נצחון הפיראטים? כל המשחקים הגדולים של סוף השנה נפרצו בהצלחה - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נצחון הפיראטים? כל המשחקים הגדולים של סוף השנה נפרצו בהצלחה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

Battlefield 5 הצטרף אל מתחריו בשוק והופץ ברשת באופן חופשי ובלתי חוקי - ועתה נראה כי פעם נוספת אין הגנת קבצים אשר מסוגלת להבטיח הכנסות מירביות למוצרים המתבססים עליה

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שום ניצחון, כמעט בלתי אפשרי לשחק במשחק פרוץ, גם שלושה חודשים לאחר שיצא לשוק. Assassin's Creed Odyssey כל כך שבור ומבוגבג, כל שבוע כמעט יוצא עידכון גדול ועדיין יש משימות שלא ניתן לסיים. מה גם שהמפתחים משאירים בכוונה תכנים, נעולים במשחקים ופותחים אותם רק לאחר תשלום נוסף, או איך שאוהבים לקרוא לזה - DLC.

משחקים אני מעדיף לקנות שנה אחרי יציאה, בגרסת Game of the year Edition עם כל העדכונים, ההרחבות והתוספות, במחיר חיסול, לא בוער. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אישית, אם הכותרים הגדולים יעברו למצב מקוון בלבד, פשוט אעבור לכותרים קטנים יותר. אין לי צורך או משיכה למשחקים שמשכפלים את אותו דבר (אותם מצבי משחק) בסביבות שונות. אני מעדיף סיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המפיצות תמיד יעבדו נגד הלקוחות ואם הפתרון יהיה להוציא משחקים ללא סינגל פלייר זה מה שיהיה. הם רואים רק איך להוציא כסף בכח ולא מבינות שלבוא לקראת הלקוחות יכול לתרום להן יותר. כמה שתרדו על אקטיוויזין זה לא מעניין אף אחד, העובדה היא שהם ממשיכים למכור כל שנה אותו משחק ואנשים עדיין ממשיכים וימשיכו לקנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, מבחינתי סיפור, עם התחלה וסוף, זה חלק מכריע בהנאה ממשחק. אונליין זה כמו , סינגל זה כמו סרט או ספר, רק יותר טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...