אפליקציות נדרשות לגבי התראות שאיני מוצא - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אפליקציות נדרשות לגבי התראות שאיני מוצא


Myrath

Recommended Posts

היי,

 

יש מספר שאני בטוח שקיימות, אך לא מצאתי אותן:

 

1. לבטל את סגנון ההתראות במסנג'ר של - הבועה המטרידה הזאת עם איש הקשר ששלח את ההודעה.

 

2. להסתיר את הטקסט שבהתראות של הודעות מכל סוג - מייל, וואטסאפ, הודעות. ראיתי מספר אפליקציות שמתיימרות לעשות זאת ואחת מהן גם רכשתי, אבל במקום פשוט להציג באזור ההתראות את ההתראה ללא הטקסט, הן יוצרות איזשהו "באר" קשיח שאי אפשר להזיז שבתוכו מוצפנות כל ההתראות שלי מאותן אפליקציות. משהו ממש מוזר. בעוד שאני מחפש פשוט את המצב שהיה לי כשהיה לי - אתה מקבל הודעה בוואטסאפ והוא פשוט אומר לך "קיבלת הודעה בוואטסאפ" - ולא מראה את טקסט ההודעה (ולזכרוני גם לא את מי שכתב, אם כי זה פחות קריטי)

 

3. יש לי את היישום לכרום Email tracking blocker (ממליץ!) - היישום הזה דואג לדווח לי על כל מייל מנוטר (כלומר, ששולח המייל משתמש באפליקציה מסויימת כדי לוודא אם קראתי/פתחתי את המייל) וכמובן מונע מאותו משתמש לקבל את הדיווח. רציתי לדעת האם היישום הזה תקף גם כאשר אני פותח את המייל מהנייד (שלחתי למפתח שאילתא, אך טרם ענה)? ואם לא, מה האפליקציה המקבילה לכך?
זהו היישום:

https://chrome.google.com/webstore/detail/free-email-tracking-block/ocodabmcnjfjeioonacpommjjlmhbccg

בחנות גוגל ראיתי רק שמתיימרות לעקוב אחרי מיילים - אבל לא למנוע מעקב.

 

עריכה: המפתח ענה לי ואמר שהיישום לא מכסה פתיחה של המיילים דרך הטלפון :( למרות שהוא אמר שזה אפשרות נפלא שיעבדו עליה בעתיד. אז אשמח לדעת אם יש תואמות לטלפון...

 

 

המון תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום למנהלים,

 

פתרתי את 2 הסוגיות הראשונות ואני לא מאמין שיש תשובה לשאלה השלישית (אפילו למפתחי היישומים האלו למחשב אין ממש מושג אם אפשר לעשות כזה לטלפון, ומה גם שמייל שחשוד כנעקב אפשר לפתוח מהבית...)

 

אז אפשר לנעול :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...