוד המוצר שיש עליו 10 שנות אחריות מבלי לציין שזו אחריות מוגבלת?

 

למה הקונה צריך לפשפש עמוק באתר שלכם בשביל להבין על מה הוא משלם? אתה מכיר אנשים שקוראים תקנונים של אתרים?
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברוב המקומות גם בעולם המוכר לא נותן בעצמו את האחריות לכל אורך חיי המוצר, הרבה פעמים ישלחו אתכם ללכת ישירות ליבואן.

מה שבהחלט לא ברור כאן, מתי הולכים ליבואן כי זה לא מצויין.

תשימו לב גם לסעיף 7.5.

גם לא ברור מה ההבדל בין מוצר שנרכש בודד או חלק ממחשב שלם (כמו שקיריל ציין).


7.1. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.
7.2. האחריות המוגבלת היא לתקופה של מעבר לשנה הראשונה של תקופת האחריות ועד תום תקופת האחריות.
7.3. האחריות היא לקונה על שמו הוצאה החשבונית בלבד. האחריות לא ניתנת להעברה לגוף שלישי.
7.4. שווי המוצר בתקופת האחריות המוגבלת יקבע ע"פ ערכו המשוקלל.
7.5. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
7.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין לפי ערכו המשוקלל.
7.7. זמן ההמתנה לטיפול במוצר במסגרת האחריות המוגבלת הוא עד 30 ימי עבודה בשנה השנייה ועד 40 יום בשנה השלישית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של none77

ברוב המקומות גם בעולם המוכר לא נותן בעצמו את האחריות לכל אורך חיי המוצר, הרבה פעמים ישלחו אתכם ללכת ישירות ליבואן.

מה שבהחלט לא ברור כאן, מתי הולכים ליבואן כי זה לא מצויין.

תשימו לב גם לסעיף 7.5.

גם לא ברור מה ההבדל בין מוצר שנרכש בודד או חלק ממחשב שלם (כמו שקיריל ציין). 


7.1. אחריות מוגבלת חלה אך ורק על מוצרים שהאחריות עבורם היא לתקופה של יותר משנה.
7.2. האחריות המוגבלת היא לתקופה של מעבר לשנה הראשונה של תקופת האחריות ועד תום תקופת האחריות.
7.3. האחריות היא לקונה על שמו הוצאה החשבונית בלבד. האחריות לא ניתנת להעברה לגוף שלישי.
7.4. שווי המוצר בתקופת האחריות המוגבלת יקבע ע"פ ערכו המשוקלל.
7.5. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.
7.6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לזכות את הלקוח עבור המוצר הלא תקין לפי ערכו המשוקלל.
7.7. זמן ההמתנה לטיפול במוצר במסגרת האחריות המוגבלת הוא עד 30 ימי עבודה בשנה השנייה ועד 40 יום בשנה השלישית.

וזו בדיוק הבעיה, אם אני יכול להשיג אחריות מלאה מהיבואן\יצרן, למה אני צריך לעזאזל את אחריות החנות שהיא מסובסדת?
זה אשכרה כמעין מפעל מחזור, מה קורה כשאר היבואן\יצרן נותן אחריות מלאה, היצרן ממש אחריות חלקית אצל בעל החנות
מי גוזר את הקופון עם רכיבים תקולים שלבטח נותנת אלטרנטיבות אחרות בזמן שהרכיבים נשלחים ע"י החנות עצמה והם מקבלים "החזר מלא".
יש כאן הרבה אבל הרבה שטח אפור שאולי אומרים כאן שמבחינת החוק הוא קביל, אבל בו בזמן הוא גם לא.
וזה רק פירור קטן שיש לי כנגד מס' חנויות בארץ ואני לא אזכיר שמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ככה זה נהוג ברוב העולם, שבמידה ויש אחריות ארוכה למשל כמו בספקים היבואן נותן אותה.

מה שלא מצויין או שלא מצאתי באתר, אולי זה מה שמסתתר בסעיף 7.5 שכן נותנים מוצר שווה ערך ורק במידה ולא מתאפשר למשל שכבר אין יבואן או שהוא לא מכבד אחריות החנות מפצה לפי ערך משוכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

7.4. שווי המוצר בתקופת האחריות המוגבלת יקבע ע"פ ערכו המשוקלל.
7.5. במידה והחברה לא יכולה לתקן את המוצר, המוצר יוחלף במוצר זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך.

 

לכן להבנתי "שווי ערך" בזמן האחריות המוגבלת הוא עפ"י ערך משוקלל (אם מתייחסים גם ל7.4)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של none77

לדעתי לא.

כי רשום יוחלף במוצר זהה או שווה ערך, לא רשום משוכלל.

בהחלט ראוי ש @Kirill-TMS ייתן את התשובות.

 

 

 

 

אני בעד לקיים דיון נורמאלי, פה זה לא קורה. 

אם בא לך אני תמיד זמין בהודעות או במייל kirill@tms.co.il

 

פה אני בוחר לא להגיב יותר. זה הכל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של german103

מעבר לכך אני בספק שפגיעה בשביעות רצון של לקוח ובתדמית של החנות הייתה שווה את החסכון הזעום

 

 הספק עדיין אצלך? נסה לעשות RMA בלינק  https://seasonic.com/support. רד עד הסוף אחרי ההסברים להתחלת התהליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Kirill-TMS

 

 

 

 

אני בעד לקיים דיון נורמאלי, פה זה לא קורה. 

אם בא לך אני תמיד זמין בהודעות פרטיות או במייל kirill@tms.co.il

 

פה אני בוחר לא להגיב יותר. זה הכל

 

לא כל כך מבין את התגובה הזאת, אלא אם כן המטרה היא לא למשוך עוד תשומת לב לדיון שבאופן מובהק מוציא את החנות לא טוב.

עד כה מה שקראתי היו שאלות די נדרשות לגבי המדיניות של החנות שלא כל ברורה ונתבקשו הבהרות, או תגובות שהתבססו על תגובתך הקודמת שאמרה "ניצחנו בבית משפט, אנחנו יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים" בעיקרון. 

אותי אישית התגובה הזאת הפתיעה בעיקר בעקבות הדיונים האחרים שקראתי לגבי החנות בעבר והטיפול שאתה אישית מעניק קיריל לאנשים עם בעיות.

אני חושב שדווקא להתחמק מתשובה יוציא לחנות שם רע יותר וזה מה שיישאר פה בפורום כשאנשים יחפשו, אבל זו בחירה שלך כמובן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן זה לא יוצא טוב כל הסיפור, 

אגב, לגבי RMA, החוק בארץ אומר שכאשר היצרן מחליף באחריות למוצר חדש אזי בכניסה לארץ צריך לשלם מכס ומיסים מחדש- מי משלם זאת כל פעם? היבואן מכיסו/היצרן? סתם לדוגמא ספק עם 10 שנות אחריות שמיתקלקל 3 פעמים בתקופת האחריות- עזבו סיבה, אם היצרן מחליף 3 פעמים אז 3 פעמים לשלם מיסים מחדש זה עסק יקר לא? איך זה עובד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...